Du og Isac hadde vært venner lenge og hadde hatt en sommer flørt. En dag blir du utrolig syk og må på sykehuset. Du Roger Isac og sier at dere ikke kan møtes idag fordi du er på sykehuset.
*Noen timer etterpå*
Det ringer i telefonen. Det var Isac.
Du-Hei Isac.
Han-Hei.. Hvordan går det?
Du-Det går ok.. Får tilbake svarene fra prøven etterpå.
Han-Åja ok. Men jeg ringer om en stund da.. Jeg er bare bekymra for deg.
Du-Ja.. Jeg skal passe på å ha mobilen min med senga.
Legen kommer tilbake med prøven. Det viser at du har fått brystkreft. Du faller i bakken. Du trodde ikke at det var så gale.
Du-Kommer det til å bli bedre?
Legen-Det vet jeg dessverre ikke ennå men du må bli her på sykehuset til du blir bedre.
Moren og faren din sitter vestsiden av deg å gråter.
Du-Hva med Isac da?
Moren din-Jeg kan ringe han.
Du bare gråt og gråt og gråt. Moren din gikk ut i gangen for å ringe Isac.
Isac-Hei D/n
Moren din-Hei, det er mammaen til d/n som ringer.
Isac-......
Moren din-Vi har fått tilbake prøven, det viser seg at d/n har fått brystkreft. Hun skal bo her på sykehuset til hun blir bedre. Og hun starter med cellegiftbehandligen i dag.
Isac-Er det mulig å få møte henne?
Moren din-Hu er inne til behandling nå men du kan sikkert komme innom om en stund.
Isac-Jaa! Jeg kommer!
Isac la på og begynte å gråte. Han fant frem et bilde av deg og satt å strøk på det og sa "Jeg skulle sagt det tidligere.."
Fortsettelse følger<3
YOU ARE READING
Skulle sagt det tidligere
FanfictionDu og Isac hadde hatt en kjempe kjekk sommer. Det var til og med en sommerflørt i bildet. Plutselig skjedde det noe som ingen av dere hadde forventet...