13. YOLO

1.4K 134 46
                                    


Пишеше адрес.  Ужасно странно. После видях, че на задната част на листчето пишеше час. 18:00ч.

ТОВА. Да не би. Да е. Покана. За. Среща?  Той ще има среща с някого тогава. Или пък вече е имал?! С някоя красива девойка?? Боже .. откачам! Продължавах да оглеждам листчето и не знаех какво да правя.

Какво да правя?

а) Отиди след работа на този адрес.

а) Отиди след работа на този адрес

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Цял ден на работа хвърлях погледи към листчето, което взех със себе си. Утре не бях на работа, щях да разпитам Кук? Или като се видя с Юнги и да му намекна за този адрес. 

Погледнах часът, след малко свършвах работа. Денят сякаш мина по - бавно.  Започнах да приключвам с работата, с която се бях заела и ето че времето свърши. 

Тръгнах да се прибирам към вкъщи .. вървях замислена, какво да правя, но без да се усетя всъщност отидох на адреса на листчето, което държах в ръката си здраво. 

- Какво правя мамка му тук? - погледнах часът отново, наближаваше 18ч. - Сигурно съм полудяла. 

Обърнах гръб и с бързи крачки тръгнах в друга посока, но нещо ме спря изведнъж. Погледнах отново адреса на листчето. 

- Апартамент 7...  Защо съм такава дърта клюкарка аз бе! - разроших косата си и казах Yolo*!

(YOLO - you only live once в превод на български - веднъж се живее.) 

Стоях пред апартамента на адреса. Посегнах да почукам, отказах се, посегнах отново да почукам, отново се отказах. Реших да звънна на звънеца. Пак се отказах. Тръгнах да си тръгвам, но и от това се отказах и се върнах пред апартамента. Отново реших да почукам, но отново се отказах и обърнах гръб към вратата за да си тръгна пак. 

- Беше ми интересна първите 10 минути, но почнах да се дразня вече. - мъжки глас заговори зад мен. Обърнах се и видях Юнги, отворил вратата. Очите ми щяха да излязат от мястото им. 

Мъжка Проститутка [ Ти Избираш] Where stories live. Discover now