Gæsterne

1.2K 38 9
                                    

Cecilies synsvinkel.

Jeg var på vej ud og shoppe for de penge mormor gav mig. Jeg fandt en kæmpe butik, den var virkelig enorm Og fyldt med tøj, jeg var næsten i paradis. "Kan jeg hjælpe dem miss?" Spurgte en kassedame. "Jeg leder efter nogle pæne kjoler" svarede jeg. "Til hvilken begivenhed?" "Bare til en middag". Hun gik hen til en masse kjoler og tog 3 ned fra en hængeknage. "Hva siger du til de her?" Spurgte hun og viste mig dem. Jeg kiggede grundigt på dem, min favorit var den hvide. Jeg fik lov til at prøve den og den sad perfekt på mig. "Hvad koster den?" Spurgte jeg. "800kr" svarede hun. Jeg tænkte længe over den, men nu blev jeg jo også nød til at finde et par fine sko. Jeg betalte for kjolen og gik ud på gaden igen. "Omg! Det er Niall Horans kæreste!!" Råbte nogen piger bag mig. Jeg vendte mig om og der stod cirka 20 piger og snakkede til mig på samme tid. "Piger tag det roligt!" Sagde jeg og kiggede på dem. Der var også en pige som stod og græd.. "Rolig nu søde, ikk græd?" Sagde jeg og krammede hende. "Det er bare fordi du er mit forbillede!" Svarede hun. Jeg blev helt rørt af det, jeg elsker sådan nogen fans. Jeg tog nogle billeder med pigerne og gav autografer. "Piger, er der nogle spørgsmål i gerne vil have svar på?" Spurgte jeg dem.
Der kom en masse samtidig, men jeg fik tilsidst kontrol over det. "Hvordan er det at være sammen med Niall?" Spurgte en. "Altså det er den bedste følelse i verdenen, især når han fortæller en hvor smuk man er. Han er virkelig en dejlig dreng og et fantastisk idol" svarede jeg. "Har dig og Niall haft sex?" Spurgte en anden. "Nej ikk endnu" svarede jeg og grinte. "Tror du Niall frier til dig når du er 18?" Spurgte hende pigen der græd. "Jeg ved det ikk. Det kan være at han har fundet sig en anden til den tid" svarede jeg. Jeg krammede pigerne farvel og gik videre. Sikke en dejlig følelse, En masse fans der ik hater på mig. Jeg stod på bussen på vej hjem. Der gik lidt tid inden jeg var hjemme, men jeg nød bare tiden på min mobil inden der kom 'hemmelige' gæster. Jeg stod af ude foran min mormors hus og gik hen til vagten. Han så mig hurtigt og åbnede porten. Mega royalt i know. "Jeg er hjemme mormor" svarede jeg. "Godt skat, håber du fik købt dig en flot kjole, og bare behold resten af pengene. Hvis der er nogle tilbage" svarede hun. Jeg takkede og gik op og gjorde mig klar. Jeg fik en besked fra Niall.

"Hej skat, jeg savner dig sådan. Håber snart vi kan mødes igen! Vil savne dig indtil da! Knus og kys Nialler x".

"Awh! Nialler mus. Du ved du altid kan komme. Jeg er lige flyttet ind hos min mormor til jeg bliver 18. 3 år kommer til at gå stærkt. Men hun bor her i London så du kan bare komme. Adressen sender jeg senere. Skal til middag med familien nu. Kys Cille x"

