Bontottam a vonalat...
A következő telefon amit fel kellett vennem az Miko volt és nagyon nem szeretem mióta ki derült hogy meg csalt. Ugyanis 4éve mi egy pár voltunk és hát Ja 2 évet jártunk gimiben. Ja megy nem mondtam egy gimibe jártunk meg Magyarországon Pesten és hat Ja én a szakítás után tuttam meg hogy el kell utaznunk vagyis meg tudtam hogy amint én ki járom a gimit azonnal megyünk Oroszországba ugyanis maffia az apám és az enyém lett a maffia 18 és fél évesen. A húgom az 16 volt és meg rohadtul fiatal mikor kiképzésre járt az terén hogy hogyan kell megölni egy embert kíméletesen és kíméletlenül, gyorsan és lassan. Hat igen ő míg ezeket tanulta én rendes főnök lettem tehát át vettem 19 évesen a maffiát és a húgom is be fejezte arra már a ki képzést és a gimis éveit Oroszországban fejezte be illetve 17 évesen az én jobb kezem lett...
Vissza a telefon hoz...
Fel vettem a készüléket...
~ Szia édes.- szól bele édesen.
~ Aha neked is szia.- mondom határozottan.
~ Na ne legyél ennyire kemény.- mongya. Amúgy én mindig kemény vagyok!! Vag nem?...
~ Ja persze mit akarsz??- kérdezem egyhangúan.
~ Téged. De ez egy másik történet. Egy találkozót.- mongya.
~ Aha na hat egy találkozót ide tolod a képed ennyi idő után azért ez elég rendes tőled. Igazi úriember.- ironizálok neki.
~ Kösz a bókot. De nem kellett volna.- mongya kemény kedve. Ja és nagyképűen. Mongyuk én is nagyképű vagyok de nem ennyire.
~ Nem hallottak még az iróniárol??- kérdem nem túl kedvesen.
~ Ooo hat ez szomorú na jo akkor szerda este 11- kor a vulkán mögött??- kérdi türelmetlenül.
~ Aha ott jo.- és le is csapom a telefont.
Istenem ekkora egy barmot mint ez. Komolyan mondom a világ nem látott. Szakítottunk asztan meg ő még itt esést akar hát ez is el van szálva magától. Na de huuu ha egyszer olyat tesz akkor annyi a kis kaffiájának.
Ja amúgy el sem mondtam miért is vagyunk mirosszba úgy konkrétan. Mert hat ugye az exek annyira mint mi nem vagyunk rosszba. Ugyan is...
Nos tudni kell hogy ki derült hogy ha szakítok vele akkor engem meg öl és egyszer meg is próbálta de akkor ki derült hogy a leg nagyobb maffia lánya vagyok és, hogy eszt ő tudta es ő velem össze akar házasodni és hogy akkor övé lesz tényleg a legnagyobb maffia nos hat ez nem így megy ugyanis ki derült hogy ő engem meg csal és ezért mert amúgy én nem vagyok neki elég jo na akkor döntöttem el hogy én meg változom vagy legalább csinalok valamit magammal. Na de közben ki derült hogy amúgy én egy maffia lánya vagyok és én ugye nem tudtam na de a lényeg hogy szakitottam vele de ő aszt mongya hogy csak szünetet tartunk miközben ő 6 milio emberrel közben meg csal de én fog agyam vissza nos hát a nagy kurva eget fogom vissza fogadni. Amúgy meg ő akar engem mostanában le gyilkolászni amúgy meg ha egy ujjal hozzam er akkor a kis ujjamat se mozdítva a kis maffiával és az apja is halott.
Na de itt a kérdés, hogy akkor miért nem teszem meg. Na hat azért mert az én apám es az ottani vezér vagyis az apja Miko úr nak nagyon szoros barátságban vanak na hát Ja ez a bökkenő az egészben. Ja és meg ezért nem vagyok halott.
Viszont tugya, hogy a húgom nagyon könnyű préda lehet a számára. De aszt nem tugya hogy úgy védem mint ha a saját életem lenne. És hát ő olyan védettségben van hogy a miniszter akárki sincs olyan bisztonsagban. Szóval ő hozza nem fér hozza. Most meg mikor haza megyek vár egy igen csak kiadós beszed vele és hat majd meg látjuk mi lesz ...
....
Este fele...
Az idő le hűlt és én ma meg nem is ettem semmit vagyis a repülőn kívüli kaján kívül ami nagyon szar.
Úgy döntöttem hogy el megyek sétálni és enni vagyis kajat keresni. Indulásán előtt a fegyvertartom ami olyan mint egy hát merevítő csak ez menőbb egy fekete farmer dzsekit még fel kaptam amiben a papírom és a bankártyám benne van. A telefonom a kezemben volt egy fulessel. ( fulhalgato, csak mert ferre érthet😉 ) még be neztem a tükörbe és arra jöttem rá hogy a csodás sötét barna hajam nem egyenes volt hanem gubancos úgyhogy ki fesultem majd egy bezbolsapkát is felcsaptam és így indultam el.
Mentem a lifthez. Ott semmi extra mentem a földszintre. Mikor le értem ott meg pillantottam Aliszont aki ott beszélgetett valami palival. Gondoltam oda megyek szólni neki, hogy ne keressen.
~ Szia Aliszon öleltem meg. De közben a fülébe sugtam, hogy legjobb barátnők vagyunk ha kérdik ő csak bólintott mikor meg fordultam csak biccentettem a fogalmam sincs kinek de nem nézett ki rosszul.
~ Na akkor én megyek sétálni meg kínait keresni.- választ nem várva mentem ki az épületből. Viszont a pali szeme égetett mikor ki mentem. De nem érdekelt.
Sétálgattam mázli hogy nincs rajtam magas sarkú csak egy egyszerű sporcipo ami fekete és megy a ruhámhoz amit amúgy imádok. Na de most épp az egyik Cardi b zene ment. Amit amúgy imádok de elég hamar le váltotta egy xxxtentacion zene ami hat elég megvisel és elszomorít de erőt ad. Amúgy mikor elhunyt x akkor elég szomorú lettem de ez már régen volt de ekkor 3 x-et tetováltattam magamra ami a bal kis ujjamon van. Egyszerű de egy erőt ad, Mongyuk nem tudom hogy de mindegy.
Útközben egy fegyver bolt elé értem ami aszt illeti meg neztem a kirakatot. Nos egy mamia hibája. Az utam nyugott volt mikor gyerekek nem fogjatok ki találni mit találtam😱😱😱😱
Nem nem egy BMW kirakatot és nem is egy Rover t🤔
És nem nem is egy Porsche kirakatot és nem egy Subaru t. 😌
Hanem....
Egy kinaiiiiiiiiist.
Igen végre nem halok éhen. Ez csak joooo Ja és ráadás 0-24-es szóval itt leszek egy darabig. Be érve egy fiatal pultos lányt láttam meg akinek gy Hy -al köszöntem aki viszonozva mosolyom köszönt.
Mondtam a rendelésemet és már hozta is ki a fantámmal eggyutt a kis kínaicsirkémet. Amit ahwwwww de szeretek.
Közben a telefonom nyomkodva észre vettem, hogy van egy meg hívom mégpedig egy míting re ami aszt illeti semmi kedvem ilyenekre járni...
Kövi rész késik
Csooooook😘😘😘
DU LIEST GERADE
A maffia feje
SonstigesKitalált szereplők valós tulajdonságokkal!!! "a maffia feje" címmel rendelkező történet nem a testrészről hanem a maffia főnökről szól!! Egy lány kinek az élete talán látszólag valótlan de valós!! Nem igaz történet alapja!! Trágár szöveg 😌!!! ( amú...