₩OTKUCAJI₩

2.8K 134 0
                                    


Rano sam se probudila u jutro. Čim sam otvorila oči na jastuku pored mene je bila ponovno ruža. Naravno bila je i poruka."Ja i otac smo na poslu, a mama je u udruzi, uživaj kao kod kuće.<3". Naravno ostavio mi ju je Ares. Odlučila sam se otuširati i nazvati ga.-Halo.-javio se.-Hej htjela sam ti se zahvaliti na ruži.-kažem mu.-I samo ti reći da je danas prvi ultrazvuk za bebu. Prvi put će joj se srce čuti.-kažem pomalo uzbuđeno.-Uredu vidimo se onda tad.-kaže veselo.-Može, bok.-kažem i poklopim. Legla sam u krevet.

Osječala sam se kao da sam si s mužem razgovarala. Zbilja priznajem on je na mene prvu večer kad smo se upoznali i kad smo spavali zajedno ostavio jak utisak. I neku vrstu sviđanja. Spremila sam se i otišla sam u trgivinu. Odlučila sam si pogledati nešto robe, pogotovo sada za vrijeme trudnički dana. Iako ja trbuha nisam uopče imala. Kupila sam si hrpu stvari. Naravno vjerujem da od toga većinu stvari ću obući jednom eventualno ili uopće niti jednom. Ali žensko sam ponekad kupim nešto što mi se svidi samo u tome trenu. Nakon kupovine uputila sam se u bolnicu, prvo sam stala kako bi obišla oca. Srečom nikoga nije bilo uz njega.

Uspjela sam ga vidjeti makar izdaljine. Taman je doktor bio u viziti.-Doktore kako je moj otac?-upitam ga.-Puno je bolje, dobro se oporavlja. Samo bi bilo dobro da se drži što dalje stresa.-kaže. Nakon razgovora uputila sam se prema ordinaciji za ultrazvuk. Baš kada sam išla onda srela sam Frana. -Diana, dolaziš od oca?-upitao me je.-Da.-kažem. -Imaš li vremena da popijemo kavu?-upita me. -Zapravo upravo idem na ultrazvuk, no...Ares kasni.-Kažem tužno pogledavši na sat.-Pa ako želiš mogu ja ući sa tobom. Ipak sam ti naj frend.-kaže i nasmješi se. I ja sam se njemu nasmijala, iako bilo mi je i više nego žao što uz mene neće biti Ares.

-Beba se super razvija, mama i tatica mogu biti pre zadovoljni.-govorila je doktorica dok smo slušali otkucaj srca moje bebe. Zabolilo me je to što je nazvala Frana ocem moje bebe. Ovo Aresu neću tako lako zaboraviti. Bolje da ima neki dobar razlog zašto je to napravio. Ostavila me je da se obućem, a kada sam završila s pregledom otišla sam na piče sa Franom. Skoro cijelo podne sam provela sa njime. A onda sam se morala vratiti kući. Odnosno kod Aresa. Ali pred vratima me je samo dočekao vozać.-Gospođice meni je rećeno da vas dovezem na 40-tu godišnjicu braka Aresovih bake i djeda.-rekao mi je.

-A zašto Ares nije došao?-upitala sam ulazeći u kuću.-Imao je posla s gospodicom Tatijanom, on je nju vozio.-kaže. Kada je to rekao kao da se nešto slomilo u meni. On je bio s njom. Ali ne mogu ga kriviti. Ipak je on sa ženom koju voli, a ja sam mu samo usputna greška. Odmah sam se otišla spremiti. Iz nekog razloga sam si dala truda više nego inaće. Želila sam se nadmetati s tom Tatjanom. Sredila sam se i vozać me je odvezao u neki restoran. Zapravo više je izgledao kao dvorac. Unutra su bile dovrane za svakakve svečanosti, i bilo je nekoliko restorana. Ušla sam u glavni hol. Osjetila sam kako su sve oći bile upućene prema meni.

Ja sam uputila jedan smješak Aresu koji je bio u društvu Tatjane

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Ja sam uputila jedan smješak Aresu koji je bio u društvu Tatjane. Gledao me je zbunjeno. Bila sam podbočena na kamin. Nisam mu prilazila. Nisam ni obračala pažnju više na njega.-Dana dušo dođi da upoznaš moje roditelje.-pozvala me je Aresova mama. Došla sam do stariji ljudi.-Dakle ti si naša nevjesta.-kaže starica.-Drago mi je.-pružim joj ruku a ona me povuče u zagrljaj.-Zašto dopuštaš onoj krvopiji da ti obljeće muža?-upita me starica.-On ima slobodu, nek se druži s kime hoće.-kažem. Nakon razgovora uputila sam se za jedan stol. Ares mi cijelu većer nije prišao. Zapravo nije ni morao. Nebi ga ni saslušala.

-Diana!- pozivala me je moja prijateljica Saša u društvu Frana i Lucije. Ares je odmah usmjerio pogled na nas.-Curka šta ja čujem da si trudna,pa čestitam.-zagrlila me je Lucija. Znala sam da im je Fran rekao sve.-Ma  Fran ne ušućuje o ultrazvuku i tome kako je njega doktorica nazvala ocem.-kaže Saša, a baš u tome trenu je do nas dolazio Ares.-Molim, on je bio na ultrazvuku moje bebe?-kaže Ares ljutito.-Pa nisam je mogao ostaviti samu. Dok si ti bio s drugom ženom.-kaže Fran. To je razljutilo Aresa. Počeli su se tući. -Ares dosta!-derala sam se držeći ga.-Ares prestani!-dotrčala je Tatjana i primila ga je oko ruke.

-Ma pusti me. Diana spremaj se idemo kući.-izderao se je na Tatjanu i istrgnuo se je od nje, a onda se meni obratio. Nisam htjela da se još više potuku, pa sam pristala ići. Kada smo došli kući odmah je sjeo. Bio je bjesan. Krv mu je curila s usnice.

-Diana mooim te ne gledaj me tako

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

-Diana mooim te ne gledaj me tako.-rekao je.-Ares molim te ne obračaj mi se, neću se svađati s tobom. Razumijem da češ radije biti uz ženu koju voliš nego uz onu uz koju ti se dogodila greška. Nemoj mi se molim te opravdavati.-kažem mu i skinem kaput.-Meni je zbilja...-krenuo je govoriti.-Ne bitno, imaš svoj život. Ja ću imati svoj. Molim te nemoj mi ga uništavati.-kažem mu i prislonim mu maramicu na usnicu.-Ja...pružit ću priliku Franu. Ti imaš Tatjanu, dopusti i meni da budem sretna.-kažem mu.-Ali ne mogu te djel...-krenuo he govorit.-Laku noč, Ares.-kažem  mu i odložim na stol slike s ultrazvuka. Vidjela sam kada sam išla kako ih uzima.

Nije on kamenog srca. Zapravo je dobar čovjek. One koje voli zaštitit će ih svojim životom. Ali meni je zabranjen. Nemam što izvoditi ako sreča nije na mojoj strani. Zapravo sutra ću mu reći da odustajem od plana, reći ćumu da ga neću ni tužiti za drogu . Bolje to odmah završiti dok se još nisan zaljubila...

🤵🏻GAD I STUJARDESA👩🏼‍✈️✔Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