Jeg vågnede ved mit vækkeur der ringede kl. 05:45 som det plejede. Jeg slukkede det hurtigt, tog min telefon og gik ind på Instagram. Da jeg havde gjort det i et kvarters tid tog jeg mig sammen og stod op. Jeg gik hen til mit skab hvor jeg har mit tøj, og besluttede mig hurtigt for hvad jeg skulle tage på. Det var nogle stramme, lyseblå jeans og en sort tank top. Jeg satte mit lysebrune hår op i en hurtig knold og gik nedenunder for at tage noget morgenmad.
Da jeg havde spist gik jeg ud på badeværelset for at børste mine tænder, og lægge min make up som bestod af ikke andet end mascara og et naturligt lag kinderrødt.
Jeg gik ind i stuen og satte mig i sofaen, tog min telefon frem og gik denne gang på twitter.
Da klokken var et kvarter over syv tog jeg mine hvide vans på og gik op til bussen.
...
''ANDREA'' kunne jeg høre min bedste ven Thalia råbe fra parkeringspladsen da jeg var på vej ned til klasseværelset. Jeg vendte mig om imens mine øjne søgte efter hende. Da jeg fandt hende vinkede jeg til hende, og gik hen imod hende, og hun gik mod mig.
''Hey'' sagde hun til mig.''Daws'' svarede jeg.
''Hvad har vi i første time?'' spurgte jeg hende imens jeg kiggede på hende. Hun havde sit blonde hår hængende løst. Man kunne tydeligt se hun havde fået sol i ferien. Hun var ikke bleg før, men hvis man sammenlignede med farven hun har nu ville det se sådan ud.
''Historie tror jeg nok'' svarede hun. Jeg nikkede kort.
Da vi nåede hen til døren og gik hen var Mathilde den første henne ved os.
''Der kommer en ny dreng idag!'' sagde hun spændt.
''Hvordan ved du det?'' Spurgte jeg hende.
''Jeg læste det på skolens hjemmeside'' svarede hun.
''Jeg håber han er lækker'' sagde Thalia med et smørret grin, og både mig Mathilde brød ud i grin. Klokken ringede og vi satte os på vores pladser.
''Oh my god jeg tror det er den nye dreng!'' Sagde Mille og pegede ud af vinduet. Jeg kiggede og så en dreng med mørkebrunt krøllet hår gå sammen med vores historielære Anders.
''Han er jo sygt lækker!'' Sagde Thalia. Jeg holdt mine øjne på dem indtil man ikke kunne se dem længere. Kort efter åbnede døren og ind kom Anders efterfulgt af den nye dreng. Han var meget pænere end de andre drenge i vores klasse.
''Så hvis I ikke skulle vide det får vi en ny dreng idag!'' Fortalte Anders os.
''Vil du introducére dig selv?'' Spurgte han den nye dreng.''Øhh ja okay'' Svarede han akavet.
''Jeg hedder Harry..'' Harry. Han ligner også en Harry.
''Harry du kan sidde der, ved siden af Thalia'' Sagde Anders til Harry imens han pegede på den tomme stol ved siden af Thalia. Thalia og jeg udvekslede spændte blikke, imens Harry var på vej ned til pladsen ved siden af Thalia.
Så begyndte Anders ''Idag skal vi lære noget om 2. verdenskrig.
...
Klokken ringede og signalerede at vi havde fri. Vi havde haft en test idag i Matematik og jeg havde på fonemmelsen den gik rigtig dårligt. Jeg gættede ved over halvdelen af spørgsmålene fordi jeg ikke vidste hvad jeg skulle svare. Kamilla og jeg fulgtes op til busstoppestedet, hvor vi snakkede om testen.
Da jeg kom hjem tog jeg et langt varmt bad. Jeg havde jo intet andet at lave. Da jeg var færdig gik jeg ind på mit værelse og så et afsnit af games of thrones. Jeg nåede ikke at se slutningen af det da jeg skulle spise. Min mor havde lavet spaghetti kødsovs hvilket var min livret så jeg tog masser. Da jeg var færdig skyndte jeg mig at børste mine tænder og skifte til nattøj. Derefter gik jeg i seng, og faldt hurtigt i søvn.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey! Det var det første kapitel af until, kommenter hvad i syntes om det!
BẠN ĐANG ĐỌC
Until {Harry Styles}
FanfictionAndrea Vaupen klarer sig ikke godt i skolen, så hendes mor, Shannon slår til. Andreas bror, Micky går til fodbold, hvor Shannon altid står og snakker med en ved navn Anne. Annes søn, Harry, som går i klasse med Andrea klarer sig rigtig godt i skolen...