Vestea

15 2 1
                                    


--Introducere--

Hey , salut numele meu este Iustin si locuiesc la oras mai exact in Bucuresti, familia mea este una modesta nu bogata dar nici prea saraca. Invat la o scoala de cartier unde sunt clasa a 7 a. Ma simt foarte bine la mine in cartier am foarte multi prieteni, suntem uniti si niciodata nu radem unii de alti cand facem greseli.

--Day 1 , 08:15--

In fiecare zi la ora 08:15 imi suna alarma pentru a ma pregati de scoala , erau ultimele 2 saptamanii inainte de vacanta de vara nu prea se mai faceau ore se incheiau medii sau cei care mai au nevoie de o nota sa o primeasca.
Dupa ce m-am pregatit si am luat micul dejun am plecat spre locul unde eu cu cativa baieti ne adunam pentru a merge la scoala impreuna. Odata ajuns acolo Andrei, Cosmin si Bogdan ma asteptau pentru a porni spre scoala. Bogdan de obicei se trezeste mai de dimineata si se uita la stiri si in drum spre scoala ne povestea.
Bogdan: -Azi au spus la stiri ca in America s-a creat un virus care poare sa creeze zombii si care din cauza unui angajat neglijent a fost eliberat in lume si se poate extinde cu o viteza foarte mare.
*toti am inceput sa radem*
Cosmin: -Tu chiar crezi in toate prostiile de la stiri?
Bogdan :-Pai eu cred fiindca uneori chiar se intampla ce spun .
Andrei :-De  fiecare data cand voiam sa plecam la mare cu familia au anuntat ca vor fi ploi si de fiecare data a fost foarte cald.
In fata scolii ne-am despartit deoarece eram la clase diferite.

--14:30--

Am terminat toate orele si am pornit singur spre casa. Pe drum am oprit la un Lidl pentru a imi cumpara ceva de mancare acolo m-am intalnit cu un vecin care a venit sa cumpere paine. Am stat de vorba cu el putin apoi am fost sa imi iau ce  am de luat , intre timp el a platit si a iesit , am iesit si eu ... el ma astepta pe o banca sa  mergem amandoi spre casa.
Pe drum din vorba in vorba el m-a intrebat unde ma mut, eram foarte bulversat si i-am spus ca nu ma mut nicaieri. Apoi el mi-a spus ca parintii mei fac bagajele si muta mobila din casa intr-o dubita din fata blocului,cand am auzit asta am fugit acasa unde parintii mei chiar faceau bagajele.
Iustin :-Mamaaaaa nu ne mutam nicaieri!!!!!!!
Mama :Iustin linistestete stiu ca nu ti-am spus nimic fiindca voiam sa fie o surpriza pentru tine.
Iustin :-Dar mama aici am toti prietenii si scoala.
Tata :-Acolo vei merge la o scoala noua si iti vei face prieteni noi.
Iustin :-Ok.... macar unde ne mutam?
Mama si tata :-Ne mutam intr-un sat numit....

______________________________________

*Cam atat a fost si cu acest capitol nu uitati daca va place sa il votati si daca aveti vreo parare sa imi dati un comentariu. VA ROG FARA HATE. Daca va place sa dati si un share*

______________________________________

De la Oras la SatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum