10

51 5 1
                                    

      «Ένας ένας, μην βιάζεστε παρακαλώ» φώναζαν οι μάνατζερ για να τους ακούσουμε. Πολλές έκαναν όπως τους είπαν αλλά μερικές δεν έδιναν και πολύ σημασία, τουλάχιστον μέχρι να έρθει η σειρά τους και να ηρεμήσουν. Όπως ήταν φυσικό τους έβαζαν αυτάκια , αυτοκόλλητα και ότι είχα συνηθίσει να βλέπω από τις φωτογραφίες.
Από την παρέα μου ήμουν η πρώτη που θα περνούσα για να τους δώσω τα δώρα τους και να τους χαιρετήσω την στιγμή που θα υπέγραφαν το άλμπουμ.
Πρώτα πέρασα από τον Jimin. Του έδωσα μία τσάντα όπου περιείχε μία μπλούζα που μόλις την είχα δει σκέφτηκα αμέσως ότι ήταν για εκείνον. Μου χαμογέλασε αναγνωρίζοντας με και μου έσφιξε το χέρι με τα μικρά του δάχτυλα. Έκανε τις κλασικές ερωτήσεις που κάνουν σε όλες χωρίς να με κοιτάει σταθερά και εγώ του είπα ότι δεν χρειάζεται να είναι ντροπαλός, αλλά μόλις το είπα αυτό χαμογέλασε και έκρυψε για λίγα δεύτερα το πρόσωπο.
«Απλά μου φαίνεται περίεργο που ξέρω πολλά για εσένα».
«Άρα ο Jungkook σου τα είπε όλα;» ρώτησα καθώς υπέγραφε.
Κούνησε το κεφάλι του αρνητικά και προχώρησε το άλμπουμ μου δίπλα μιας και είχε τελειώσει ο χρόνος μας. «Όχι κι όλα. Ευχαριστώ για το δώρο», είπε χαμογελώντας μου για μία ακόμη φορά.
Μόλις με είδε ο Jungkook με "πυροβόλησε" με ένα όπλο το οποίο έβγαζε μπουρμπουλήθρες.
«Long time no see noona», είπε με σχεδόν τέλεια προφορά.
Γέλασα δίνοντας το δώρο του. Ένα σετ με καινούρια πινέλα. «Αυτά σου μαθαίνει ο Namjoon;»
«Αχά! Τι είναι αυτό;» ρώτησε κοιτάζοντας φευγαλέα τη σακούλα καθώς υπέγραφε με τη σειρά του.
Λίγο πριν απαντήσω μία γυναίκα από πίσω το πήρε. «Θα δεις μετά» είπα.
«Μάλιστα...» έκανε καχύποπτα. «Λοιπόν; Πως λέτε εκεί στην Ελλάδα το "καιρό έχω να σε δω";»
«Χρόνια και ζαμάνια» είπα και εκείνος γέλασε. «Που είναι το αστείο;» ρώτησα καχύποπτα.
«Δεν φταις εσύ, απλά σκέφτηκα ότι ούτε ο Namjoon hyung θα μπορούσε να πει κάτι τέτοιο».
«Πρέπει να προχωρήσετε», έκανε η γυναίκα από πίσω του και εκείνος αφού προχώρησε το άλμπουμ χαμογέλασε σαν παιδάκι.
«Θα τα πούμε μετά noona».
Κατένευσα και προχώρησα προς τον Jin. «Γεια» έκανε χαρωπά και πήρε το άλμπουμ.
«Γεια» έκανα λίγο πιο ντροπαλά από ότι πριν. «Αυτό είναι για εσένα». Κάλτσες σε όλες πολλές αποχρώσεις του ροζ και ένα σκουφάκι, επίσης ροζ, που είχε το πρόσωπο του Mario από το super Mario.
«Ευχαριστώ». Με κοίταξε για λίγο και χαμογέλασε. «Δεν είσαι από εδώ σωστά;»
Ο Jungkook πετάχτηκε ξαφνικά και είπε ότι ήμουν από την Ελλάδα, μετά γύρισε στην αδερφή μου της οποίας ήταν η σειρά.
«Ελλάδα ε;» έκανε με ενδιαφέρον. «Και είσαι εδώ για διακοπές;»
Κούνησα αρνητικά το κεφάλι μου. «Σπουδάζω με την αδερφή μου εδώ» είπα και έκανα νόημα στην αδερφή μου.
Εκείνος με κοιτούσε με ενδιαφέρον. «Αν πήγαινα ποτέ Ελλάδα τι φαγητά θα μου πρότεινες να φάω;»
Γέλασα στην ερώτηση γιατί τον είχα φανταστεί πολλές φορές να μου την κάνει. «Γύρο και μου-σα-κά» συλλάβισα χαμογελώντας.
«Ή απλά μπορείς να μου τα μαγειρέψεις εσύ» είπε χρησιμοποιώντας το χαρτί του γόη.
Γέλασα ξανά. «Δυστυχώς μπορώ μόνο το ένα, οπότε κάτι θα κάνουμε γι' αυτό».
Και τότε η αδερφή μου που άκουγε μαζί με τον Jungkook την συζήτηση μας που και που, μου είπε στα ελληνικά: «Την επόμενη φορά φέρε του ένα τάπερ με μουσακά».
Τα δύο idol μας κοίταξαν απορημένοι και εγώ τους μετάφρασα γελώντας ελαφρά αλλά εκείνοι με κοίταξαν με ύφος που έλεγε: «Ναι κάνε το».
Μετά από αυτό προχώρησα στον Namjoon και η αδερφή μου στον Jin, ενώ η Jaein ακολουθούσε. Η Yoona είχε μείνει στη θέση της μιας και δεν την ένοιαζε και πολύ, οπότε μας τραβούσε με την κάμερα.
Ο Namjoon πήρε το άλμπουμ και υπέγραψε αμέσως αλλά δεν το προχώρησε παρά δίπλα. Πρόσεξα ότι απλά ήθελε να τελειώνει με αυτό για να μιλήσουμε μιας και σταύρωσε τα μπράτσα του και με κοίταξε σταθερά χαμογελώντας. «Ελλάδα άκουσα» κατένευσα και του έδωσα το δώρο του. Ένα βιβλίο φυσικά.
«Ευχαριστώ» είπε. «Πρέπει να είναι όμορφα εκεί ε;»
«Είναι» είπα. Ένιωθα ότι κοιτούσε μέσα στην ψυχή μου. «Μπορείς να πας διακοπές εκεί. Ειδικά το καλοκαίρι είναι πού ωραία».
«Το πιστεύω. Που αξίζει να πάω;»
Το σκέφτηκα για λίγο. «Παντού πιστεύω αξίζει. Κάθε μέρος έχει την δικιά του ομορφιά. Επίσης μπορείτε να πάτε στην επόμενη περιοδεία σας» τόνισα.
Εκείνος γέλασε. «Υπάρχουν πολλά μέρη που πρέπει να πάμε η αλήθεια είναι και εννοείται πως θέλουμε, αλλά δεν είναι τόσο εύκολο».
Κατένευσα με κατανόηση. «Το ξέρω».
«Πάντως σίγουρα κάποια στιγμή θα έρθουμε».
Χαμογέλασα. «Μακάρι», είπα και προχώρησα στον Hoseok.
«Χάααααι!» είπε δυνατά.
«Γεια» είπα στα κανονικά στα κορεάτικα.
«No no, englisheu ok».
Γέλασα. «Μα μπορώ να μιλήσω».
Εκείνος αναστέναξε ανακουφισμένος και χαμογέλασε. «Φοβόμουν ότι δεν θα συνεννοηθούμε».
Χαμογέλασα. «Αυτό είναι για εσένα» είπα δίνοντας του το τσαντάκι που είχε μέσα ένα μπλουζάκι.
«Ευχαριστώ πάρα πολύ» είπε παίρνοντας το με ένα έκπληκτο ύφος. «Έχεις φάει;» με ρώτησε καθώς υπέγραφε.
Κατένευσα. «Εσύ;» ρώτησα.
Αναστέναξε. «Όχι ακόμα».
«Πρέπει να τρως πριν κάνεις κάτι που θα διαρκέσει για πολύ ώρα» του υπενθύμισα.
«Το ξέρω. Σου υπόσχομαι ότι μετά θα φάω πολύ καλά».
Τον κοίταξα με μισόκλειστα μάτια. «Θέλω αποδείξεις μετά».
Με κοίταξε με το ίδιο ύφος χωρίς να κρύψει το χαμόγελο του. «Να έχεις έτοιμο το v live».
Γέλασα. «Θα κλέψεις το σόου του Jin;»
Το κοίταξε στιγμιαία. «Απλά θα τον παρακαλέσω να με έχει σαν καλεσμένο».
Χαμογέλασα. «Καλή τύχη, τότε», είπα και προχώρησα στον Taehyung που τραγουδούσε περιμένοντας.
«Γεια!» είπε και κούνησε το χέρι του ρυθμικά. «Εδώ υπογράφω;» ρώτησε δείχνοντας την φωτογραφία του.
«Ναι» είπα σταθερά και του έδωσα το δώρο του. «Αυτό είναι για εσένα».
«Τι είναι;» ρώτησε κοιτώντας τη σακούλα με ενδιαφέρον.
«Θα δεις μετά, αλλά δεν είναι κάτι επώνυμο».
Κούνησε το κεφάλι του χωρίς να τον απασχολεί. «Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα μου αρέσει».
Το ίδιο πίστευα και εγώ γιατί του είχα πάρει τρεις υπέροχες γραβάτες και παρόλο που δεν ήταν ούτε πολύ ακριβές αλλά ούτε και επώνυμες ήταν όμορφες.
Και καθώς συζητούσαμε για το δώρο του, γουργούρισε το στομάχι του. «Και εσύ πεινάς ε;» έκανα με ένα θλιμμένο χαμόγελο.
«Έχω κάτι σνακ μαζί μου για μετά» είπε και χαμογέλασε "σατανικά" όσο σατανικά θα μπορούσε να χαμογελάσει κάποιος σαν τον Kim Taehyung.
«Καλή όρεξη τότε» είπα χαμογελώντας καθώς προχωρούσα στον επόμενο.
Στον Min Yoongi...



    Στον Min Yoongi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Η Μελωδία της Καρδιάς (BTS Greek ff)Where stories live. Discover now