29. rész

311 27 3
                                    

Chica készített egy nagy pizzát (nem tudom hogyan, de borzasztóan jó szakács), körbeültünk egy asztalt, majd beszélgetni kezdtünk.
-És nem tudod, hogy Eduardo miért bízta rád a levél kézbesítését? Eléggé fura és random ötlet.. Az nem is a te feladatod, hanem a postásé lenne.- kérdezte Freddy megfontoltan.
-Nem tudom. Annyira nem is érdekelt. Talán csak engem látott meg először és mivel feladatot szerettem volna, adott egyet, így mindketten jól jártunk...- mondtam el az ötletem, bár még én sem hittem el ezt az érvet...
-De ez most miért fontos?? Inkább az a kérdés, hogy pontosan mi volt a gyilkosunknál? Ha ennyit tudsz róla, akkor sokat mondhatott.. Viszont emiatt furcsa, hogy még élsz...- morfondírozott Foxy.
-Nem tudom ezt sem.. Nagyon kedves volt velem.. Bár a gonosz vigyora azért ijesztő. De ha nem ismerném a múltját, simán megbíznék benne..- magyaráztam egyre jobban félve a többiek reakciójától...
-Hát igen. Mi is megbíztunk benne. Nagyon veszélyes. Bár azért szerencsére már van rá esély, hogy tényleg nem gyilkol. Jófej volt velünk, sohasem hazudott. Csak nem mondta el, hogy gyilkos és végül megölt minket. Ami számára eléggé szívás. De..- beszélt Chica.. Ám ekkor valami félbeszakította... Hirtelen kinyílt a konyha ajtaja és.... Belépett rajta Vincent.. Najó.. Mondta, hogy hamar találkozunk, de arra nem számítottam, hogy ennyire...
-Sziasztok! Csak nem megzavartam valamit?- mondta kissé gúnyosan, bár nem gonoszan nézve minket. Freddy és én automatikusan lefogtuk Chicat és Foxyt, akik emiatt nem támadtak szerencsére. Az nagy ballépés lett volna.
-Mit keresel itt?- kérdezte Freddy szokás szerint nyugodtan, de tele gyűlölettel.
-Nyugi, nyugi Alec... Semmi rosszat nem akarok. Viszont az nagyon foglalkoztatott, hogy lesüllyedtek-e a szintemre a bosszú miatt. Meg csak mondani akartam, hogy mától Rachel segédjeként fogok dolgozni, ami annyit jelent, hogy hogyha meghalok, akkor az ő vállát terheli a felelősség... Azt hagyjuk, hogy miért, nincs kedvem elmagyarázni.. Magyarul nem tudtok meggyilkolni akármennyire is akartok, ha nem akarjátok elbaszni az egész életét szegény lánynak.- mondta kissé gonoszul mosolyogva. Ennek hallatán mindannyian teljesen lefagytunk...

A Bosszú Hajnala (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now