Capitolul 66

654 42 24
                                    


O săptămână a trecut de la acel incident ,o săptămână în care am urmărit-o ca un nebun prin toată școala, o săptămână de când am început sa am halucinații o văd și o aud pretutindeni parcă e în capul meu.

- Omule fata asta parcă te-a vrăjit.

Neji sparge liniștea de la masa noastră, eu unul sunt perfect de acord cu el Sakura mi-a dat viața peste cap în doar câteva săptămâni, m-a făcut sa umblu după fantome, o văd peste tot uneori noaptea o simt lângă mine dar îmi dau seama târziu ca e doar un vis. O iubesc ,alta explicație nu am ,o iubesc ca un nebun. Îmi trântesc capul de suprafața rece a mesei ,sunt un idiot și nu-mi este rușine sa o recunosc am îndepărtat-o de mine după ce am trecut prin atâtea.

- Mai dă-i pace Neji ,băiatul e îndrăgostit nu m-ar mira sa înceapă sa umble pe pereți sau sa viseze inimioare și ursuleți roz.

Îmi ridic doar mana de pe masa și îl pocnesc pe Naruto cu ea.

- Hei! protestează el , după ce ca te apăr mă mai și lovești.

- Mai bine ai tăcea, sa nu uiți  ca ești în aceiași oala cu mine, văd cum îi dispare zâmbetul după buze, la tine e și mai complicat pentru a ajunge la inima ei trebuie sa sapi într-un perete de timiditate ,așa ca sa ai spor.

Acum el mă pocnește pe mine și nu a făcut o mișcare prea buna de la palma lui fața mi s-a lipit de masă, ei drăcia naibii, îmi ridic capul nervos privindu-l printre gene pe Naruto care pare sa nu știe pe unde sa fugă.

- Naruto ți s-au aprins călcâiele, îl ia peste picior Neji , de când? sau mai bine zis de cine?

Ah Neji dacă ai ști ca vei fi cât de curând rudă cu acest specimen ai închide-o pe Hinata într-un turn. Naruto mă privește pe mine ,are impresia ca o sa-l pârăsc, și chiar aș face-o dacă privirea nu mi-ar zbura pe Sakura care tocmai intră în cantina, sa de - a draci ce haine poarta ,o adevărată splendoare pentru ochii mei ,ce mă enervează e ca e o splendoare pentru toți băieții din încăpere chiar și pentru prietenii mei tâmpiți care se holbează ca prosti.

- Vedeți ca aveți puțină saliva în colțul gurii, mârâi eu la ei.

- Sasuke prietene ai pus mâna pe o mină de aur, îngână și Shikamaru

- Puse-se îl corectează Neji.

Îmi dau ochii peste cap, halal prieteni,  îmi reîntorc privirea spre Sakura dar ia-o de unde nu-i fir-ar ,o scap câteva secunde din ochii iar ea dispare dea binelea.

- Sasuke nu te uita acum dar se pare ca majoretele au ceva de împărțit cu fata ta.

 Neji mă atenționează, mă uit spre masa lor și într-adevăr Sakura e acolo încolțita as putea spune de acele pampoane umblătoare. Mă ridic vijelios de la masa la fel făcând și băieți, dacă acele maimuțe îi ating doar un fir de par din căpșorul ei drăguț am sa matur toată sala cu ele.

- Ești doar o târfă!

Picătura care a umplut paharul, toată sala s-a strâns în jurul lor, sunt patru contra una ,mă îndrept și eu spre cercul ce s-a format dând coate în stânga si dreapta pentru a ajunge mai aproape.

- Nu mă compara cu tine Genny,  rozalia mea ripostează dar pentru cât timp.

- Nici nu ai cum sa te compari cu mine, nu vezi cum arăți?

- Nici nu-mi doresc sa mă compari cu tine, nu vreau sa fiu comparată cu o păpușă semi dezbrăcată care altceva în afară sa-si fluture fusta nu știe.

Ranjeac mândru, asta e fata mea ,toată sala începe sa râdă și ce mă bucura e faptul ca fata mea are curaj sa le înfrunte pe aceste pampoane umblătoare ,aceasta Genny nu prea pare fericita de vorbele Sakurei așa ca o împinge pe aceasta într-una din colegele ei ,aceasta la rândul ei o împinge Sakura ajungând la o alta fata.

  Ai încredere în mine [Volumul I]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum