„TO BYLO ÚŽASNÝ !!!" skákala sem při cestě z poutě domů a v ruce sem k tomu měla cukrovou vatu. Pohled na mě musel být vážně směšný. „ještě jsem tě tak šťastnou neviděl" konstatoval Marcus. „přijdeš zítra na tu párty k Ise?" Optal se mě Martinus. Jen jsem kývla, byla jsem v sedmém nebi nevím jestli spíš z té cukrové vaty nebo ze všech těch atrakcí. Kluci mě šli vyprovodit domů. U našeho domu sme se všichni zastavili. „tak ahoj" objala sem Martinuse, pak sem chvíli váhala, ale objala sem i Marcuse, ten se usmál. Měl radost že už jsem tak nějak v pohodě. A nebudu lhát... já taky. „jdeme El" El se taky rozloučila a domluvila se že zítra Emma přespí u nás.
Přišli jsme domů, já se vyzula z bot a šla s El nahoru. El jsem tak nějak připravila na spaní a pak šla do pokoje udělat vlastní večerní rutinu. Bylo už 10 večer a všichni už spali. Divný, že zrovna moji bratři už spali. Neřešila sem to a šla do koupelny. Svlékla sem se z oblečení a šla do sprchy, po sprše sem se přemístila k zrcadlo, kde jsem udělala vše potřebné pro můj obličej a ještě sem si vyčistila zuby, převlékla se do pyžama a šla si lehnout. Byla jsem dost unavená, dnes sem toho dost nového prožila až to bylo na mě moc. Nad přemýšlením o dnešku jsem i usnula.Vzbudila jsem se do krásného nového rána.....a kurva.... nebylo tak úplně ráno, ale 13:25. Jak sem mohla tak dlouho spát? Už v 6 mám být na párty u Isy a ještě k tomu musím udělat dost věci, abych tam vůbec mohla jít. Táta mi napsal sms že pokud neudělám to co mi napsal, nikam nemůžu, protože prý poslední dobou moc doma nepomáhám. Měla jsem vytřít celý dům, uklidit kuchyň, udělat oběd a večeři, uklidit si pokoj a nejtěžší věc..... vzbudit Dylana s Alexem, protože mají být v 6 v Oslu, sakra. Kdyby nebyli moji bráchové debilnější než já tak by už byli vzhůru a já měla o úkol míň, ale oni jsou ještě debilnější, tak je musím vzbudit. Na to sem musela jít jako první. Šla jsem za Alexem....
Vzala jsem si vařečku a hrnec. „vstávej idiote!" Začala jsem mlátit vařečkou do hrnce, Alex se hned lekl a spadl z postele což ho vzbudilo. „dobré ráno" usmála sem se na něj jak sluníčko. „tak jseš blbá?" Zněl docela naštvaně. Se mu ale moc nedivím. „možná, ale ty jsi blbější. Musíte letět do Osla." Alex se na to hned zvedl. „ajo" podrbal se na zatýlku. Plácla sem se do čela. „jdeme vzbudit Dylana!" Chytil mě Alex za ruku a společně šli k Dylanovi do pokoje. „co to děláš!" Zašeptal sem na Alexe který mi právě nasazoval hrnec na hlavu. „budím Dylana." Šibalsky se usmál. „jako a to chceš vzbudit Dylana tak že budu mít hrnec na——" nestihla sem doříct a Alex mi už mlátit vařečkou do hrnce který jsem měla na hlavě. Idiot..
Dylan udělal to samé co Alex, spadl z postele. „vy kreténi" zvedl se ze země ale my začali zdrhat, protože Dylan je z nás nejsilnější. Po chvíli sme se všichni uklidnili a kluci se šli připravovat, protože museli na letiště do města kousek od Trofors a pak do Osla.
Já jsem začala dělat další úkoly od táty. Do 3 hodin jsem to skvěle zvládla. Akorát hodina na přípravu.
El byla u Emmy a pak společně přijdou v půl 6 když táta přijde z Práce a Emma bude u nás spát.Začala jsem se připravovat na párty. Dala jsem si sprchu, vlasy sem si nechala volně rozpuštěné a jen si je rozčesala. Obličej sem s malováním nějak nepřeháněla, jen jsem si jako vždy zvýraznila oči linkami a řasenkou, dala korektor, pudr a lesk na rty.
Oblečení jsem taky extra neřešila. Vzala jsme si bílé tričko s dlouhými rukávy, ale s odhalenými rameny, světlé džínové kraťasy se vzory a bílé huarache. (Media)Mezitím co jsem dělala tyhle věci, přišel táta a i holky. „tati, tak já jdu. Pa" dala jsem mu pusu na tvář a odešla. Nic mi ani nestihl říct.
Šla jsem pěšky, Isa nebydlela tak daleko, brzy jsem slyšela hudbu rozlíhajíc se ulicí z Isy domu.
Párty už byla v plném proudu.Vešla jsem dovnitř a Isa už mě chytla okolo ramen a vedla v podnapilém stavu do kuchyně. „tu máš" dala mi červený kelímek s neznámou tekutinou. „co to je?" Zeptala sem se. „nemám ponětíííí" bože ta je dobře na mol. Taky mi hned zmizela z očí. Vypila jsem kelímek, ten nápoj mi docela zachutnal, tak jsem si dala další tři. Už jsem cítila že nejsem úplně ve své kůži. Potkala sem Marcuse. „ahoj, jdeš tancovat?" Zeptal se mě, jen sem kývla a hned sme spolu šli mezi lidi, kde se tancovalo.
Začali sme se pohybovat do rytmu hudby. Otočila sem se k němu zády a Marcus se na mě natisknul zezádu, dal mi ruce okolo pasu a společně sme pohybovali do rytmu. Zachvili sem ucítila jeho rty na mém krku. Nebudu lhát... líbilo se mi to. Jeho měkké rty na mém krku. „Marcusi...." vzdychla jsem. „co se děje?" Zděšeně se zeptal, ale to jsem ho už táhla po schodech nahoru.
Šli jsme do prvního volného pokoje. „tam bylo moc lidí..." odmlčela sem se. Marcus na mě divně koukal a pomalu se přibližoval. Po chvíli spojil naše rty, byla jsem opřená o dveře, zamkla jsem je, ale ani na chvíli sem se neodtrhla od Marcusových rtů. Byli sme na sebe nalepení u dveří, cítila jsem něco tvrdého v jeho kalhotách. Jen sem se pousmála a zkousla mu ret. Vyhoupla sem se na něj a dala nohy okolo jeho pasu. On mě položil na postel, byl nademnou. Nachvíli sem se zadívala do jeho očí, byli plné chtíče. Rozepla sem mu džíny a taky sem mu je svlékla po té letěli i boxerky. Ještě sem se přehoupla já na něj a blížila se k jeho kamarádovi. Vzala sem ho do ruky a začala dělat pohyby nahoru a dolů, Marcus občas vzdechl, pak jsem překročila na další metu, vzala jsem ho do pusy a dělala hýbala hlavou do té doby dokud nenastalo Marcosovo vyvrcholení a já neapolkla telutinu. „mám nápad" řekl Marcus, vzal si oblečení oblékl se, vzal mě za ruku a táhl mě pryč z domu. Věděla sem kam mě vede až když sme nestáli u jeho domu. Zabouchl za námi dveře a hned se na mě vrhl. „Marcusi... někdo nás uvidí..." nebyla bych ráda kdyby nás tady načapala jeho máma nebo táta. „nikdo tady není" řekl do polibku. Vzal mě do náruče a doslova se mnou běžel do jeho pokoje. „já tě hrozně moc chci" řekl mi když zabluchl dveře a pro jistotu je zamkl. „já tebe taky" řekla sem když mě hodil na postel. Ležela sem na posteli a Marcus stál a svlékla si tričko, měl dost vypracované tělo. Po té si lehl nademně. A začal mě líbat, sundal mi tričko a líbal mě od shora až k břichu u toho mi rozepínal moje kraťasy, které mi pak svlékl a zahodil neznámo kam. Já udělala to samé opět s jeho kalhotami a boxerkami. Marcus mi rychlostí blesku rozepl podprsenku a taky ji někam zahodil a hned po té i moje kalhotky. Leželi sme na sobě nazí, Marcus chvíli zaváhal a pak do mě vnikl. Pomalu přirážel, ale pak zrychloval a já zaryla svoje nehty do jeho zad. Párkrát sem vykřikla jeho jméno a on zas moje. Když nastalo naše úžasné vyvrcholení lehli sme si vedle sebe a jen vzdychali. „si úžasná" políbil mě. Nic sem neřikala jen sem se k němu přitiskla a v jeho objetí usla.Co jsem to udělala....
Bože co jsem to zas napsala?😂 ale tak snad se vám to líbilo. ❤️trochu delší kapitolka, názor ?