Alice je došla na svoj novi posao.Bila je jedna od sluškinja koja je služila bogatoj i misterioznoj obitelji.Gospodin i gospođa Clutch su jako dragi ljudi.Ali njihova kćer zato nije.
Predstavila se obitelji,gospodin i gospođa Clutch su ju pozdravili.No njihova kćer je sjedila u kutu šapćući nešto sama sebi.
"Imali smo malu svađu."Nervozno je rekla gospođa Clutch s osmijehom na licu kada je vidjela kako se čudi njihovoj kćeri.
Annabella Clutch.Kćer gospodina i gospođe Clutch.Vrlo povučena i neobična osoba.Plava kosa,blijeda koža i isušene i blijede usne.U susjedstvu se govori kako je ubila jednu osobu,no ona je puno gora od toga.
"U redu je,razumijem."Rekla je Alice i nasmijala se.
"Molim te,počisti kupaonicu Alice."Rekao je gospodin Clutch na što je Alice samo kimnula glavom.
U kupaonici je susrela staricu koja je isto sluškinja.
"Bježi dijete.."Rekla joj je raširenih očiju.
Alice je mislila kako se starica gubi i da ne zna što priča.Slegnula je ramenima i počela ribati kadu.Starica je razočarano izašla.
Alice se ustala i u ogledalu vidjela Annabellu.Alice se sledila od samog pogleda Annabellle.
"Ispruži mi dlan."Rekla je neobičnim glasom na što je Alice ispružila drhteći dlan.
"Čuvaj mi ovo."Rekla je i pružila joj kutijicu,a Alice je kimnula glavom.Stavila je kutijicu u svoju sobu.
Vratila se u kupaonicu i počela ribati pod koji je imao crvene mrlje na sebi.Annabellaje uočila kako se Alice čudi crvenim mrljama i počela koračati prema Alice.Odjednom se stvorila Annabellina majka,gospođa Clutch.
"Šašava Annabella,ponovno je jela u kupaonici."Gospođa Clutch je rekla i nasmijala se.
Alice nije odgovorila,već je počela ribati.
***
Bila je večer i Alice je već bila u svom krevetu.Odjednom je čula kako ju netko zove i ustala se.
"Alice,draga dođi!"Vikala je gospođa Clutch.
Alice je došla o ugledala kako se gospodin i gospođa Clutch bore sa svojom kćeri, pokušavajući ju zavezati za krevet.
"Noću mjesečari pa je trebamo zavezati."Rekao je gospodin Clutch.
"Možeš li nam pomoći?"Upitala je gospođa Clutch koja se hrvala sa svojom kćeri.
Alice je znala da gospodin Clutch laže,Annabelline oči su bile samo bijele.
"N-naravno."Rekla je i pokušala pomoći.
"Zar i ti?"Annabelle je viknula i uhvatila Alice za vrat,gušeći ju.
Gospodin i gospođa Clutch su osvojili Alice od Annabelle.Na kraju su zavezali Annabellu,a Alice je ponovno otišla u krevet.
Odjednom su vrata njene sobe zaškripila,ali nije bilo nikoga ispred vrata.Alice se osvrnula i odjednom se pojavila ona stara sluškinja.
"Rekla sam ti da bježiš.."Prosiktala je poput zmije i nestala.
"Ovo je tek moj prvi dan,što će se dogoditi kasnije."Alice se upitala.
Bio je novi dan,a znatiželja u Alice je rastala.Svaku večer je gledala u kutijicu,mislila je kako ju Annabella testira.
Annabella je svaki dan dobacivala prijeteće poglede prema Alice.
Alice to više nije mogla podnijeti.Nešto joj nije dalo da izađe,zato je jedino razmišljala o kutijici.Zaključala je vrata i pokušala otvoriti kutijicu.Kutijica je bila zaključana.Kao da je nešto ušlo u Alice.Otkinula je drvenu nogu svog kreveta i počela otvarati kutiju s njom.
Da barem nije to ugledala.
"Drži usta zatvorena."Pisalo je na papiriću.
Podigla je papirić i ispod njega su se nalazila četiri jezika.Sa strane se nalazio još jedan papirić.
"Sluškinje koje nisu držale usta zatvorenima."Pisalo je na drugom papiriću.
Odjednom se ispred nje stvari ona starica.
"Shvaćaš li sada dijete?"Starica je upitala Alice.
Otvorila je usta i Alice je vidjela kako starica nema jezik.
"Ali kako ti pričaš?"Alice je upitala.
"Zar si ti mislila da sam živa?Ovo je sudbina svake sluškinje ovdje."Rekla je i napravila nekakav odvratan osmijeh.
Alice se onesvijestila i ujutro se sjećala svega.
Sve je rekla Annabellinim roditeljima bez obzira na Annabellino upozorenje.
"Ne govori te stvari naglas."Gospodin Clutch je šapnuo.
"Prekasno."Annabella je rekla dubokim glasom.
"Vi jednostavno ne možete držati usta zatvorena?"Rekla je i nakrivila glavu.
Alice se počela tresti,a gospodin i gospođa Clutch su prihvatili svoju sudbinu i ostali mirni.
Uzela je nož i izvadila oči svojim roditeljima,roditelji nisu ni vrisnuli.Zato što nisu mogli,odrezala im je jezike.Stavila ih je u staklenku.
"Vi idete na policu s ostalima.."Rekla je i krenula prema smočnici.
Stavila je staklenku na policu gdje je bilo još mnogo staklenki s dijelovima tijela.
"Oči ću uzeti kasnije."Rekla je.
"A ti.."Rekla je i počela koračati prema Alice.
Zavezala je Alice za onaj krevet na kojem su oni vezali nju.Polako joj je rezala udove,ud po ud.Nitko nije mogao čuti vriskove,ova kuća je bila dobro izolirana.Na kraju ju je izrezala na komadiće i stavila u lonac.
Aliceino izrezano i krvavo tijelo još uvijek tamo stoji.
Annabella je otvorila vrata kuće i izašla van prvi put u životu,tražeći nove žrtve za svoju kolekciju.
YOU ARE READING
Zov Ludila
HorrorSkupina drugačijih,neobičnih kratkih horora od kojih vam se ledi krv u žilama. ⚠UPOZORENJE!⚠ PRIČA SADRŽI VRLO ODVRATNE I VRLO NASILNE SADRŽAJE! Ako možete podnijeti sve ovo,i ako ste ljubitelj horora,uživajte!Ovo je knjiga za vas! Jezivi cover je n...