Teď se smečka zastavila. Je to už druhý den co smečka cestuje. Večer vždy smečka přespí u nějaké vody.
Jack s Bailey šli lovit. Teď měli dle příkazu Alfy odpočívat. Ale Jack ji přemluvil jestli můžu jít lovit. Všiml si ho Bailey a nakonec šel taky.
,,Hele Jacky!" zavrčel Bailey. ,,Necítíš náhodou vlka?" zašeptal.
,,Slabý pach, mohl tudy projít asi tak před týdnem." sykl na něj. Upřímně chtěl jít Jacky sám. Chtěl být chvilku osamotě ale nakonec šel s Bailey. ,,Radši mi řekni jestli necítíš nějakou kořist."
,,Ty jsi navrh že půjdeme na lov takže ty tady velíš." zavrčel potichu Bailey. ,,Hlavně že jsem víš v hiarchii." řekl neslyšitelně. ,,Ne nic necítím."
,,Dobrá, asi se rozdělíme."
,,Proč?" Bailey je nerad sám. Je jako nedorostlé stěně. Pomyslel si Jacky.
,,Aby jsme toho ulovili více."
,,No právě! Když ucítíme laň nebo králíky sámi toho moc neulovíme ale když budeme spolu."
Jacky se zamyslel. Bailey měl pravdu. Odfrkl si ,,Dobrá, ale půjdeme od sebe dál."
Bailey zabručel ale nemohl namítat. Jack šel do leva a Bailey doprava. Byli od sebe asi tak asi dvacet metrů.
Jack Stelle ani Arbovy nevěřil. Důvěřoval malinko Kiaře ale určite ne, jako ostatním ze smečky.
Zase ho do nosu udeřil pach vlka. Byl silnější ale pořád slabý. Mohl tudy projít předevčírem.
Najednou se vedle něho objevil Bailey. ,,Jacku já se bojím. Stopa vlka sílý. Pokud se teď vrátíme, je možné že nás nebude stopovat."
,,Bailey nemáš být támhle?" Zavrčel někdo kousek před námi.
,,Kdo tam!" Jack vyštěkl. Nemohl rozpoznat pach. Cítil tu vlka ale i členy smečky.
,,Já? Já jsem nový Alfa vaší smradlavý smečky." zasmál se a vyběhl směrem k nim. Skočil na Jacka.
,,Pust ho!" zapištěl Bailey.
Vlk s Jacky bojoval. Vlk se zakousl Jackovi do zadní nohy a Jack vlkovi zase do přední. Seběhlo se to strašně rychle.
Nakonec Bailey mezi ně skočil a zavrčel jak na Jacka tak i na vlka. ,,Dost! Vlku pokud se chceš přidat do smečky nemusíš zabít hned schopnýho lovce! A Jacku pokud je tohle území tohoto vlka tak tady nemáme co dělat!"
,,Rozumný," zahyhňal se vlk. Jack si odfrkl. ,,Dobrá přiveďte mě za Alfou. Já se s ní domluvím."
Jack zavrčel. ,,Opovaž se, něco udělat Alfě nebo komukoliv ze smečky."
,,Už jsem se opovážil." Jack zavrčel. ,,Vyjel jsem po tobě a nemyslím si že by jsi mě přepral." vlk si sedl a ukázal na Jackovu rozkouslou zadní nohu.
Vlk byl všude poškrábaný. Dle Jacka byl dobrý bojovník a kdyby vyzval Alfu na souboj neví kdo by vyhrál. Kdyby to udělal, vyzval Alfu, Alfa by to nesměla přijmout. Není člen smečky. Neplatilo by to.
Bailey taky přemýšlel. Pokud by vzal vlka do dočastného tábora, mohl by někoho vyzvat na souboj. Ale kdyby jsme ho tady nechali no tak by je nejspíš zabil. Nemají na výběr.
,,Kouří se vám z hlavy jako z obří hory." zasmál se vlk.
Tentokrát zavrčel Bailey. ,,Vezmeme tě do tábora."
,,Nemáte na výběr." zasmál se vlk.
Bailey vyšel směrem k táboru. Musel jít první. Jack by nešel a vlk neví kam má jít.
Všichni tři vyšli. Jack vzádu kulhal. Vlk byl malinko kousnutý do přední nohy. Ale pořád na ni došlapoval jako by ji neměl vůbec zraněnou.
Přišli do tábora.
Okolo třích nových příchozí se udělal kruh.
,,Co se tady děje!" zavyla Papaja. Najednou uviděla zraněného Jacka a vlka!
Když Flíček uviděl vlka běžel zpátky do své nohy. Jenom malinko vykukoval.
,,Bailey! Jacku! Kdo to je?!" zeptal se vlídně ale netrpělivě Buddy, když uviděl vykulenou Papaju.
,,Měli jste jít lovit ne zvát cizí hosty." zavrčela Aki.
,,Já jsem Alfa." představil se vlk.
,,Jak můžeš být Alfa?" zeptala se Papaja podezíravě.
,,Jsem Alfa této smečky!" zavyl vlk.
,,Nemůžeš být!" zavyla Irys. ,,To je Papaja a vždycky bude!"
,,Jak se opovažuješ!" zavrčela Tyara.
,,Vypadni!" vrčela Avril s Rinnem.
,,Dobrá tak když Alfa je teda Papaja." zasmál se vlk.
,,Jak víš jak se jmenuje!?" zeptal se rozrušeně Buddy.
,,Ano Buddy, mám tajný zdroje jménem uši." zasmál se vlk. Buddy se podíval rozřuřeně na Baileyho a Jacka který byl obklopený Fionou.
Oni když uviděli jeho pohled, zavřeli hlavou.
,,Vyzývám Papaju na souboj o pozici Alfy!" zavyl vlk.
Všichni se zděsili.
Tak je na čase to utnout.
Já psala že teď přijde ta drsná část a promiň AlphaandGideon za zranění Jacka....
Co na to říkáte? Bojíte se? Já ano! Upřímně i když už to mám pěkně dlouho vymyšlené, dost mi teď tluče srdce. ❤
No nic budu ráda za každý coment, hvězdičku a zatím ahoj!745 slov.
Obrázek vlka:Docela teď píšu hodně co? 😁
-Dokorektováno-
ČTEŠ
Spring Pack 2 - Čas Krve [✔️]
AdventurePapaja a další členové smečky právě dobojovali s kojoty. Tábor byl úplně zničený. Dokáže smečka Spring Pack tábor opravit? Nebo prostě odejdou pryč? Smečka nachází další a další psy. Co s nimi budou dělat? Vezmou je mezi sebe nebo se budou bránit n...