Słowniryk...
Szukałem Star i Marca, odkryłem tajemnicę związaną z tą fotografią. Okazało się że siedzieli w pokoju wtuleni w siebie.
Sł: Gołąbeczki musicie narazie się odczepić ponieważ znalazłem odpowiedź na wasze pytanie.
W pewnym momęcie odskoczyli od siebie cali zaczerwienieni. Marco spuścił głowę, a Star próbowała zakryć swoje rumieńce.
S: Wiiiiięc co znalazłeś?
Sł: A więc tak pierwsza informacja jest skierowana do Star
Chłopak był lekko zdezorientowany, bowiem nie wiedzial pewnie o tym zdjęciu.
S: Słowniryku po prostu mów
Sł: Obrazy w pokoju twojej babci, to są różne rodziny połączone ze sąbą tym że posiadały magiczne przedmioty. Np twoja rodzina Butterflyów posiada magiczny kryształ który zamienia się w różne różdzki. To jest najsilniejszy przedmiot. Później jest rodzina Eclipsy, oni ukazują przedmioty opisujące ich osobowość ale do sedna.
S: Ma to związek z tym zdjęciem?
M : Przepraszam że się wtrącę, ale mówicie właśnie o mnie a ja nie wiem o co chodzi!
S: Dowiesz się na końcu
Sł: A więc kontynując znasz obraz kobiety z wachlażem?
S: Tak
Sł: Otóż ich rodzinna historia znikneła kilka set lat temu, ponieważ córka tej kobiety zrzekła się wszystkiego tytułu, magii itd. I oddała klejnot, udała się na ziemię i wiodła spokojne życie z mężem, dziećmi oraz nową rodziną. Możliwe że nie mówiła tej tajemnicy swojemu pokoleniu. I nie wiem czy pamiętasz jak udawałaś się z prababcią do pewnych zmków. Zamek...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Podziękowania za głosowanie:
💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛Black_kation💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛Dameronek💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛
CZYTASZ
Jeden Pocałunek|Starco
De TodoPocałunek Star i Marca zmienił życie Star. Za rok ma odbyć się koronacja i ślub przyszłej królowej, jak myślisz kogo wybierze Star? Czy Marco też znajdzie nową miłość życia? Co stanie się z Tomem? Jak bal błękitnego księżyca odmieni życie bohaterów?