BTS-Leaked
15|Bu nasıl bootydir?
°Taehyung°
Kahvaltı masasında, her şey normal bir şekilde ilerliyordu. Hatta o kadar kaostan sonra fazla normaldi. Namjoon ve SeokJin yan yana oturmuş elleşiyorlardı. SeokJin triplere girmediği zaman gerçekten iyi birisi oluyordu. Jimin yanımda Namjoon'u örnek alarak beni ellemeye çalışırken eline vurup kendimden uzaklaştırmaya çalıştım. Jimin kulağıma yaklaşarak fısıldayınca o ince sesi kalınlaşmış ve fazlasıyla çekici olmuştu.
"Hayır zaten benimsin. Ne demeye inat yapıyorsun ki minik serçem?"
Sahte birkaç öksürük ile Jimin'in kafasına vurup tüm dikkati üzerime çektim. Jimin ise kafasını tutarak Jungkook'a dönüp koluna girdi.
"Anne Taehyung bana vuydu."
Bebek gibi konuşurken Jungkook'da aynı şekilde Jimin'in kafasına vurmuş kıkırdamaya başlamıştı.
"Ya ama herkes niye kafama vuruyor ya?"
"Belki inat edersin de insan olursun diye."
Dediğim şeye karşın Yoongi kahkaha atarken ben de ondan güç alarak gülüp yemeğimi yemeye devam ettim. Jimin ise yüzsüz gibi belime sarılarak gözlerini kapattı.
"Yemeğini ye Jimin."
"Seni yesem?"
"Bok yersin."
Somurtarak doğrulan Jimin pes ederek kahvaltısını yapmaya başladı. Zafer gülüşü ile yemeğimi yerken Yugyeom iç çekerek geriye yaslandı.
"Herkesin bir sevgilisi bir sevdiceği var aşırı saplıktan NASA incelemeye alacak şimdi beni ya."
Masadaki herkes kıkırdarken Jungkook elindeki bebek telsizinden ağlama sesi yükselmesi ile Yoongi'yi de kaldırıp birlikte üst kata çıktılar. Herkesi tek tek evine gönderip Jimin ile yalnız kalmalıydım. Çünkü artık konuşmalı ve aramızdakileri halletmeliydik.
"Eee Namjoon Hyung. Siz şimdi barışmanın şerefine sevişirsini-"
Seokjin kaşıkla kafama vurmuş ardından Namjoon onaylayan mırıltılar çıkartarak Seokjin'in elini tutarak ayağa kaldırıp kapıya sürüklemişti.
"Aklımı okudun Taehyung."
Kapıyı çarparak evden çıktığında kıkırdadım. Yugyeom'a dönerek şirin bir şekilde güldüm.
"Yugyeomcuğum, canım, hadi hastaneye git. İşlerini çok boşladın. Bir şey olursa haber veririm sana ben."
Yugyeom bir süre düşünmüş ona kaş göz yapmamla birlikte ayağa kalkmıştı.
"Sanırım haklısın."
Gülerek bana göz kırpıp evden çıkmıştı. Jimin'e dönerek masayı işaret ettim.
"Topla bakalım masayı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aqualand•myg.jjk✔
FanficÖlümsüz bir lanetli adam aşık olduğu faniyi bu sefer su altında bulur. Evrenin kendisine sevdiği adamı dördüncü bahşedişidir.. «TAMAMLANDI» →Yoonkook. →Bottom Jongguk. →Mpreg. →Angst(?).