Zanim przejdziemy do rysunków to trochę ogłoszeń parafialnych. A mianowicie dlaczego nie ma nowych rozdziałów Akademii Camberlake.
AC powstało na spontanie podczas jednej z lekcji języka polskiego. Była to po prostu historyjka którą czytała moja koleżanka gdy jej się nudziło. Wpadłam na pomysł żeby zrobić z tego całą sagę i publikować to na wattpadzie. Ponieważ jestem noga z polaka to moja inna koleżanka jest moim korektorem. I właśnie to jest przyczyną nie dodawania rozdziałów. Ja nie mam problemu by napisać rozdział ale korektorka nie ma czasu i słaby internet dlatego długo poprawia. Tak naprawdę to wszystko zależy od niej. Wątpię by w sierpniu wyszedł 2 rozdział chociaż jest gotowy i kończę pisać 3. Napewno we wrześniu coś dodam :)
---
Jak będę wstawiać rysunki?
- 3 w każdym rozdziale
- "nazwy" zazwyczaj będą w angielskim
- będzie mini opis do każdego :D
Dobra nie przedłużając przechodzimy do rysunków.1. Sherlock's Quote
Sherlock I słynny "quote" który w kółko powtarza xD
(jeżeli ktoś nie może się doczytać to cytuje "I'm not a psychopath, I'm a highly-functioning sociopath")2. Lucas official look (AC)
No i jest coś z książki! Jej! Jest to prawdopodobnie oficjalny wygląd Lucasa z Akademii Camberlake. Nie mam pojęcia czemu ale on kocha foki xD
3. Aräl dragon form
UWAGA UWAGA BĘDZIE PRAWDOPODOBNIE PREQUEL DO AKADEMII CAMBERLAKE! I tutaj mały spojler co do głównej postaci która jak widać potrafi zmieniać się w smoka. Jedynie co mogę zdradzić co do powiązania tych dwóch książek jest jedną postać którą spotkacie w 3 rozdziałe AC.
---
Na dzisiaj to tyle :) Raczej systematycznie to nie będę wstawiać rozdziałów ale jakoś spróbuję tego tak nie zostawić :D