O TŘI DNY POZDĚJI
Je to tady dnes se tu staví profesourka McGonagalová a vezme mě na příčnou ulici. Strašně se těším. Jako vždy si vezmu paruku, čočky, šperky a make up a oblíknu se. (viz. obrázek)
Jdu jako vždy pomoct připravit snídani.Nakonec se se taky nasnídám a jdu za Betty. Chvíli ji hladím ale po chvíli mě zavolá jedna z vychovatelek že mám návštěvu. Tak si do pokoje skočím pro tašku přes rameno a běžím dolů.
,,Dobrý den ty jistě budeš Amarix že ano?"
,,Ano a vy budete profesorka McGonagalová moc ráda vás poznávám."
,,To já také tak pojď ať to všechno stihneme."
Už nic neřeknu a jen se vydám za ní. Dojdeme před Nejaké dveře nad kterými je napsáno DĚRAVÝ KOTEL. Radši nic neříkám a jdu za profesorkou. Když vejdeme tak na chvíli ztratím dech.
,,Co vás sem přívádí profesorko."
,,Jdu tady s Amarix nakoupit věci do školy."
,,Aha tak zase někdy nashle."
,,Nashle."
Já se vidám za ní až dojdeme k nějaké zdi. Profesorka si vezme svou hůlku a dotkne se pár cihel a za chvilku se stěna rozestoupí a já dnes už po druhé ztratím dech.
Paní profesorka chvíli počkala a pak se vydala k nějaké velké budově.
Jdu za ní až do té budovy. Když ale vejdeme začnu se nejistě ohlížet. Myslím že to jsou skřeti. Ale nejsem si tím jistá.
Dojdeme k pultu a paní profesorka po dlouhé době promluví.
,,Slečna Raddle chce jít do svého trezoru.''
,,A má slečna klíč?'' Skřet
,,Jistě tady je.'' PM
Pak ještě něco říká a pak se rozejde za dalším skřetem. Dojdeme k nějakému vozíku do kterého nastoupíme.
Přeskočíme tu cestu, trezor a nákupu věcí do školy a přesuneme se k hůlce.
Vejdu do krámku sama jelikož paní profesorka si potřebovala něco zařídit.
,,Á slečna Raddle už vás očekávám. Tu máte zkuste tuhle."
Pak zkusím asi dalších deset až se nakonec zeptám jestli se můžu podívat. Když mi to povolí tak se rozejdu kolem regálů až najednou se přede mnou jedná krabička vznese a přiletí k mé ruce. Opatrně ji otevřu a vidím zvláštní hůlku.
Vezmu ji pomalu do ruky jen co se ji dotknu projede mnou příjemný pocit a v ten moment se kolem mě objeví velká fialová záře která po chvíli pomine.
,,Tahle hůlka je tu už velmi dlouho. Dlouhá 13 a půl palce, dřevo z černého bezu a jádro z měsíční rostliny. Tahle hůlka je jediná svého druhu. Dávejte velký pozor dřevo z černého bezu lze velmi těžko ovládnout. Bude to 11 galeonů a 14 srpců prosím."
,,Jistě tady nashledanou."
,,Nashledanou a ještě něco svůj osud si píšeme sami nezapomeňte na to."
,,Jistě děkuji."
Když vyjdu ze dveří tak ke mě hned příjde paní profesorka.
,,Teď půjdeme ještě koupit zvíře a potom tě vezmu vzpět do sirotčince ano?"
,,Jistě děkuji."
Jdeme k dalšímu obchodukdy jsou ta zvířátka. Když vejdu dovnitřslyším plno hlasů přitom tu moc lidí není. Je tu zpousta zvířat ale něco mě táhne někam dozadu. Dojdu ke kleci ve který je nádherný had.
,,Ahoj jak se jsmenuješ?"
,,Jmenujjji sssse Tysssss. "
,,Pěkné jméno já jsem Amarix."
V tom ke mě příjde prodavač.
,,Tenhle je velmi nebezpečný. Je jeden z nejjedovatějších hadů v zemi. Minule málem pokousal zákazníka. Radši si vyberte jiného." P
,,Ne mě se líbí beru ho."
,,Jak chcete slečno." P
Vezmu tu klec i s Tysem a jdu za prodavačem.
,,A poprosím i o jídlo pro něj. A nějaké myšky."
,,Tady bude to za 16 galeonů a 13 srpců."P
,,Tady máte a nashledanou."
,,Nashle."P
Dojdu k paní profesorce ta na mne pouze kývne a jdeme. Když dojdeme před sirotčinec tak se se mnou profesorka McGonagalová rozloučí, předá mi jízdenku a přemístí se pryč.
Já se chvíli koukám na místo kde před chvílí stala ale na konec se otočím a jdu dovnitř. Zjistila jsem že jedna vychovatelka je taky čarodějka.
Dojdu do pokoje kde si vybalím učebnice a další věci, dám Tysovi jídlo a vezmu si jednu knihu kterou jsem si koupila. Koupila jsem si jich asi sedm ale to mi dlouho nevydrží tak potom budu číst i ty učebnice.
Vaše Mikina😉
ČTEŠ
NEZAŘAZENÁ
FanfictionPříběh vypráví o dívce z děckého domova. Přijde ji dopis z Bradavic. Do jaké koleje se asi dostane? Přinese jí to štěstí nebo další trápení?