Zapowiedź - prolog

10 7 3
                                    

Zwykła piątka przyjaciół, która niczym sie nie wyróżniała, byli przeciętni. Bylo im dobrze w takim gronje, w jakim byli nie planowali nowych znajomości, aby ich paczka sie powiększyła. Byli bardziej w cieniu, jednak, gdy ktoś o nich zapyta, to każdy wie, o kogo chodzi. Pięć to była ich magiczna, szczęśliwa liczba. Do czasu.
    Mieszkali w dość dużej miejscowości, w której o guza nie było trudno. Mimo, że oni sami nie pakowali sie w kłopoty, to też nie chcieli stać obojętnie koło cierpienia innych. Często pomagali szkolnym ofiarą, czy w nocy, gdy wracali ze spaceru, czy kina to pomagali przypadkowym osobą. Byli takimi lokalnymi bohaterami.
   Niby zwykłe miasto, a nikt nie wiedział, o wielu tajnych osobach, firmach. Istnieje pewna "agencja", gdzie zbierało sie wyjątkowe osoby. Nasza piątka była wyjątkowa, ale nie chodzi o ich zwykłe codzienne czyny i pomoce. Nikt z nich nie wiedział, że gdy osiągną 17 lat ich życie zmieni siw o 180 stopni. Co było spokojem, zacznie być katorgą.
Viola, Rose, Christopher, Matth i Kris - nie zwykła w swojej zwyklosci piątka nastolatków, która dopiero zobaczy, co to znaczy życie. Ich przyjaźń zostanie wystawiona na próbę, na którą nie wszyscy będą gotowi. Chwile załamania i grozy, brak logicznego myślenia doprowadzi ich do wielu złych decyzji.
   Jednak nie wiedzą wielu rzeczy. Co przyniesie przyszłość, i jak potoczy sie ich przyjaźń, jednak wiedzą jedno, że są jak palce jednej ręki. Bez jednego z nich są nie kompletni.

Czar PrzyjaźniOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz