Ráno ako každý deň som sa obliekla a nachystala. V klubovni som čakala na Harryho ktorý sa tak čudne správal. Pomaly začali všetci chodiť na raňajky len Harry nie. Bolo to divné, zatiaľ furt chodil na raňajky. Chcela som odísť ale počula som známe hlasy.
"Mal by si jej to povedať." Ron hovoril čoraz hlasnejšie.
"Ale šak to nemá nič spoločne do mnou. Ja sám neviem či som dobre videl." hovoril Harry Ronovi.
Keď Harry otváral dvere zastal a celý čas pozeral na mňa.
"Ahoj." povedali obaja naraz.
"Ahojte." cítila som sa divne.
"Taak ja už asi radšej pôjdem. Tak zatiaľ." povedala a snažila som sa vyhnúť im pohľadom.
"Markét, počkaj. Potrebujem sa s tebou porozprávať."
"Je to súrne?" opýtala som sa ale nečakala som na odpovedať. Rýchlo som sa snažila odísť.
"Áno je a dosť." chytil ma za ruku a ťahal ma niekam preč.
Ron zatiaľ asi šiel na raňajky. Harry ma stale ťahal niekam.
"Máš niečo s Dracom?" spýtal sa Harry a pozeral mi do očí.
"Áno mám, ale zatiaľ to je v tajnosti. No ale ako si nato prišiel?" spýtala som sa a kukala na neho tak na jedlo.
"Tak v tú noc keď som sa vybral som kuchyne som počul ako sa rozprávaš s Dracom. Bolo mi to divné že na teba vôbec nekričí. No a taak." no do pekla... shit toto sa posralo. Hovorila som si to v duchu dookola.
"Tak to sa nik nesmie dozvedieť. A to len toto si chcel?"
"Nie. Chcel... chcel som ti povedať že som videl ako sa Draco bozkáva s nejakým dievčaťom." prosím?! Toto nie!!
"Čo? To nemyslíš vážne.. ale prečo?!" pomaly sa mi začali hrnúť slzy. Začala som silno plakať. Harry ma objal a utešoval. Pozrela som mu do jeho oči, ale ešte stale som plakala. Harry mi utrel slzy a povedal: "vieš že ja som tu stále pre teba" dopovedal a pobozkal ma. Ja som mu bozk opätovala. Neviem prečo som to urobila.
Celý deň som sa vyhýbala Draco. Harry bol celý deň pri mne. Bolo mi jedno čo to Draco uvidí. Vôbec som ho neriešila. Harry keď videl že nemám úsmev na tvári ma pobozkal a silno objal. Vtedy som sa cítila úžasné, vtedy som mala úsmev na tvári.
Celý týždeň mi Draco posielal listočky že ma potrebuje vidieť a porozprávať sa. Srala som na neho. Ja a Harry sme sa v ten večer dali oficiálne dokopy. Podľa mňa to Draca naštvalo. Bolo mi jedno čo si myslel. Raz mi poslal kvet s listočkom, no ja som si to neprečítala. Harry ma každý deň čakal pred raňajkami aj po nich, no proste stále. Bol taký pozorný.
V stredu som sa stretla s Dracom na chodbe. Boli sme tam sami. Bola to chodba na ktorej ma prvý raz Draco pobozkal.
"Ako sa má Potter?!" spýtal sa a videla som aký je nahnevaný.
"Ooo má sa fajn a čo tak tvoja... hmn neviem ako sa volá... no tak ako?!" moja dobrá nálada zmizla.
"Ona sa má úžasné a volá sa Ivana, len tak pre zaujímavosť."
"Aha, tak ju odo mňa pozdrav." povedala som a išla som ho pohľadom zabiť. On sa ku mne nahol a pošepkal mi: "miloval som ťa a ty si na nechala kvôli Potterovi, bol som ti verný."
"Jasné verný. A prečo ste sa bozkávali?!" začala som vrieskať.
"Ona a jej hlúpe kamošly hrali hru pravda a odvaha ale neriešme."
"Prosím. Tak to je úžasné." ušla som od neho čo najrýchlejšie. Videla som Harryho ale nevšímala som si ho. Ľahla som si a začala som plakať.
Tak dúfam že páči a ďakujem sa votes a komenty ;3
ESTÁS LEYENDO
Magic girl (Harry Potter)
Fanfic!Žiadne Dramione! -príbeh je vo veľkej rekonštrukcii!