Can Bonomo-Love Me Back
17|Fırtına yaklaşıyor.
Kollarımı Yoongi'nin boynuna dolaşarak öpüşüne karşılık verip bacaklarımı iki yana ayırarak kucağına yerleştim. Diğerlerinden yükselen birkaç öksürük sesi ve birkaç mırıldanmayı takmadan soluksuz bir şekilde Yoongi'nin dudaklarına asılmıştım. Bizi ayıran şey ise elimden kayıp düşen güneş kreminin sesiyle ürkmemdi. Dudağımı yalayarak kıkırdadım.
"Kremi sevmiş gibisin, hm?"
Ellerimi Yoongi'nin çiçekli tatil gömleğinin yakalarına yerleştirerek hafifçe kendime çektim. Dudaklarımız yaklaşırken gömleğin yakasını düzelttim. Yoongi diş etlerini göstererek gülünce dudağıma ufak bir öpücük kondurup geri çekilerek saçlarımı okşamaya başladı.
"Başka güzel kremler de biliyorum. Denemek ister misin?"
Gülme sırası bendeydi. Tavşan dişlerimi göstererek gülerken Yoongi hızla yaklaşıp dişlerime öpücük kondurdu.
"Gülüşünden öpmeyi seviyorum."
Dudağımı dişleyerek elimi yakalarından ensesine çıkartarak yeniden kendime çekip dudaklarına asıldım. Sert bir şekilde öpüyor, kendimi Yoongi'ye sürtüyordum. Yoongi ağzıma boğuk bir şekilde inleyip ellerini kalçama yerleştirerek beni durdurduğunda geri çekilerek piç gülüşümü yüzüme yerleştirdim. Kalçamı son kez sertliğine bastırıp kucağından kalkarak dudağına minik bir öpücük kondurdum. Geçen günün acısını çıkartmam gerekiyordu elbette.
Gülerek yerdeki güneş kremini alıp sessizce siktir çeken Yoongi'ye göz kırparak havadan bir öpücük atıp diğerlerinin yanına gittim. Hepsi ön güvertede oturmuş denizi izliyorlardı. Boş bir yere kurularak derin bir nefes aldım. Gemi yavaş yavaş sallanarak sesli bir şekilde motorun çalışması ile denizin üzerinde ilerlemeye başladı.
Arkama yaslanarak gözlerimi kapatıp denizin sesini ve kokusunu iliklerime kadar hissetmeye çalıştım. Gerçekten su altında olmayı fazlasıyla özlemiştim. Derin bir nefes alarak ciğerlerimi o tuzlu suyun ferahlatıcı hissi ile doldurdum. Yoongi küfür ederek yanıma geldiğinde bileğimden kavradığı gibi beni çekiştirmeye başladı. Bedenim, Yoongi'nin çektiği yere doğru sürüklenirken arkama dönerek bizimkilere baktım. Paşaların keyifleri yerindeydi tabi. Kendi işleri ile fazla meşgullerdi.
Yoongi merdivenlere geldiğinde bana dönerek elimi kasıklarının üzerine yerleştirdi.
"Beni,"
Gözlerimi irileştirerek Yoongi'ye bakmaya devam ettim."Delirtiyorsun."
Gergin bir şekilde yutkunduktan sonra sahte bir öksürük ile elimi elleri arasından, kasıklarından çekerek geri çekildim.
"Olmaz Yoongi. Hem geçen gecenin acısını hâlâ çekiyorum. Hem de prezervatif aldığını görmedim. "
Yoongi belimden tutarak beni kendine çekmiş ardından yan bir sırıtışla burnunu yanağımda gezdirmeye başladı. Gözlerimi kapatarak ellerimi omzuna yerleştirdim.
"Güzelim, prezervatife gerek kalmaz belki, hm?"
"Üstte olmama izin verirsen seninle sevişirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aqualand•myg.jjk✔
Fiksi PenggemarÖlümsüz bir lanetli adam aşık olduğu faniyi bu sefer su altında bulur. Evrenin kendisine sevdiği adamı dördüncü bahşedişidir.. «TAMAMLANDI» →Yoonkook. →Bottom Jongguk. →Mpreg. →Angst(?).