Želela sam samo da napomenem da pažljivo pratite pošto će se često preplitati sadašnjost i prošlost i zato može biti malo konfuzno. hvala
i pustite pesmu kada napišem, za bolji doživljaj:)
Sadašnjost
Holand je svoju dugu, uvijenu smeđu kosu pustila.
Nanela je poslednji pokret crvenog karmina na usne i navukla sako bele boje, iste boje kao i pantalone. Salonke su se savršeno slagale uz kombinaciju. Nakon toga je ogrnula crveni kaput i u žurbi napustila stan.
Naime, u hotelu Mekininovih održava se dvadeset godina rada kompanije na čelu sa Maksom Mekininom.
Ispred zgrade ju je čekao Maks. Zajedno su trebali da se pojave na 20-godišnjici i dočekaju niz pogleda koji bi želeli da znaju šta se događa u njihovim privatnim životima. Na godišnjici su dolazili i prijatelji i poznanici, a to je za Maksa bilo veoma bitno - kako bi se njegovi poslovni partneri bolje upoznali sa njegovim životom.
Maks je bio ugledni biznismen, šef kompanije koju je nasledio nakon što je otac preminuo. Braća, Sin i Maks, trebali su da budu partneri ali dugogodišnja svađa među braćom naterala ih je da se razdvoje, zbog čega su kompanije odvojile, mada pod istim imenom.
Ni do dana današnjeg Holand nije saznala razlog te svađe koja je toliko velika da stvori jaz među krvnim srodnicima. Premda ponos među njima igra veliku ulogu.
Na samu pomisao Sina, svaka dlačica na telu joj se naježila i po prvi put je upitala sebe da li je spremna da po prvi put vidi Sina u javnosti. Koji će se pojaviti sa svojom suprugom.
Do sada su se viđali u tajnosti i nervoza koju je Holand osećala zbog toga nije se primećivala sve dok nije ugledala Maksa.
Već je čekao pored svog skupocenog auta, a kada je prišla, gladno ju je poljubio. Ista monotonija se osećala svaki put kada bi je poljubio, samo što on to još uvek nije uviđao. Holand je krivica izjedala svaki put kada bi se vratila od Sina, Maksu.
Toliko je strepela, da je i sebe čak preispitivala da li će možda jednom Maks da oseti tuđi, muški parfem na njoj.
Udelio joj je koji kompliment, na račun njene lepote a zatim su se uputili ka hotelu.
Kada su stigli, Maks je dodao ključ portiru kako bi parkirao njegov auto, nakon što je Holand galantno otvorio vrata. Blicevi novinara su sevali, a fotoaparati škljocali. Već su svi mogli da pretpostave da će se sutradan njihova slika naći na naslovnoj strani novina, privlačnog naslova.
Na trenutak su stali i uhvatili uobičajenu pozu za novine, a zatim produžili crvenim tepihom do ulaza kompanije. Holand nije previše volela kada uhvati neku svoju sliku u novinama. Zapravo u opšte nije volela da javnost zna za njen život i o tome polemiše ali kada je pristala da bude u Maksovom životu, pristala je i na to da njen život više neće imati privatnosti.
Pri ulazu su ih svi već očekivali.
Biznismeni, tajkuni i ostali su sa ljubopitljivošću posmatrali Holand i Maksa. Neki su ogovarali i došaptavali se, a neki su se divili, komentarisajući da su zaista divan par. Kad bi samo znali pravu stranu toga.
Holand je u početku zapravo bila veoma zaljubljena u Maksa. Dok je on već goreo od ljubavi. Zabavljali su se svega šest meseci, nakon čega je Maks odlučio da je zaprosi. Kada je već bilo prekasno da ga odbije, odlučila je da uspori i malo odloži venčanje. Maks je to strpljivo prihvatio.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Hiding Sin|✔
Romance❝Da li prava ljubav može da izdrži sve?❞ Kada se pomešaju posao i strast i potpiše pakt sa đavolom, samo je pitanje trenutka kada ce buknuti rat porodica. Biće prekasno za kajanje kada se probude nove žudnje, a ljubomora jača od bratske ljubavi bić...