Eve gittiğimizde alper bana instagram'dan mesaj yazmış.
-heey öykü numaranı almayı unutmuşum bana numaranı verir misin?
Yazmış bende
- tabiki veririm 0539 ... .... Verdim
Ve whatsapp'tan bir mesaj geldi ve mesaj'da selam yazıyodu profile baktığımda alper vardı ama emin olmak için alper sen misin? Yazdım Ve evet benim yazdı. Sonra biraz yazıştıktan sonra görüşürüz diyip konuşmayı kestik sonra yattım ve sabah olunca alper beni aradı açtığımda
- günaydın öykü bugün okula yazılcaktım beraber gidelim diye aradım.
Bende
-Tamam hazırlanıyorum hemen
Alper
- o zaman biz seni alırız dedi
Bende
- tamam dedim sonra görüşürüz diyip kapattık
Ve içimden allahım hayallerimde ki çocukla baya baya arkadaş olduk ve bizim okula gelicek mutluluktan ölüyordum.
Sonra kahvaltımı yapıp hazırlandıktan sonra zil çaldı ve alper beni almaya gelmiş hemen yola çıktık. Sonra vardık ve alper yazıldı okula aynı sınıftaydık ve sınıfa girdiğimizde tek benim yanım boş olduğu için alper yanıma geldi. Ve ders Türkçe idi benim en sevdiğim dersti ve melis hoca gelir gelmez quiz yaptı ben çalışmadığım için 93 almıştım çalsaydım kesin 100 alırdım çünkü ben birazcık inek sayılırım ama birazcık 😂 alper ise 89 almıştı sonra matematik dersine girdik sonra fen filan eve gitme vakti gelmişti ve beni normalde babam alırdı. Ama işi çıktığı için alperlerin arabasına binmek zorundaydım ama eve değil başka bir yere gidiyoduk. Alper nereye gittiğimizi sordum ve bana süpriz dedi bende çook heycanlıydım ama belli etmemeye çalışıyodum.