Rozdział 3

404 18 6
                                    

< Tom Riddle >

Szykujemy się do ataku. To właśnie dzisiaj przejmiemy Hogwart. Zabijemy te brudne szlamy i zdrajców krwi i żaden czarodziej czy czarownica mi nie przeszkodzi.

< Emma >

Przed chwilą dosłownie dostałam patronusa o tym, że Hogwart jest atakowany. Szybko się ubrałam, włosy splątałam w warkocza który opada na lewe ramię i ubrałam się w:

 Szybko się ubrałam, włosy splątałam w warkocza który opada na lewe ramię i ubrałam się w:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Założyłam jeszcze granatową pelerynę i nałożyłam kaptur. W wampirzym tempie dotarłam do Hogwartu. Stanęłam obok dyrektora i popatrzyłam jak bariera ochronna zostaje zniszczona przez zaklęcia rzucane przez czarnoksiężników. Gdy bariera opadła każdy uczeń wyciągnął różdżkę i przygotowywał się do rzucania zaklęć. Śmierciożercy ruszyli do ataku a ja w wolnym tempie szłam im na przeciw. Na ich czele stał mój dawny przyjaciel Tom. Zdjęłam kaptur z głowy a on się zatrzymał co kazał również zrobić innym po przez podniesienie ręki do góry w geście stop.

< Tom >

Gdy tylko bariera opadła wszyscy ruszyliśmy do ataku. Co najdziwniejsze jakaś postać w pelerynie wyszła nam na przeciw. Zwolniliśmy a po chwili się zatrzymaliśmy. Ta osoba musi być albo bardzo odważna, albo bardzo ale to bardzo głupia. Obstawiam to drugie.
Ten głupiec zdjął kaptur a ja zamarłem. Mimo tylu lat zawsze i wszędzie rozpoznałbym te oczy i włosy. To była Emma. Moja malutka Emma. podniosłem rękę do góry dając znać moim ludziom, aby jej nie atakowali. Ciągle byłem w wielkim szoku. To przecież niemożliwe, że ona żyje. Przecież wampir ją wtedy zabił a to była tylko moja wina, bo jej nie przypilnowałem. Nie poszedłem z nią wtedy do tego głupiego lasu. Jak to na Merlina możliwe, że moja ukochana żyje i dodatkowo wygląda na dwudziestolatkę!?

****
Mam nadzieję, że wam się podoba.
Mimo tego, iż wcześniej pisałam, że będzie około dziesięciu rozdziałów ale chyba nie mam na tyle weny i będzie ich o kilka mniej <3
Pozdrawiam <3

Moja dawna miłość || Tom RiddleOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz