Luku 26 - Enhän minä tänne kuole?

741 83 17
                                    

En tiedä onko aamu vai ilta. En edes tiedä mikä päivä on. Sen ainakin tiedän, että olen ollut täällä mökissä nyt ehkä kaksi päivää täysin ilman ruokaa tai vettä. Colin ei ikinä tullut takaisin sen jälkeen, kun lähti etsimään Zayniä. En edes tiedä onko Zayn elossa! Haluaisin itkeä sen takia, mutta en vain pysty. Olen itkenyt jo niin paljon, että kyyneleitä ei vain tule. Olen siis itkenyt mahdollisesti viimeisetkin kyyneleeni. Kehossani ei varmaan ole enää ollenkaan vettä, koska se kusipää ei ole tullut tänne. Minkälainen ihminen oikeasti tekee näin? Kaikki tämä vain sen takia, että tykkään jostain toisesta. En vain voi ymmärtää tätä. Ei olisi pitänyt kertoa Colinille mitään Zaynista. Ei olisi pitänyt jättää Colinia. Olisi vain pitänyt pysytellä hänen kanssaan ja unohtaa Zayn. Sehän oli alkuperäinen suunnitelmani. Ainakaan mitään näin kamalaa ei olisi sattunut. En olisi nyt tässä tilanteessa enkä olisi saattanut Zayniä vaaraan. Kaikki olisi ollut ennallaan ja hyvin. Tai, no, minä en olisi ollut onnellinen, mutta ainakin olisin voinut esittää olevani. Ja jos olisin puhunut Colinin kanssa normaalisti, hän ei olisi alunperinkään edes tullut Lontooseen. Vihaan elämääni juuri nyt.

Käsiini sattuu ihan sikana. Niissä on varmaan hirveät jäljet noista nippusiteistä. Tunnen kuinka siteet painautuvat ranteitani vasten ja rikkovat ihoa. Saisinpa vain katkaistua nämä, mutta siihen ei ole mitään toivoa. Nippusiteitä on mahdoton saada rikki ilman saksia tai veistä.

Toivoni alkaa nyt jo hiipua ja olen ollut täällä vasta kaksi päivää. Colin tuskin on päästämässä minua ihan heti pois. Ajatteleekohan Zayn minua? Vai onkohan hän vain hypännyt Stacyn kanssa sänkyyn? Ei, Gabriella, lopeta tuollaiset. Entäpä sitten Annie? Hän on varmasti sekaisin huolesta. Ja mitenköhän Charles pärjää? Etsiiköhän kukaan minua? Osaako kukaan arvata, että Colin on tämän takana? Miten arvaisi, kun en kertonut heille mitään. Ehkä kuitenkin olisi pitänyt...

Kai joku nyt kuitenkin minua etsii?

Eihän minua ole unohdettu?

Enhän minä tänne kuole?

Could You Stay? | Zayn Malik | VALMIS Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt