**********************************
Selam medyadaki şarkıyı açmanızı ve izlemenizi tavsiye ediyorum**********************************
Yatakta durmadan kıvranıyordum annemle az önce ateşli bir atışmadan çıkmıştık hiç ses etmemiştim ve bir kelime edersem olayın uzayacağını biliyordum o yüzden halı desenini incelemekten kafamı kaldırıp odama kaçmıştım.
Tavana mal mal bakıyor uyuyamıyorum diye sitem ederken dışardan bir kaç adam siteye girdi ve konuşmaya başladılar anlaşılan fena içmişlerdi. Bizim siteye kimse giremezdi ve girdikleri için korkmustum.
İçlerinden biri alaycı bir gülüşle
"Yeni nesil ıqsuz hesap makinesi ve bilgisayarla uğraşmaktan beyinlerini çalıştırmıyorlar " dedikten sonra kafamı kaldırıp "he aq bir sen zekisin" dedim .Dakikalar sonra annem odama girmişti hemen arkami döndüm ve uyuyo numarası yaptım . Örtüyü alıp üstüme örttü yanağıma bir öpücük kondurup yavaşça kulağıma eğildi "özür dilerim " dedi ve seke seke kapıyi kapattı .
Ah sen yokmusun sen küçük ama dev kadın kızar kızar böyle özür dilersin
diye içimden geçirdikten sonra fosur fosur uyumuşumki sabah kalktığımda
annem "Saat bir oldu bir kalksana arkadaşın geldi seni bekliyo " diye bağırdı yataktan devrile devrile kalktım kıyafetlerimi giydim saçımı taradım ve merdivenlerden indim .
Inceden inceden bisiklete doğru hamle yaparken annem
" E kahvaltı yapmıcak-"
"Bende seni seviyorum anne" deyip topuklamıştım acısını benden sonra inim inim çıkarcaktı .Ardından parka gidip laflamaya başladık ve tüm sene beklediğim o konuya sıra gelmişti buyursun gelsin gömülmeye hazırım.
"Dila not ortalaman kaç?"
"Dila kaça gidiyorsun?"
"Dila ne aldın?"
"Dila hangi okuldasın?"Koca bir SANANE demek isterdim ama tabikide öyle olmadı iyi diyelim iyi olsun diyerek geçiştirdim .
Tam o sırada bir ses duydum arkama döndüğümde bir adam yavru bir köpeğe tekme atmış ordan uzaklaşıyordu.
Hemen kalkıp köpeğin yanına gittim yavrum ciyaklıyordu ve elimden sadece kafasını okşamak geliyordu sinirlenmiştim ne hakla ya ne hakla?
"Öykü bakkala gidip aç bitir ve süt alırmısın acilen"
Öykü tamam diyerek bisikletle site dışında olan dursun bakkala gitmişti ben ise köpeği banklara götürmüştüm herkes toplanmıştı ve bir sürü soru soruyorlardı.
"Noldu ? "
"Kim yapmış?"Hayır yani napıcaksın adama gidip ayıp ettin desen nolur sanki?
Öykü dediğim şeyleri getirince köpeğe verip sakinleştirmeye çalışıyorduk .
Sinirlenip"Köpeği kim buraya getirdi?!" diye sitem etmiştim biri gelip "B-ben getirdim noldu?"
**********************************
Devamı hakkında fikirlerinizi söylerseniz çok mutlu olurum .Instagram @iremyebo
Beğendiyseniz bir votecik tıklatın canımsınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Böyle Bir Şey
Chick-LitYorumlarınızı bekliyorum şeytan taşlar gibi vote yağdırın ?