~Inceputul~

14 1 1
                                    

  Buna! Ma numesc Bella si am 17 ani ... De cateva zile am fost transformata in vampir .. Sa va povestesc cum a inceput totul :

  Acum o luna sa mutat un baiat la liceul nostru ... Era cam palid, alb , avea parul brunet , ochii albastri si era foarte chipes ... Imi cam placea de el cu toate acestea oricum nu ar fii vorbit cu o ciudata ca mine .. Asa a fost pana cand a trebuit sa mergem la cantina .

   Eu mereu mancam singura nimeni nu vroia sa stea cu mine pana  cand il vad pe el ca se aproprie de masa unde state-am .Eu foarte rusinoasa ma fac ca nu-l vad si continui sa mananc . Dintro data aud o voce blanda si draguta care ma intreaba :

  -Pot sa stau si eu aici ?

Cand ma uit era acel baiat chipes . De emotii nu vroiam sa spun vreo prostie . Dupa cateva minute in care m-am holbat la el i-am raspuns:

  -Da ....

  -Multumesc ! siiii .... Cum te cheama ? (Dupa cateva minute de tacere )

  -Bella . Pe tine ?

  -Cristi . Incantat de cunostinta ,Bella...

  -Si eu ,Cristi .. ( dupa aceea am inceput sa zambesc ca o proasta )  siiii iti place  liceul nostru ?

  -Nu .... pana acum .

  -Adica ? ( facand pe proasta vrand sa vad daca zice ce gande-am eu )

  - Pana acum nu prea am vorbit cu multa lume ... Si acum ca te-am cunoscut pe tine mi-se pare ca e mai frumos liceul ..

  Cand am auzit eram foarte fericita si imi era frica sa nu-l sperii ..

Nu mai am apucat sa zic ceva ca se sunase ... Repede mi-am lu-at geanta cu toate cartile si caietele si am pornit spre sala de clasa .. Din fericire profesorul nu ajunsese inca ..Dupa 3 minute usa clasei se deschise si incepuse plictisela ..A fost o ora foarte plictisitoare ... Imediat dupa ce se sunase am fugit repede din sala de clasa si m-am dus spre casa ... Nici nu am apucat sa ies bine pe poarta liceului ca aud ...............

Ce zice-ti sa continui povestea ?

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 18, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Viata unui vampirWhere stories live. Discover now