Jimin pov
Mus įleido Akio.
-Labas vakaras.-pasisveikinom visi
-Labas vakaras.-atsakė. Tada pamačiau to ko nesitikėjau. Kaida su tamsiai mėlina suknele ir juodais aukštakulniais. Neaiškiai šyptelėjau.
-Labas vakaras.-pasisveikino mergina
-Labas vakaras.-atsakėm visi vėl.
-Einam?-paklausė Akio. Mes visi linktelėjom ir nuėjom į valgomanį. Visi atsisėdau. Man pasisekė. Sėdžiu šalia Kaidos.
-Tai kodėl mus pakvietėt?-paklausė lyderis.
-Pakviečiau jus, nes mes visi grįžtam į Japonija, bet Kaida lieka. Todėl noriu paprašyti ar Kaida gali gyventi su jumis?-paklausė Kaidos tėtis.
Kaida pov
Ką!? Nenoriu vėl su jais gyventi.
-Bet tėti.-norėjau paprieštaraut.
-Jokių 'bet'.-pasakė mama
-Kodėl aš negaliu kartu važuot į Japonija?-paklausiau.
-Todėl, kad negali. Viskas šita tema baigta. Tai ar ji gali gyventi pas jus?-paklausė mama
-Žinoma!-atsakė Namjoon. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
-Kai pavalgysi eik susidėk daiktus.-paliepė mama.
Po 1 valandos
Jau pavalgėm. Esu savo kambarį ir deduosi daiktus.
Bet prieš tai reikia persirengiau. Pasiėmiau pirmus pasikliuvusius drabužius.Olialia! Sexy! Pasiėmiau lagamina ir nusileidau žemyn. Visi sužiūro į mane.
-Ate mama, teti, broliai.-beveik verkdama pasakiau ir apkabinau juos visus.
-Iki sesut! Pasiilgsim tavęs.-pasakė Isaoki.
-Važuojam?-paklausė Jin. Linktelėjau. Išėjau ir įlipau į jų automobilį. Lagamina Suga įdėjo į pagažinę. Šalia manęs atsisėdo Jimin ir Taehyung. Iš kairės Tae, iš dešinės Jimin. Jin atsisėdo į vairuotojo vietą, o šalia jo RM. Kiti irgi atsisėdo. Jin užkurė automobili ir neužilgo mes pradėjom važuot. Jau buvo gan vėlu todėl nusprendžiau pamiegot. Tikiuosi Jimin nepyks. Padėjau savo galvą ant jo peties ir užsimerkiau.
Taehyung pov
Pastebėjau kaip Kaida padeda savo galvą ant Jimin peties ir užsimerkia. Nusišypsojau. Dabar Kaida gyvens su mumis kaip ir ankščiau. Nu tik ankščiau ji buvo katytė/katė, o dabar mergina.
DU LIEST GERADE
Cat Girl//Jimin FF《pabaigta》
SonstigesIstorija apie mergina kuri yra pusiau žmogus pusiau katė/katytė. Niekas to nežino išskyrus jos tėvus ir brolius. Kartą ji kažkaip sugabėjo atsitrenkti į vaikina. Jis atrodė malonus ir rūpestingas.Tas vaikinas pasiėmė ja ir parsinešė namo. Kaip j...