Godinu dana ranijeHoland uvek nije imala hrabrosti a možda ni volje da kaže Maksu da ga ostavlja.
Možda je to bilo do zabranjenih poljubaca, tajnih stastanaka sa Sinom i do onoga zabranjeno voće je najslađe. Znala je da onog trenutka kada Maks bude saznao za aferu sa njegovim polu bratom sve će se promeniti. Sve se već i promenilo, ali malo ko je znao za to.
Jedne večeri, razmišljala je o tome kako zapravo misli kako je Sin onaj pravi. Tako joj je izgledalo. Maks je uvek bio onaj koji ju je izvodio na skupe večere, kupovao preskupe stvari ali ništa od toga nije bilo slađe nego kada se u noć, zavuče u Sinov zagrljaj i tamo ostane.
Te večeri je shvatila da ona Sina zapravo voli. Jete, bila je zaljubljena u Maksa ali to je bilo nešto prolazno. Kako je znala? Zato što kada god vidi Sina, zaljubi se iznova i iznova, a kada odlazi od nje i vraća se u javnost, koja još uvek ne zna ništa - natera je da ga poželi još više.
Znala je da će njeni postupci povrediti neke, ali činjenica je bila da nije mogla protiv njenog skrivenog greha. Koliko god poricala u javnosti i pretvarala se da je sve u najboljem redu - znala je da jedva čeka noć, kada maske padaju a gresi se otkrivaju.
Možda je to čini lošom osobom, ali je bila dovoljno hrabra da prizna sebi da je Sin jedino što je ikada želela i jedino stvarno što u svom životu ima. U životu u kome ima samo jednu drugaricu, Ninu i svoju karijeru. Pojava Sina u njenom jednoličnom životu unelo je strast, ljubav i slobodu. Da, slobodu jer iako su tajni imala je osećaj da se oseća najslobodnijom i najlepšom ženom na svetu pored svog muškarca.
Zar ne bi svaka žena trebalo tako da se oseća?
Kucanje na vratima ju je prenulo iz čitanja knjige, tačnije više razmišljanja o njenom životu no dobro. Obeleživši stranicu knjige i spustivši je na sto zajedno sa čašom vina koju je držala u ruci, bosonoga je nastavila ka vratima.
Nije morala da pogleda ko je. Znala je da samo jedini greh može da joj pokuca na vrata u ovo doba.
Čim je otvorila vrata, zapljusnuo ju je poznati muževni miris i strastveni poljupci. Sin ju je takvom silinom poljubio da su im se zubi za trenutak sudarili nakon čega ju je obuhvatio oko vrata, a ona je pružila korak unazad što je on iskoristio i zatvorio nogom vrata.
"Šta te je nateralo da me poželiš ovako kasno?", rekla je između uzdaha i osmeha, kada je prešao usnama na njen vrat ujedno rukom je obuhvativši oko istog.
"Uvek te želim", rekao je dok je ona osećala da joj zubima gricka kožu što ju je nateralo da se naježim.
"Samo te kasno uveče dobijem", nastavio je, koračajući ka sobi dok je ona išla unazad.
"Ne radi to", rekla je, blago ga odgurnuvši, "ostaće ugrizi i Maks će primetiti", mislila je na ljubavne ugrize koje će joj ostati na vratu. Složili su se da se nikako neće odati time što će ostavljati tragove koji mogu otkriti da su neverni ili zvati preko dana kako bi se našli.
Bio je to savršen greh u noći.
"Neka primeti.", rekao je pri ulasku u sobu, "Ne želim više da se skrivamo. Hoću da mogu da te uhvatim za ruku na ulici i poljubim pred svima i pokažem da si moja", rekao je odbrambeno i pomalo stresno.
YOU ARE READING
Hiding Sin|✔
Romance❝Da li prava ljubav može da izdrži sve?❞ Kada se pomešaju posao i strast i potpiše pakt sa đavolom, samo je pitanje trenutka kada ce buknuti rat porodica. Biće prekasno za kajanje kada se probude nove žudnje, a ljubomora jača od bratske ljubavi bić...