Öncelikle okuyan bir kişi bile benim için çok önemli :)) Emreyle olan gelişmeler birkaç bölüm sonra başlayacak! Hoşçakalın :)
Aynurla gün boyu takıldıktan sonra yurda geldik. Aslında tamam kabul hayalimde ki gibi bi geliş olmadı çünkü Tekirdağ'da yapacak bir sey bulamadık. Ama varlığı yeter türlerdendi deli kız! Emre benim için çok uzak duruyordu. Mesaj atsam umrunda olur muydu? Hiç sanmam! Facebookta dolaşırken Emre'nin profilini gördüm. Tamam tamam özellikle baktım. Sarı bir arabaya yaslanmış bir fotoğraf koymuş. Ee kızlar olarak ortak özelliğimiz sanırım. Hoşlandığımız çocuğun koyduğu fotoğrafa saatlerce bakmak! O an aklımdan gecen şeytan emreye mesaj atmam konusunda uyardı. Ah tamam saatlerce başımı yedi durdu. Ama olmaz ya atamazdım. Ya da ne kayderdim ki? Ve attım!
+Nasılsın?
-Iyi sen
+iyiyim. Yani bence yeni profilin daha güzel o kalsın.
-Onu yaptım tekrar zaten.
+Peki.
Emre konuştuğumuz zaman profil fotoğrafını değiştirmiş. Aslında konusacak konu doğmuş gibi hissettim. Fakat olmadı. Zaten bi fotoğrafta yanında "ulan götün gözüküyor götün" dediğimiz tarza bir şort, dizüstü çorap, puantiyeli bir atlet giymiş sarışın bir kız vardı.Zaten Tekirdağ'da yaşadığımdan dolayı Emreyle olacak olan ilişkiye -1 başladık. Birde bu kız olunca -162763 oldu.. He affedersiniz Emre'nin yanında ki kızdan nefret ediyodum. Altın sarı çakma saçları umrumda değildi. Tek sorun EM RE NİN YA NIN DA NE İŞİ VAR?