-Kuris tavo bias?-paklausė vaikinas.
- Mano yra visi bias.-atsakau
-Netgi Donghun?-paklausė vėl. Kodėl jam taip parūpo? O gal čia jis?
-Taip jis pirmoj vietoj.-pasakiau ir atsisukau į jį.-O kodėl klausi Donghun?-dabar aš jau paklausiau bandžiau savo laime.
-Kaip tu?-jis paklausė.
-Aš atspėjau! YAY!- beveik rėkiau.
-Gerai dabar tu žinai mane, bet aš tavęs nežinau. Koks tavo vardas?-paklausė Donghun.
-Kaida. Kim Kaida.-atsakiau.
-Kim Isaoki ir Kim Akio sesuo?-paklausė nustebęs
-Taip?-atsakiau.
-Tai tu treniruoji BTS nuo šiandien?-paklausė. Linktelėjau.
-Hyung mergina kabini?-paklausė priėjas vaikinas prie mūsų.
-Pirma išmokink jo tiek neklausinė, o antra aš jau turiu eiti.-pasakiau ir atsistojau-Ate Donghun! Dar gal susitiksim.-pasakiau ir nuėjau.
Donghun pov
-Kas ji tokia?-paklausė Chan.
-Isaoki ir Akio sesuo.-atsakiau. O ji graži ir miela, bei karšta.
Kaida pov
Jau buvau namuose. Nuėjau į savo kambarį. Nusiprausiau ir persirengiauNulipau žemyn į pirmą aukšta. Iškart patraukiau link virtuvės. VALGYT NORIU!VALGYT!VALGYT!VALGYT! Kartojau šituos žodžius kol galiausiai pasiekiau virtvę. Atidariau šaldytuva tuščia. Tik raštelis paliktas šaldytuve. Rimtai!
Raštelyje:
Akio suvalgė viska teks nueiti į parduotuve. Pinigai stalčiuja prie šaukštu. Be to pas mus atvyksta BTS.
IsaokiTu gal juokauji? Pasiėmiau pinigus iš nurodytos vietos ir išėjau.
Vakare
Ką čia apsirengus? Pas mus į svečius atvyksta BTS ir man liepta apsirengti kažka gražiai. Aha! Žinau.
Susiradau ir apsirengiau
Aukštakulniai
MakiažasŠukuosena
(P.S jie ataugo bet jie vis tiek juodi😂)
Vuola. Nuostabiai atrodau. Išgirdau durų skambutį. Jie jau čia. Laikas. Išėjau iš savo kambario ir leidausi laiptais.Vuola nauja dalis
ESTÁS LEYENDO
Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》
De TodoIstorija apie mergina kuri yra pusiau žmogus pusiau katė/katytė. Niekas to nežino išskyrus jos tėvus ir brolius. Kartą ji kažkaip sugabėjo atsitrenkti į vaikina. Jis atrodė malonus ir rūpestingas.Tas vaikinas pasiėmė ja ir parsinešė namo. Kaip j...