Fel felé tartunk a szobámba, de Lukas vissza hívja Mattet. Mosolyogva jön felém és bemegyünk a szobámba.
- Ezek ki bőröndjei? - kérdezi Matt és leül az ágyamra.
- Lukasé. Ma itt alszik a szobámban. - lépek eléje.
- Ma nem akarsz nálam aludni? - ültet az ölébe. A lábaimat automatikusan a dereka köré csavarom, kezeimet pedig a szokások helyen, a nyaka körül pihentettem.
- Hát nem is tudom? - húzzom az agyát. Ekkor rám néz boci szemekkel és homlokát az enyémhez döntötte. Arcunk közti távolság csak pár centi volt, de ezt Matt pár másodperc alatt megszűntette. Ajkait lassan enyémekre tapasztja és szenvedélyesen megcsókol. Hátra dől az ágyon, én meg mellkasára dőlök. - Persze, hogy alszok nálad, de megkérdezem a szüleim. - mondom a csókunk után. Fejemet mellkasára helyezem és hallgatom, hogy hogyan dobog a szíve, közben Matt köröket rajzol a derekamra. Hallottuk, hogy valaki jön fel a lépcsőn, ezért gyorsan lemásztam Mattről. Kopogott valaki.
- Gyere! - kiálltom az ajtó dúl oldalán álló személynek.
- Sziasztok! - jött be Lukas.
- Úristen! Te tudsz kopogni? - teszem a két kezemet az arcom két oldalára, úgy mintha meglepődtem volna. Hallottam, hogy Matt mellettem nevet.
- Haha.Nagyon vicces vagy. - forgatja a szemét Luk.
- Mit szeretnél? - kérdezi meg Matt.
- Ja, semmit. Csak átjöttem hozzátok.
- Én megyek megkérdezem anyumékat, hogy aludhatok-e nálad. - fordulok Matt felé, aki bólintott egyet.
Elengedtek és most pakolok be pár ruhát az egyik, kisebb méretű Nike-is táskába. Miután össze pakoltam és kész lettem, Matt az ujjait össze kulcsolta az enyémekkel és már mentünk is hozzájuk.
- Nem megyünk el a parkba?- kérdezi Matt lenézve rám.
- Mehetünk! - mondom neki, s kicsit közelebb megyek hozzá, mert csak egy vékony fekete pántos felső van rajtam.
A parkban leültünk az egyik padra. Matt a kezét át tette fejem felett, így közelebb ültem hozzá. Lábaimat a combjára raktam és mintákat kezdett rá rajzolni.
- Loran.
- Hm? - nézek fel rá.
- Kérdezhetek valamit? - nézz le rám azokkal a gyönyörű barna szemeivel, amiket egyszerűen imádok.
- Ühüm. - motyogom és rendesen felülök, hogy lássam.
- Leszel a barátnőm? - hangjában lehet hallani, hogy egy kicsit félne.
Else hiszem, hogy ezt Matt Turner kérdezi tőlem. Az elején féltem, hogy lehet csak ki akar használni, de egyre jobban megbízom benne és fülig szerelmes vagyok belé. Azt akarom, hogy sokáig, nagyon sokáig mellettem legyen és számíthatok Rá bármikor és ez fordítva is így van. Szeretem Őt tiszta szívemből!
- Igen! - mondom mosolyogva, mire Ő is elmosolyodik és ajkait enyémekre tapasztja. Kezeit derekamra helyezi, hogy közelebb legyek hozzá, én meg bele túrok barna hajába. Levegő hiány miatt elváltak ajkaink és szorosan kezei közzé fogott, fejemet meg mellkasára hajtottam. Fél tíz volt, így lassan mentünk Matt-ékhez.
Útközben mondta, hogy a szülei holnap jönnek haza és holnap be is akar mutatni nekik, mint a barátnőjük. A hűtő kongott az üreségtől, Matt rendelt két pizzát. Még kihozták addig én és Matt felmentünk a szobájába.
- Nézzük filmet? - kérdezem Mattet.
- Aha. De én választok! - tette fel mutató ujját.
- Oké, csak ne horror legyen.
- Oké! - nyom egy puszit számra.
- Addig én gyorsan lezuhanyozok.
Fél óra alatt meg is voltam. Mivel nem hoztam pizsamát, magam köré csavartan egy törülközőt, hogy kérhessek Mattől egy pólót. Matt az ágyon ült és a laptopot nézte, biztos választotta ki a filmet.
- Matt.
- Hm? - néz fel a gépről. Amint meglátta,hogy csak egy törülköző van rajtam, azonnal végig is nézett rajtam, majd egy perverz mosolyra húzta száját. - Miben segíthetek? - kérdezte, s közben megnyalta a száját.
- Nyugodj le Turner. Csak adj egy pólót. - oda lépett a szekrényehez és kivett belőle egy fekete pólót. Oda adta és nyomtam egy puszit az arcára.
Vissza mentem a fürdőbe és felvettem. Utánam Matt ment zuhanyozni. Addig én lementem popcornt csinálni.
Befeküdtem az ágyba és 5 perccel később jött ki a fürdőből Matt egy száll boxerben. Lehúzta a sötétítőket, befeküdt mellém és elindította a filmet.Sziasztok! Itt az újabb rész! Írjatok meg kommentbe,hogy eddig hogyan teszik a sztorim és ne felejts el Vote-olni sem! Találkozunk a kövi részben, Sziasztok 😊😚
ESTÁS LEYENDO
A Szerelem Nem Könnyű [ BEFEJEZETT]
FantasíaLoran Morgan. Egy átlagos 18 éves lány. Szüleivel és bátyával lakik Los Angeles-ben. Matt Turner, 20 éves. A „suli menője". Loran és Matt ki nem állhatták egymást, de ez megváltozik. Először barátok, később egy párt fognak alkotni. A kapcsolatuk o...