Multi: teoman, aşk kırıntıları....
Bunca zaman sizi beklettiğim için özür dilerim ama oy ve yorumlar az olunca bir anda kötü oldum yani umutsuzluğa düştüm ama saygın değer okuyucularım yanımda oldu hepsine kucak dolusu sevgiler...
user91084608 ithafen yazıyorum...
Kutunun içinde ki ile şaşkınlığım kat be kat arttı. Hayallerim tek tek yerine geliyordu,bu nasıl olurdu? hem ruhumu acıtan ama sonradan tekrardan saran biri. Yaşlı gözlerle Baran'ın boynuna atladım Allah'ım sen ne yücesin bir kapımı kapatıp ikinci kapıyı açtın ne kadar şükür etsem azdır. Boynundan ayrılıp ona baktım sanki açıklama bekliyor gibi ona baktım.
"Yani beğenmişindir Hanife böyle tarz beğeniceğini söyledi. Birde şey şey işte yaa..."
"Ney?"
"Şey işte yaa çocuk şeysi..."Eli ile saçma sapan hareketler yaparak anlattığı şeyi öğrenince kahkahayı bastım.
"Haaa haaa."
"Ne oldu neden güldün?"
"Hiç öyle."
"Bu arada ben babanla sağlam bir şekilde konuştum evine gideceksin."Dediği cümle ile bedenim sanki kor alev misali cayır cayır yanmaya başladı ne diyordu bu adam? Ne evi?
"Ne evi?"
"Seni doğup büyüdüğün evden hanlı şanlı çıkartacağım haznedaroğullarına bu şekil yakışır."
"A..."
"Babandan korkacak bir şey yok dediğim gibi ben sağlam bir şekilde konuştum yanında koruma olacak zaten gelip seni isteyeceğiz kınan da olacak sonra nikah. Hayallerinde ki gibi değil mi?"
"E...evet."
"Iyi hadi uyuyalım saat epeyce geç oldu."
"Peki."Yastığımı düzeltip uzandım ama bir türlü heyecandan uyuyamıyorum bir anda belinde hissettiğim elleriyle sonradan onu çekilmem ile Şaşır samda bir şey demedim zaten saat epeyce geç olmuştu kendime huzurlu uykuya baş ettim.
Sabah olunca vurulan kapı ile gözlerimi açtım yavaşça doğrulup,
"Gel."
Içeriye giren Berfini görünce sımsıcak gülümsedim. Girmeden eli ile gel işareti yaptı başımı sallayıp yavaşça ayağa kalktım Baran ı uyandırmadan. Saçımı düzeltip dışarıya çıktım.
"Efendim Berfincim."
"Yenge senden bir şey isteyeceğim."
"Söyle bakalım."
"Şımdı siz düğün yapacaksınız ya..."
"Eee"
"Ben elbise giymek istiyorum ama abim işte izin vermez."
"Ben onu ikna ederim bende."
"Yaaa süper süper."Deyip kocaman öptü şapsal kız. odaya geri girip sessizce dolaba ilerledim elbiseyi elime alıp tam dönecekken Baran yanağımdan öpüp,
"Benim karım erkenci mi olmuş?"
"Iı şey evet."
"Ben elimi yüzümü yıkayım sende giyin sonra yemeğe inelim."
"Peki."O lavaboya girince bende hızlıca giyinip yatağı topladım. İşim bitince o da giyinip yıkanmıştı merdivenlerden inip salona geçmek üzereyken elimden tutup girdi masadakilere selam verip oturduk.
Ağzımdaki zeytini yutarken Baran borcamda ki böreği kesip önüme dikkatlice koyup,"Bebeğim bunu dene çok güzel."
Annem bize dönüp güldü babam kafasını sağa sola salladı Berfin ise ,
"Havada aşk kokusu alıyorum."
Baran Berfin e ters bir bakış atıp bana dönüp,"Ben işe gidiyorum akşam erken gelirim."
Kafamı sallayıp onu geçirecekken kapıyı açıpta karşımızda ki ile kalakdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(Töre)Daha Çok Küçüğüm...
أدب المراهقينHayatını çocuğuna adamış olan bir baba. ölen karısından kalan kızının anne gereksinimi ve aşiret hayatının acımasız yüzü peki ya 25 yaşında olan Aşiret Ağası Baran Haznedaroğlu kızına annelik yapacak kişinin 17 yaşında daha reşit olmamış Yaprak Yos...