**

Jeg tog min kjole på og gik nedenunder. "Hvor er du smuk, stil dig her og giv dem hånden hvis de gør det med dig. De kommer om lidt" jeg adlød og ventede lige ved siden af min mormor og morfar. De var klædt fint på, men det er de næsten altid. Døren blev åbnet af deres butler, "velkommen" sagde min mormor. Der kom to voksende ind og lidt efter kom Jacob. Vent hvad?!. Min ekskæreste?.. Omg. Jeg blev jo nød til at give ham hånden. "Du har ikk fortalt at du kendte til eddikette? Og boede i London" sagde jeg. "Jeg kunne sige det samme til dig" svarede han. Jeg svarede ikk, men gik derimod hen til bordet. Selvfølgelig skulle han sidde ved siden af mig, som om det ikk kunne blive værre. "Cecilie må jeg ikk godt lide sludre lidt med dig under 4 øjne?" Spurgte han. "Det ved jeg ikke, må du?" Svarede jeg flabet. Jeg gik med ham op på mit værelse. "Cecilie, jeg ved godt vi ikk kom så godt ind på hinanden efter vi slog op.?" - "undskyld 'vi'?... Det var dig der var mig utro, og derefter slog jeg op med dig." Svarede jeg. "Ja, jeg savner dig virkelig. Selvom du er sammen med Niall savner jeg det vi havde..." Sagde han. "Var det kun det du ville snakke med mig om?" Svarede jeg koldt og rejste mig op fra min seng. (Vi sad på sengen) han tog fat i mig og holdte mig fast. "Hvis det her ikk får dig på andre tanker ved jeg ikk hvad der gør." Sagde han og kyssede mig. Jeg prøvede at skubbe ham væk, men han var for stærk. Han ville snave, men jeg holdte tilbage. Han kæmpede arrigt efter at få afgang til min mund. Og tilsidst kunne jeg ikk holde tilbage. Vi snavede.. Men så kom jeg i tanke om at jeg har lært det her, hvis man ikk vil snave og man bliver tvunget kan man bare bide dem i tungen. Jeg satte tænderne i. "AV!" Skreg han. "Så kan du lærer det!" Sagde jeg og sparkede ham ud fra mit værelse. "Og næste gang så tænk på at jeg har en kæreste, som er 21. Han kan let slå dig i gulvet." Sagde jeg. Og gik forbi ham. Vi kom neden under og satte os til bords sammen med de andre. "Må man spørge hvad i skulle sludre om?" Spurgte hans mor. "Bare nogle lektie ting" svarede han. "Nej, Jacob prøvede at -." Mere nåede jeg ikk at sige. "Hjælpe hende med matematik" afbrød han. "Så siger vi det" sagde jeg og begyndte at spise. Han lagde sin hånd på mit ben under bordet, "ups, jeg tabte min gaffel" sagde jeg og lod som om jeg tabte den, men jeg gav ham et slag på hånden i stedet. Han trak hurtigt sin hånd til sig og jeg fik en ny gaffel. "Det er vidst på tide at sige farvel" sagde Mormor. Gudskelov. Tænkte jeg bare. Vi rejste os og sagde farvel. "Skal Jacob ikk have et kram?" Spurgte hans mor. "Nej det synes jeg ik." Svarede jeg og gav ham hånden. De gik og endelig færdig. "Hvad gik det der ud på?" Spurgte min mormor. "Han prøvede at kysse mig. Og han spildte sovs på min nye kjole!" Svarede jeg. "Den familie er virkelig grimme og ulækre!" Sagde min morfar. Jeg fik en af stuepigerne til at gøre den ren for mig, og så gik jeg ellers i bad. Og børstede tænder for sygt. Klokken var ved at blive mange.. "Hvordan skal jeg fortælle det til Niall?" Spurgte jeg mig selv om da jeg lå i sengen. Jeg tænkte grundigt over det, men til sidst fik min hjerne nok og faldt i søvn.

_________________________

Undskyld det her kapitel ikk havde så meget med Niall at gøre. Og måske var det også lidt kedeligt. Jeg skal nok rette op på det. Og tusind tak for alle dem der har set bogen og læst den. Også tak til dem der har skrevet kommentarer på mit sidste kapitel "sorry" som ikk rigtigt var et kapitel. I må gerne være lidt mere aktive og skrive kommentarer og stemme på mine bøger. Alle kommentarer er godtaget. Er der nogen af jer som har delt bogen med jeres venner?💕 mange knus fra mig!💕👌

Live while we're young [1D & 5SOS]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang