Adsız Bölüm 1

9 1 0
                                    


Ahmet normal,evde oturan,televizyonu seven bir çocuktu.Ama bugünden sonra işler hiçte öyle gitmedi...

     Bir gün Ahmet kardeşi Ayşe ve annesi Fatma ile birlikte piknik yerine gittiler.Orada her şey yolunda gidiyormuş fakat,Ahmet kardeşi Ayşe ile top oynarken ben tuvalete gidiyorum bahanesiyle oradan uzaklaştı.Kendinde garip bir şeyler olduğunu fark etti.Tam elini yıkayacakken elini musluğa doğru uzatırken birden su aşağıdan yukarıya doğru uçmaya başladı.Elini kendine doğru çekince su normal akmaya başladı. Ahmet gözlerine inanamıyordu.Doğrumu gördüm acaba diye tekrar aynı şeyi yaptı,ama yine aynı oldu.Rüyamı diye kendine bir tokat attı.Bu onun canını acıtmıştı çünkü rüyada değildi ve şaşkınlıktan dozu biraz kaçırıp kendine sert bir tokat atmıştı.

Dışarı çıktığında gözleri hala apaçık ve şaşırmış durumdaydı.1saat önce uyandıkları için esnedi ama esnerken birden ayağı yerden havalanmaya başladı.UÇUYORDU.Artık şunu anladı,istediği süper gücü kullanması için onu yapmayı istemesi gerekiyordu.Bu durumu anne baba ve kardeşinden saklaması gerekiyordu.Piknik yerinde biraz daha durduktan sonra eve gitmişlerdi.Gece olmuştu,Ahmet süper kahraman dergileri okuyordu.Sonra uyudu,sabah olmuştu fakat Ahmet hala süper kahramanları düşünüyordu.Bunu yapmaması gerek çünkü onları düşünürse herhangi bir hareketinde güçlerini kullanmış olurdu.Ama Ahmet bunu unutmuştu bu yüzden elini kaldırdığında uçmuştu,herkes bunu açık ve net bir şekilde görmüştü.Ahmet'te jeton daha yeni düşmüştü ama çok geçti.

DEVAMI GELECEK

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 16, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

AHMET'İN MACERASIWhere stories live. Discover now