'25'

565 78 9
                                    

!ROZDZIAŁ INSPIROWANY SERIALEM "SKAM", WIĘC MOŻNA ZAUWAŻYĆ PODOBNĄ(A NAWET TAKĄ SAMĄ) SYTUACJĘ Z JEDNEGO ODCINKA!

Sevilla nerwowo stukając palcami o blat stołu, czekała na umówione spotkanie z Włochem. Mimo, że miała go w garści to i tak się go bała. Nigdy nie wiadomo jakiego asa ma chłopak w rękawie.

Karol spojrzała na zegarek wiszący na ścianie, denerwując się coraz bardziej.

Może zapomniał? Może jednak nie przyjdzie?

Wtedy jak na zawołanie naprzeciwko niej usiadł Pasquarelli. Nie obyło się bez uśmiechu.

— I jak przemyślałaś sprawę? Kiedy idziesz wycofać zeznania?

— Wydaję mi się, że... — Udawała, że się zastanawia. — Nigdy. — Włoch prychnął.

— Jestem ciekawy jak zareagują inni na twoje niegrzeczne zdjęcia. — Uśmiechnął się zadziornie.

— Ruggero, mogę zadać ci jedno pytanie? — Na twarz przybrała poważną minę.

— Pytaj śmiało. — Uśmiech nadal nie schodził mu z twarzy.

— Kim chciałbyś zostać w przyszłości?

— Żartujesz sobie? — Prychnął.

— Kim?

Chłopak spojrzał w górę, wyraźnie się zastanawiając.

— Myślę, że zostanę dyplomatą jak mój ojciec. Ewentualnie kucharzem.

— Szkoda. Powinieneś iść na prawnika.

— Dlaczego?

— Chyba wiesz co to pornografia dziecięca, prawda? — Ruggero wybuchnął śmiechem na jej słowa.

— Żartujesz sobie.

— A czy wyglądam jakbym żartowała? — Zapytała retorycznie, po czym Włoch zamilkł. — Za udostępniane zdjęć z pornografią dziecięcą grozi ci pięć lat więzienia. Do tego zrobienie ich bez mojej zgody i przetrzymywanie je kolejne dwa. A do tego udostępnianie ich bez mojej wiedzy przynosi kolejne konsekwencje. A jako, że w oczach prawa jestem jeszcze nieletnia, to nadal jestem dzieckiem. — Cały czas skupiała swój wzrok na Ruggero. — Na twoim miejscu bym uważała. — Uśmiechnęła się zadziornie. — Huh, pora już na mnie. Na razie, Pasquarelli. — Wstała z miejsca a następnie z trumfialnym uśmieszkiem wyszła z kawiarni.

1:0 dla mnie.

"girls like girls" ♣ varolDonde viven las historias. Descúbrelo ahora