toen we binnen waren zij de man "jij hebt een bijzonderen familie." "waarom dat nu weer?" "joun familie geschiedenis gaat nog naar de oude grieken. jij bent een dochter van zeus, poseidon, athena, ares, aphrodit, arthemis en xena." "de Griekse goden,, wie is xena?" "xena was de Warrior prinses. daar begon het en jij bent de laatste daar van maar alleen niet deel god maar ook deel fee van je vader." "wat bestaat er niet?" " je weet nog half zo niet wat er bestaat meest legendes zijner maar ook nog veel meer en jij bent daar een van." "bestaat hercules nog?" "ja die staat ergt voor je." "gaaf maar hoe weet jij dit zo all." "ik was er alemaal bij." 'hoe bdoel je je was er bij?" "ik was bij de geborte van Xena's derde dochter maar dat weet niemand behalfe ik en grabieelle. iederen dacht dat xena dood was maar dat was ze niet, grabielle schreef aales over xena allen ze scheef het einde anders op. xena wou geen last meer hebben van andere goden en mensen. maar ares kwam er achter dat ze nog levende en veranderde zig in een andere person en liet haar er op vallen maar na dat variea was geboren liet hij haar van de gouden appel eten zodat ze een god werd. ze waak nu nog over jou jij kunt zo oude worden als jij wilt maar er zij ook gevaren, maar die zijn vermindert na dat je een weerwolf werd." "kan ik xena ook vragen of zie hierkan komen?" "helaas kan kan dat niet er zijn regels zij kan allen over wakken maar andere goden kunne wel bij je komen omdat die niet helle maal familie zij."
Heey hoe vond je dit hoofdstuk en als je nog leuke dingen weet die ik er in kan stoppen zeg het XXXX-JES my
JE LEEST
Sprokjes met one direction.
Rastgelehet gaat over linda zij komt in een moeilijke situatie. Harry is de nieuw jongen op school samen met liam, niall, louis en zayn Ze word gebeten door een wolf achtig ding en dat verandert alles.