11.

458 27 2
                                    

- Föld hívja Griffint!
-Mi van már Reyes?
- Ezt én is kérdezhetném,percek óta nem figyelsz. Min gondolkodsz ennyire?-kíváncsiskodott legjobb barátnője
-Csak az a lány.. Lexa.. -Clarke egyszerűen nem jött rá honnan olyan ismerős neki a lány
-Megfektetted?- kérdezte vigyorogva Raven
- Mi? Nem.. csak olyan ismerős valahonnan..
- Nem mintha a te esetedben nagy dilemma lenne eldönteni honnan ismered,vagy tetováltad vagy megdugtad vagy mindkettő- nevetett legjobb barátnője.
-Tudod néha elgondolkodom azon,hogy mi ketten miért is vagyunk barátok.
-Mert ellenállhatatlan vagyok-közölte faarcal a lány
- Luna mégis ellenáll neked- ércelődött Clarke
Raven csak egy szúrós pillantást vetett  legjobb barátnőjére.

Néhány perccel később megérkeztek a faházhoz. Clarke eléggé meglepődött mert a kis házikó szépen be volt rendezve. Az ajtón belépve egy tágas nappali tárult eléjük,kandallóval egy kisebb kanapéval és dohányzó asztallal. Rögtön jobbra egy kis konyha volt található, balra pedig egy kis hálószoba és mellette egy fürdőszoba.

-Lincoln! Az a kandalló csak dísznek van vagy be tudsz gyújtani?- kérdezte Octavia.

Clarkenak csak ekkor tűnt fel, hogy bőrig van ázva ahogy mindenki más is.

- Öltözzünk átt aztán begyújtok.

A lányok elindultak a szoba felé mire Raven az ajtóban toporgó Lexához lépett.

-Nálad nincs is semmiféle váltóruha? -kérdezte látszólag aggódva
-Nem nincs. Nem terveztünk itt aludni.- adta a rövid választ Lexa aki egyszerre volt mérges,zavart és ideges.
- Szerintem Clarke tud adni valamit ő is mindig talpig feketében nyomul-mondta mosolyogva Raven és közben végignézett a barna hajú lányon.
Majd megragdta Lexa karját és a szoba felé kezdte húzni. Luna és Octavia épp kijött immár száraz ruhákban csak Clarke volt a szobában egy másik szűk fekete farmerban és sportmelltartóban.
Amint Lexa meglátta a szívverése kihagyott egy ütemet,hirtelen iszonyúan melege lett és bárhogy is próbálta nem tudta levenni tekeintetét a lányéról.
A szőke hajú lány egyszerűen eszméletlenül szexi volt. Mindkét karja a vállától a kézfejéig ki volt varrva,valamint a mellkasát az oldalát és a hátát is tetoválások sora díszítette. Illetve igencsak kidolgozott volt a teste.

-Clarke tudnál valami száraz holmit adni Lexának?-kérdezte Raven és meg se várva a lány válaszát kiviharzott a szobából.
-Persze- szólalt meg Clarke ugyanazon a rekedtes hangon,majd visszafordult és felvett egy sima fekete pólót.
-Szóval bámulsz még egy darabig vagy áttöltözöl?-lépett elé hirtelen Clarke mire Lexa teljesen elpirult.
Clarke csak mosolygott,látszólag élvezte a helyzetet.
-Gyere itt a táskám. Válassz nyugodtan bármit.-közölte a szőke lány és leült az ágyra.

Lexa kivett a táskából egy ugyanolyan szűk fekete farmert ami Clarkeon volt majd póló után kezdett kutatni.
Néhány pillanattal később felcsillant a szeme mikor a keze közé került egy Helloween zenekaros póló amit valószínűleg Clarke is észrevett mert megszólalt.

-Csak azt ne mondd,hogy ismered őket.-mondta,miközben a lányt nézte
-Az egyik kedvenc bandám-szólalt meg végre Lexa is.
-Szóval szereted a power metált?-érdeklődött Clarke.
-Igen-érkezett a rövid válasz.
-Egyébként olyan ismerős vagy valahonnan..találkoztunk már?
-Te vagy az az idióta aki kb egy hete fellökött az utcán-nézett rá Lexa.

Clarkenak ekkor eszébe jutott,az anyja aznap  teljesen kiakasztotta az a csaj meg az út közepén sétafikált.

-Talán nem az út közepén kellene sétálgatni.-mosolygott Clarke.
-Talán figyelhetnél jobban-mosolygott Lexa is.
Ezután percekig csak nézték egymást,egyikük sem törte meg a szemkontaktust. Különös érzés kerítette hatalmába mindkettőjüket,olyan amit még sosem éreztek korábban. Végül Lexa volt az aki megszólalt.

- Kimennél? Szeretnék áttöltözni.
-Csak nem szégyenlős vagy? -kérdezte és közben végignézett a lányon,aki ennek hatására ismét fülig elpirult.
Majd felállt és elindult,de az ajtóban visszafordult és megszólalt.
-Ha segítség kell szólj nyugodtan szívsen levetkőztetlek-azzal rákacsintott és kiment.

Maybe life is moreTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon