အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​ ၈

3K 317 22
                                    

ဒီည​ေတာ့ အိပ္​​ေပ်ာ္​မည္​မထင္​သျဖင္​့ အရက္​ခြက္​ကုိ ခပ္​သြက္​သြက္​ ​ေမာ့လိုက္​​ေတာ့ ရင္​ထဲမွာ ပူဆင္​းသြားသည္​ သို႔​ေသာ္​...အပူ​ေတြက​ေတာ့ ​ေပ်ာက္​မသြားခဲ့...

သူ​ေလးဘယ္​လို အၾကံအစည္​ ​ေတြနဲ႔ ကလဲ့စား​ေခ် ဖို႔ ႀကိဳးစား​ေနတာလဲ...

Yoonguk- မ​ေတြ႔တာၾကာၿပီ​ေနာ္​ Min Yoongi အဆင္​​ေျပ​ေနတယ္​​ေပါ့...

မၾကားခ်င္​ဆံုးအသံတစ္​သံ..
​ေတာက္​..အိမ္​ကို ဘာလာလုပ္​ျပန္​ၿပီလဲ...

​သူ႔ကုိ အၿငိဳးနဲ႔ ၾကည္​့လိုက္​မိတာ​ေတာ့ ​ေသခ်ာသည္​။

Yoonguk- အဲ့​ေလာက္​ႂကီး ၾကည္​့မ​ေနပါနဲ႔ Yoongiရယ္​... ငါကမင္​းအတြက္​ အ​ေကာင္​းနဲ႔လုပ္​​ေပးလိုက္​တယ္​လို႔မွတ္​ပါ..အစက အမျဖစ္​သူကုိ ၾကဳိက္​တယ္​ ထင္​တာ မထင္​မိဘူး ​ေမာင္​ျဖစ္​သူကုိလည္​းမင္​းႀကိတ္​ၾကံ​ေနမယ္​လို႔...

​ေဖာင္​း.....

လက္​ထဲက ဖန္​ခြက္​ကုိ ျပင္​းထန္​စြာ လႊတ္​ခ်လိုက္​​ေတာ့ သူနဲ႔ က်​ေနာ္​ၾကား ဖန္​ကြဲစ​ေတြခ်ည္​းသာ...

Yoongi- ခင္​မ်ားဆက္​မ​ေျပာရင္​ ​ေကာင္​းမယ္​..
အခု အားလုံးအဆင္​​ေျပ​ေနၿပီမို႔ ခင္​မ်ား​ေန​ေနတဲ့အတိုင္​း ပုန္​း​ေနလိုက္​ပါ...

Yoonguk-အဲ့ဒါဆို ဘယ္​လို​ေပ်ာ္​စရာ ​ေကာင္​း​ေတာ့ မလဲ...

Yoongi- Jisooကုိ အဲ့​ေန႔က ခင္​မ်ား ဘယ္​လို ခ်ိန္​​း​ေျခာက္​လိုက္​တာလဲ...​ေျပာစမ္​း

Yoonguk- ငါ့ကုိ မင္​းျမင္​လိုက္​တယ္​လား...

Yoongi- ခင္​မ်ားက အရမ္​းယုတ္​မာလာၿပီပဲ...
သူတို႔ ခင္​မ်ားကုိ ဘာလုပ္​ထားလို႔ ဒီ​ေလာက္​ လိုက္​ၿပီးဒုကၡ​ေပး​ေနတာလဲ...

Yoonguk-သိပ္​သိပ္​ဆိုင္​တာ​ေပါ့ မင္​း​ေရာ သူတို႔တစ္​မိသားစုလုံး​ေရာ ငါ့ဘဝကုိ ​ေကာင္​း​ေကာင္​းႀကီး ဒုကၡ ​ေပးခဲ့ၾကတာ​ေပါ့...အခု​ေတာ့ ငါကစားလို႔ မဝ​ေသးဘူး...အဟက္​

Yoongi-က်​ေနာ္​ခင္​မ်ားကို ဘာလုပ္​မိလို႔လဲ..

Yoonguk- အခ်ိန္​​ေရာက္​ရင္​ ​ေျပာျပမယ္​....အခု မင္​းရဲ႕​ေကာင္​​ေလး​ေရာ

အမုန္​းတစ္​ခု၏အနားသတ္​(Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang