₩ODLAZIM₩

2.7K 119 13
                                    


Ovo jutro sam se malo kasnije probudila. Iz toga razloga što sam sinoć kasno zaspala. Ponovno sam na jastuku pored sebe pronašla ružu. Sa malom porukicom."Oprosti."to je jedino što je pisalo. Ja zbilja ne mislim svaki put opraštati, ovoga puta je dosta. Odlućila sam otići. Dosta mi je svega.  Roditelji su i onako ljuti na mene, a Ares me ne primječuje. Otiću negdje daleko. Započet ću novi život sa svojom bebom. Odlućila sam otići prvo kući po svoje kofere. Oduvjek sam imala dva kofera spremna, čisto u slučaju da se odlućim na iznenadni put. Srećom mama nije bila kod kućr. Otišla je u bolnicu po oca, danas ga puštaju kući. Bilo mi je lakše što znam da mu je bolje.

U trnu kada sam stavila kofere u auto zazvonio mi je mobitel. Bio je to Ares.-Molim?-javila sam se.-Hej jesam li te ptobudio?-upitao me je.-Ne, ja...Ares odlazim.-kažem mu.-Diana kamo?-upitao me je već pomalo nervozno.-Ne znam bilo gdje što dakje od svega. Ostavljam te da živiš svoj život. I ja želim priliku za životom kakvim zaslužujem.-kažem. Sa njegove strane se čula duga šutnja.-Molim te nemoj ići.-Tiho je rekao.-Slušaj ako je problem roditelji, uvijek možeš reći kako sam te prevarila.-Kažem.-Diana molim te reci mi gdje si. Nemoj ići.-rekao je. Poklopila sam. Nisam mogla više slušati. Malo sam se zaustavila uz obalu. Dugo sam razmišlja. Dali sam spremna da ostavim sve za sobom. I idlučila sam da ako sad ne odem neću nikada.

Ponovno sam krenula prema zraćnoj luci. Kupila sam kartu za neki otok. Zapravo ni sama ne znam gdje. Ali bilo je najdalje. Stajala sam u redu, a onda sam došla do provjere karata.-Dobar dan, jedno mjesto ili dva?-pitala me je gospođa.- Dva, za mene i moju zaručnicu.-odjednom se pojavio iza mene Ares pružajući i svoju kartu.-Šta radiš ti?-upitam ga iznenađeno.-Pa idem na godišnji s tobom.-kaže. Okrenula sam glavu od njega kako nebi vidio da sam se osmjehnula. Ubrzo smo se ukrcali na avion.-Zašto radiš ovo?-upitam ga.-Samo sam želio imati priliku da budem nasamo s tobom, da te bolje upoznam.-kaže.-Ares...-kažem.-Molim te od trena kada sletimo mi smo zaručnici, i ovaj život od prije ne postoji.-kaže i pruži mi kutijicu s prstenom.

-Što, zašto ovo radiš?-upitam ga.-Samo želim da sve bude kako mora biti, pa kvragu u sebi nosiš naše djete.-kaže. Vidjela da mu je baš stalo. Uzela sam kutijicu i stavila sam si prsten. Nakon nekoliko sati vožnje smo sletili. Uzeo nam je najveću sobu u hotelu. Odnosno izgledalo je kao da je uzeo stan. Sve je bilo u njoj.-Idemo obići otok?-upitao me je.-Može, bilo bi ljepo.-kažem. Izašli smo. Hodali smo otokom. Bilo je preljepo. Oko nas se čuo samo šum mora.-Idemo večerat? Umirem od gladi.-kaže Ares.-Mogu ti reći da i ovo čudo u meni umire od gladi.-kažem i nasmijem se. Ares stane ispred mene. Kleknuo je i sagnuo se je uz moj trbuh.-Na tatu? E budi dobra beba mami. Nemoj je mučit.-kaže držeći svoje ruke na mome trbuhu. Ja sam se sva naježila. Još uvijek se sva rastopim kad pod njegovim prstima. A na svaki njegov nježniji potez ja se zaljubim u njega.

-Što želiš jesti?-upita me dok smo hodali uz plažu.-Meni je svejedno, samo neka je ukusno.-slegnem ramenima.-Oprostite možete li nas uslikati?-odjednom Ares pita nekog muškarca i da mu svoj mobitel.-Hajde rekao sam svojima da ću im poslati sliku sa odmora.-kaže. -Dođi.- kaže i povuće me.-Okej slikam.-kaže muškarac i uslika nas.

-kaže muškarac i uslika nas

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.


-Hvala.-kaže Ares uzimajući mobitel.-Gledaj  Diana, naša prva zajednička slika.-kaže i pokaže mi.-Ljapa je.-kažem.-Da zato što si ti na njoj.-kaže i pogleda me direktno u oći.-Ares...-uzdahnem.-Dobro, dobro neću ništa govoriti. Hajmo jest.-kaže i uputimo se prema malom restoranu na plaži.-O moj Bože Ares jesi li to ti?-neka djevojka nam je prišla.-Luna, ljepotice.-digne se Ares i zagrli je.-Što radiš ovdje?-upita ga sjedajući s nama za stol.-Došao sam ovdje sa...-zaustavi se i pogleda u mene.-Prijateljicom, ja sam Diana.-kažem i pružim joj ruku.-Oho, sad dovodiš prijateljice ovdje?-kaže i nasmije se.-Ovaj imala sam problema u braku i on me je doveo ovdje da se odmorim.-kažem.

Nisam mogla vjerovat da mu pomažem. Ali iskreno vidjela sam da mu se ta djevojka sviđa. Ne skida pogled s nje.-Ovaj Ares, ako bi htjeo poći samnom da se malo prošećemo?-upita ga. Pogledo je u mene. Pogledom sam ga molila da ostane.-Naravno. Ovaj Diana ti se znaš vratiti u hotel?-upita me. Kimnem glevom. Gad me je ostavio. Otišao je. Nemogu vjerovati. Prvo kaže kako smo kao pravi zarućnici a sada on ode s drugom djevojkom. Nisam ništa ni uzela za jesti. Odmah sam se vratila u hotel. Napravila sam si kupku i uživala sam u njoj. Nakon sat i pol neko je pokucao na vrata.

Samo sam ogrnula rućnik i otišla sam otvoriti. -Oho ovako ljep doček nisam nikada do sada imao.-kaže neki dečko.-T...tko si ti?-upitam ga pomalo uplašeno.-U restoranu sam vidio da si tužna što te je momak ispalio zbog druge pa sam ja došao da te zadovoljim.-kaže i krene prema meni. I ja sam se povukla nazad. Počela sam vrištati, a taj ljigavac je skinuo ručnik s mene. Ali prije negoli je bilo što uspjeo u sobu je uletio Ares. Skinuo ga je s mene. I poček ga je mlatiti. Ja sam se odmah zagrnula.-Ares ubit češ ga!-derala sam se. Ali Ares je sve jače udarao po njemu. Jedva sam ga odvojila.-Ares on...on je mrtav.-rekla sam plačući.-Spremi naše stvari i čekaj me ovdje.-rekao je. Podigao je dečka s poda i iznjeo ga je van.

Plačući sam spremala naše kofere. Nisam mogla vjerovati da je se to dogodilo. Ares, kako se on nije zaustavio. Što ga je obuzelo. Bilo me je strah. Ubrzo je on uletio u sobu.-Hajdemo, odjavio sam nas iz hotela.-kaže.-Dali te itko vidio?-upitam ga.-Bio je tamo samo neki crni đip ali ništa više. Nije nikog bilo tamo.-rekao je dok smo užurbano ulazili u taxi. Brzo smo otišli u zračnu luku. -Diana sve će biti uredu.- kaže.-Ostat ću s tobom ali samo radi djeteta. Ja s tobom neću imati ništa.-kažem kada smo se smjestili u avion.-Zašto?-upita me.-Jesi spavo s onom djevojkom danas?-upitam ga. Samo je skrenio pogled.-Vidiš. Eto zašto. Ženko sam i ne mislim trpiti poniženja s tvoje strane.-rekla sam. On nije ništa rekao. Cijeli let samo je šutio.

___________________

Nadam se da vam se svida do sad...

Uskoro novi nastavak....

Sto mislite da ce biti dalje izmedu njih???

🤵🏻GAD I STUJARDESA👩🏼‍✈️✔Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon