Bölüm 1

67 5 9
                                    

*Toy Chica*

Evde yalnızdım. Ablam arkadaşı Chica'ya gitmişti. Akşam saat 8 gibiydi. Benim de TV'de en sevdiğim filmlerden biri vardı. Mutfaktan atıştırmalık birşeyler almak için kalktım. Tam o anda kapı çaldı. Açtım. Gelen ablamdı.

Ben: Hoşgeldin abla.

Mangle: Hoşbulduk canım.

Ayakkabılarını çıkartıp içeri girdi ve oturdu.

Mangle: Chica ablanın tam senin yaşlarında yakışıklı bir kardeşi varmış. İsmi de Toy Bonnie'ymiş.

Ne!? Toy Bonnie'mi? O onun kardeşi mi? İnanmıyorum!! Okulun en popüler çocuğu o! Doğal olarakta sevdiğim çocuk. Ama ablama belli etmemeliyim.

Ben: Evet, biliyorum. Aynı liseye gidiyoruz.

Mangle: Cidden mi? Tamam o zaman bu iş halloldu!

Ablamın ne demeye çalıştığını anlamıştım. Her zaman böyle şakalar yapardı. Şaka denirse. Aslında keşke bu olsaydı... Toy Bonnie ile ben... Neyse.

Ben: Üf abla! Tamam şimdi yeri değil! Film başlıyor.

Mangle: *gülerek* Tamam tamam kızma.

Yiyecek birşeyler getirdim ve filmi izlemeye başladık. Bu filmi 6. izleyişmdi ama hala bıkmamıştım. Daha doğrusu bıkmamıştık. Ablamda bu filmi çok seviyor.

*saat 22:00*

Mangle: Film bitti. Unutma yarın okul var. Hadi şimdi yatağa.

Ablam haklıydı. Bende doğruca yatağa gittim ve bir güzel uyudum.

*saat 07:00*

Alarm çaldı. Lanet olası alarm! Mecburiyetten kalktım. Güzel bir duş aldım. Kurulandım ve giyindim. Sonra saçlarımı tarayıp çok hafif bir dudak parlatıcısı sürdüm. Sonra okula gittim.

 Toy Chica'nın Gözünden FNaFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin