YABANCI'yla nasıl tanıştınız?

1.7K 59 16
                                    

Herkese merhaba :) İlk sorumuz soruldu! :)

SORU: *YABANCI'yla nasıl tanıştınız?

Cevaplar:

@MrveUgurlu:

''Wattpad'te günde hikâye bitirdiğim için sürekli keşfet bölümünde arama yapıyordum. Yabancı'yı her zaman görüyordum ama bana ağır geleceğini düşünmüştüm. Zaten ben 45. bölümde başladım okumaya. İyi ki geç başlamışım zaten. Çünkü erken başlasaydım yapacağım yorum 'Ediz askimm <3 <3 ' olacaktı.''

@Ecehan_yldrm:

"Ben yabancıyla Hikaye-Hane ile tanıştım.Bu sayfanın ilk isimlerini unuttum,sürekli çalındığı için.Kusursuz adlı bir hikayeyi okuyordum,Yabancı'ya denk geldim ama okumadım.Wattpad'den okumayı istiyordum. Oradan paylaşıldığı andan beri okuyorum zaten.Amatör hikaye sayfasında (Wattpad) paylaşılan bir hikayeye -roman niteliğinde-bu kadar bağlanacağımı düşünmemiştim.Ama iyi ki karşılaşmışım.İyi ki amatör bir hikayedir diyerek geçmemişim."

@duyguunuuz:

"Ben Yabancı ile arkadaşlarımın tavsiyesi ile tanıştım. Ilk önce adı biraz tuhaf gelmişti. Daha sonra okumaya başladım. Çok ilgimi çekmişti ve her gün uyanınca okumaya başlıyordum. Ta ki uyuyana kadar. Çok başarılı bir kitap. Öznur'u bu konuda tebrik ediyorum."

@Meltos123:

''Wattpad'i ilk keşfettiğimde kitabı görmüştüm. Kapağı hoşuma gitmişti. Tanıtım bölümünü okuyup kurgusunu öğrendim. Sonra okudukça çok hoşuma gitti. Öyle arkadaşlarıma falan da önerdim, onlarda okuyup, çok beğendiklerini söylediler; yani öyle wattpad'de gezinirken dikkatimi çekti :D''

@zynpoztkn00:

''Ben YABANCI'yı facebook popilerinden birinin sayfasında gördüm ilk kez.Yabancı'nın bir repliği vardı hatta replik ''Sen benimsin'' di.Sonra ben wattyde buldum bunu okumaya başladım ve hayran oldum.Ben okumaya başladığımda 45.bölümdüydi tabi ben başladım hemen okumaya o günden sonra da müptelası oldum arkadaşlarıma anlattım filan.Ama şunu çok içten bir şekilde söylüyorum ki iyiki başlamışım. <3''

@Hdnr_kckay: 

''Yabancı'yla ilk tanışmam insanların 'Ediiiiz Ediiiiiz..' demeleriyle başladı. Bir gün aldım elime telefonu elime kendime bir Watty hesabı açtım. Ve başladım okumaya :D ilk haftamda sabah 7.30 lara kadar okuduğum için hemencecik bitti :D''

@dilogul:

''Wattpad'e Şubat ayında katıldım ama aktif olarak kullanmaya okullar kapanır kapanmaz başladım. Keşfet bölümünden hikaye bakarken YABANCI'yı gördüm. Kapağı, özet bölümü, yapılan yorumlar, kısacası her şeyi beni çok etkiledi. Ben de hemen okumaya başladım ve 2-3 güne bitti. Şu an ikinciye okuyorum -,-''

@zuleyhazehra:

''Ben keşfette gezerken bir anda karsima cikti ve kapagi dikkatimi cekti. Bende dedimki bunu okumaliyim ve hikayeyi kutuphaneme ekledim ve okumaya basladim oznurun cumlelerinden o kadar etkilemistimki anlatamam o zaman dedimki bu hikaye kesin tutar :)''

@ladymidnight_:

''Yabancıya ilk kankam sayesinde başladım. Başka bir hikaye okuyordum, o hikayenin erkek karakterini arkadaşım her ediiiz diye çığlık attığında söyleyip ondan başkasına yar olmam diyordum. Ocak ayındaydık son sınavlara giricez falan. Coğrafya sınavım öncesi kankamın deli gibi ediz çığlıkları yüzünden başlayayım dedim saat akşam yediydi. sekize kadar okur sonra coğrafyaya akarım dedim. o saat sekiz oldu dokuz oldu on oldu on bir oldu on iki oldu telefonun şarjı bitti ve hiçbir şey çalışmadım. Zaten sınvavdan 30 larda aldım sdfghnjmk sonra deli gibi bütün sınıf okumaya başladı, o günden beri ölümüne takip ediyorum :D''

@Azz1717:

''Yabancı'yı okuyacağımı hiç düşünmezdim. Bana da çok yakın arkadaşım söylemişti oku diye. Ben pek fazla takmamıştım. Beni baya zorlanıyarak okutturdu. Böyle bir betimleme ve kalemi iyi olan birisi görmediğim için bana ilk bölümü çok sıkıcı gelmişti. Hatta okuyup bırakmıştım. (Beni istediğiniz kadar dövebilirsiniz :D). Sonra bir kaç bölüm okuyunca hoşuma gitmeye başlamıştı. Çok iyi hatırlıyorum 9 milyonken başlamıştım. İyi ki de arkadaşım zorlamış. :D''

Okuyan kişilere, soruları cevaplayan kişilere ve en önemlisi bu konuda destek olanlara çook teşekkür ediyorum. :D

Yabancı Okurlarıyla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin