1

1K 21 0
                                    

{Dette kapittelet inneholder homoseksuell samleie! Hvis du ikke liker det, ikke les det!}

Musikk var skrudd på full volum og nesten 30 elever dansa midt på gulvet. Men én elev moret seg ikke så mye...Jackson reiste seg fra sofaen og gikk stille ut av rommet. Han kasta fra seg øl boksen før han tok på seg skoene sine. Så gikk han ned stein gangen som fører ut av bygget.
- Jack? Går du? Jackson snudde seg og så Nicolas stå i dør åpningen.
- Ja...jeg gidder ikke waste enda en kveld med de taperne.
- Olias og gjengen? Skjønner.
Nicolas lokka døra bak seg.
- Hvor skal du?
- Hjem-
- Jeg blir med! Brøt Nicolas inn.
Jack nølte. - Tror du ikke Olias vil lure på hvor du er? Spurte han.
- Da får han bare lure! Svarte Nicolas kort. De gikk sammen ut til de travle by gatene. Det var sent på kvelden og mørkt i gatene. Men både Jack og Nicolas var vant til det.
Det tok bare fire min til de var kommet til leiligheten til Jack.
- Wow, er dette hvor du bor? Jeg trodde du var rik, jeg.
- Foreldrene mine har ganske mye penger, men jeg får ingenting, jeg må jobbe for pengene selv sånn som alle andre.
De gikk inn og Nicolas slang seg på den slitte sofaen.
- har'u no mat? Spurte han nysgjerrig.
- Hva er det med deg og spising? Du spiser hele tiden men legger aldri på deg!
- Det er et talent, sa Nicolas og lagde plass så Jack kunne sitte ved siden av ham.
Noen minutter senere og de satt og så på en film mens de spiste popcorn. Plutselig ringte telefonen til Nicolas men han bare ignorerte den.
- Hvem er det?
- Olias.
- Du burde svare....
- Jeg sendte han en melding om at jeg dro tidlig, mer trenger han ikke vite.
Det var sant at Olias var litt overbeskyttende ovenfor Nicolas. Om de datet var ikke bestemt, begge nektet for det men alle visste at de pleide å kline når ingen så det.
Jackson var sjalu hver eneste gang de holdt på. Han hadde falt for Nicolas i 7 klasse, men enda hadde han ikke sagt noe. Ingen visste at han var homo engang.
Han så på Nicolas, øynene festet til filmen. Jackson så på de fine blå øynene hans og den fine haka hans. Kinn beina var perfekte og halsen slender og blank. Huden hans så hvit som-
- Er du ferdig? Spurte Nicolas som fortsatt så på tven.
- H-Hæ?! Jackson som ble revet ut av tankene sine var sjokkert over at Nicolas hadde oppdaget han.
- Er du ferdig med å stirre på meg?
- Åh? Eh, j-jeg stirret ikke på deg!
- Å jaså? Så hvorfor står denne plutselig til værs?
Spurte han og pekte på skrittet til Jackson.
Jackson spratt til og dekket til skrittet sitt med hendene sine.
- D-d-det-jeg tar meg av det på badet!
Han skulle til å reise seg og gå men Nicolas holdt han igjen.
- Du er ikke nødt til å gå, du kan bare gjøre det her, vi ser jo på film.
Sa Nicolas og Jackson ble helt rød i fjeset.
- Hva?!
Plutselig strakte Nicolas ut hånda si og strøk over tippen av Jacksons «stå».
- Hva-?!
- Jeg kan hjelpe deg, da går det fortere, det er jo min skyld også?
Da ble Jackson bare enda rødere.
- Unnskyld! Unnskyld! Jeg-jeg bare-!
- Hold kjeft, sa Nicolas og presset leppene sine mot Jacksons.
Jackson hadde bare drømt om å kysse Nicolas.
Nicolas dro av han t-skjorta og så hjalp Jackson med hans hette jakke.
Jackson følte det som om han svevde på skyer. Følelsen av Nicolas tett inntil han gjorde at hjertet hans banket hardere. Han ble revet med og dro Nicolas med til soverommet. Han slang han på senga og begynte å ta av seg beltet på buksa. Nicolas stirret på han mens han gjorde det og det gjorde det bare enda hottere.
Jackson hoppet på senga og dro av Nicolas' bukser, spredte bena hans til sider og kysset han. Så gled han nedover nakken hans. Nicolas pustet ut høyt av all kyssingen. Jackson førte hendene sine ned langs hoftene til Nicolas og kysset nakken hans.
Plutselig kom det et lite svakt grønt fra Nicolas.
- Hva gjør du? Spurte han.
- Bare markerer deg... svarte Jackson og lagde enda en hickey på nakken hans. De røde merkene på Nicolas' hvite hud gjorde Jackson bare mer horny.
- Fort deg litt'a...jeg klarer nesten ikke mer... Nicolas' fjes var rødt og han hadde også fått stå.
Jackson slikket seg rundt munnen før han klemte på ståen til Nicolas som fortsatt var gjemt i trusa hans. Jackson dro av boxern til Nicolas og sin egen. Så begynte han å gni dem mot hverandre. Nicolas stønna og Jackson pustet tungt. Han kunne nesten ikke vente med å dytte kukken hans inn i Nicolas. Men han ville at det skulle være deilig for Nicolas også. De kom samtidig og Nicolas prøvde å få igjen pusten men Jackson klarte ikke vente lenger. Han dyttet en finger inn i hullet til Nicolas og ut kom et lite stønn.
Nicolas dekket munnen sin og rødmet voldsomt. Jackson bare lo av den søte partneren.
- Føles det greit?
- Det er litt ekkelt, men det går over...
De klinte igjen mens Jackson prøvde å dytte inn enda en finger.
Nicolas skalv litt, men Jackson visste det føltes godt.
- Jeg tror du er løs nok nå, jeg har ikke no kondomer da, håper det går greit.
- Bare fort deg! Stønnet Nicolas.
Jackson dro ut fingrene og gjorde seg klar.
- Her kommer jeg...
Han presset tuppen inn i hullet og Nicolas stønnet og grep tak i puta bak hodet hans.
Jackson presset seg inn så langt han kom før han dro halvveis ut igjen før han kraftig presset inn igjen.
Nicolas sine stønn var som sang for ørene til Jackson og han ble bare meg ivrig.
- Hardere...ikke vær redd for å være røff, sa Nicolas under puta som han hadde dratt over hodet sitt for å skjule fjeset sitt.
- Jeg vil ikke at du skal få vondt.
- Jeg føler for å få litt vondt akkurat nå...
Med det presset Jackson ut og inn så røft at senga knirka med alle bevegelser. Begge stønna og Jackson rev puta fra Nicolas og presset leppene sine mot Nicolas'.

BARE OSS TODonde viven las historias. Descúbrelo ahora