Po odchode z budov svetového obchodného centra sa vybrali do klubu. V metre stretli ich priateľku Mary, ktorá sa tiež bola zamestnať v svetovom obchodnom centre v severnej budove ako predavačka. Keď sa metro zastavilo a hlas vyhlásil zástavku, do ktorej cestovali, spoločne s húfom ľudí vyšli von.
„Ja som taká plná!" sťažovala sa Miranda.
„To vytancuješ," povedal jej Patrick.
„No tým by som si nebola taká istá," zasmiala sa.
„To som ti oznámil," milo sa usmial Patrick.
Thomas v jeho klasickom rýchlom kroku trielil hore schodmi, napriek tomu, že to boli eskalátory, ktoré ich viezli hore.
„Kam sa tak ponáhľaš, aj tak tam ešte podľa mňa nebude," povedala Erika.
„To mi je jedno. Na presnom čase sme sa nedohodli, jak úplní idioti. A viete ako nenávidím meškať niekam," odpovedal vystresovane Thomas.
„Tomy pokoj, veď o nič nejde. Všetko to zvládneš. Veď sa odviaž! Pohodička, veď máš po skúškach a ty stresuješ," zakričal zozadu Michael.
„Mike má pravdu!" zakričala Miranda, pričom si hľadala niečo v kabelke.
Bolo počuť len tiché povzdychnutie od Thomasa. Keď napokon vyšli von z metra. Ocitli sa na dlhej ulici. New York, teda mesto ktoré nikdy nespí i teraz dokazovalo to čo sa o ňom hovorí. Skutočne nikto nespal. Ulice boli stále plné a budovy osvietené. Autá prechádzali po ceste a vo vzduchu bolo i cítiť ich výpary. Po niekoľkých minútach sa konečne ocitli pred barom. Mal čierne malé dvere a veľké tmavé okná, cez ktoré nebolo vidieť dnu, ale von áno. Vošli do dverí a tam to skutočne žilo. Na parkete tancovalo niekoľko ľudí a DJ hral svoje veselé skákavé songy. Stoly boli pri stenách a okolo nich kožené lavice.
„Ja som vedel, že sem nepríde a len sa chcel z toho nejako vymotať len preto, aby sme ho tam nezožrali," povedal podráždene Thomas.
„Upokoj sa, povedali sme večer, príde." Odpovedala Miranda.
Spoločne sa usadili za jeden zo stolov. Thomas ten však pribehol rýchlo k baru a mávol na obsluhu.
„Tequilu!"
„Hneď to bude!"
„Hneď? To ani nepočkáš?" spýtala sa Mary.
„Prepáč, ale potrebujem niečo na podporu," povedal vážne Thomas.
Ostatní sa len zasmiali a Thomas vzal svojho panáka tequily a na ex ho stiahol do seba. Prišiel k stolu a sadol si. Sedel vedľa Michaela, ktorý bol na jeho pravej strane a Patricka, ktorý bol na ľavej. Miranda s Mary a Erikou sedeli oproti. Mary však pozval na tanec nejaký chalan, takže dlho neposedela.
„Tuto to žije, čo?" kričala Miranda, aby ju počuli.
„Tomu ver, toto bude bombové ukončenie roka," zakričal jej Patrick naspäť.
Parket bol plný rôznofarebných svetiel, no najviac vynikali zelené a fialové svetlá z reflektorov.
„Asi sa potrebuješ ešte uvoľniť," skonštatoval Michael.
„Mike má pravdu," povedal Patrick.
„Ale prosím vás, počkajte kým tá tequila začne účinkovať," hovoril pomaly Thomas.
„Čakať nebudeme!" povedal Michael a postavil sa.
„Čo robíš?" spýtal sa Thomas.
Michael prešiel priestorom medzi stolom a lavicou a schmatol Thomasa na parket a začal veselo pri ňom skackať.
YOU ARE READING
Letná brigáda
AdventureUkončenie semestra na vysokej škole v New Yorku? Príchod leta a zábavy a zážitkov? Príchod letných prác a letných lások je tu! Toto leto si užíva každý naplno. Thomas bol študentom medicíny, ktorý spoločne so svojimi priateľmi prišli študovať do Am...