Steve: Adı ne demiştin.
Bucky: Natasha....Natasha: Baba ben çıkıyorum haydi.
Logan: Geldim hanımefendi.
Natasha: Bu ceket olmamış lacivert olanı giymelisin bence.
Logan gülümser. Karşısındaki genç kıza bakar. Uzun zamandır ona bakıyordur. Küçük bir kızken yaşadığı yer naziler tarafından basılmıştı. Logan ve ekibi oraya geldiğinde yaşayan sadece Natasha ve bir kaç kız kalmıştı. Naziler onları zorla araçlara bindiriyorlardı. Logan tam zamanında yetişmişti. Küçük kızlarla 3 gün boyunca kamp yaparak aracı beklemişler araç gelince de onları yetimhaneye bırakmışlardı. Natasha hariç. Nedense Loganın kanı bu kıza çok kaynamıştı. Onu bırakamamıştı. Evlat edinmişti. Natasha o zamandan beri Logan ile kalıyordu. Logan onun her isteği ve ihtiyacını karşılamıştı. Her akşam sarhoş olup barda sabahlayan adamın ayık kalmak için bir sebebi olmuştu yani çoğu zaman ayık. Adam bunları düşünmeyi bırakıp kıza cevap verdi.
Logan:Sen ne zaman evin patronu oldun?
Natasha: Aa kim ben mi? Babacım senin gibi sorumluluk sahibi biri dururken.
Logan: Baban ile dalga mı geçtin sen?
Natasha: Haydi babacım giy ceketi gidelim acelem var. Siyah kuğuyum ben.
Logan: Başka gösterilerde de başrolü kapmıştın. Bu ne heyecan?
Natasha: Hep heyecanlıyım ben.Flashback
Genç kız heyecanla listeye baktı. Adını bulmak için çok uğraşmasına gerek kalmadı zaten. İlk başta yazıyordu. Başrol onundu. Kız mutlulukla listeye bakan kızların arasından sıyrılıp arkada onu bekleyen adama sarıldı.
Natasha: Başardım.
Adam ona karşılık verdi.
X: Başaracağını biliyordum zaten.
Natasha: Geliyorsun değil mi?
X: Kaçırmak istediğimi sanmıyorum.
Kız ondan ayrıldı.
Natasha: Gitmem lazım. Gecikirsem babam şüphelenebilir.
X: Sence baban beni sevmez mi?
Natasha: Tabiki sevmez.
X: Neden?
Natasha: Erkeksin. Arkadaşım olman birşeyi değiştirmez.
X: Sağol ya.
Kız kıkırdadı.
Natasha: Bu sohbetin zamanı değil eve gitmem lazım. Sonra görüşürüz Bucky.
Adam gülümseyerek karşılık verdi.
Bucky: Öyle olsun.
Kız hızlıca adamın yanağını öptü. Adam muzurca gülümsedi.
Bucky: Tüm arkadaşlarını böyle öpmüyorsun umarım.
Natasha: Sadece arkadaştan biraz daha fazla olanları.
Kız gülümseyerek oradan ayrıldı. Adam sadece gülümsüyordu.
Flashback sonLogan ve Natasha sonunda evden çıkıp sahneye gittiler. Kız kuliste hazırlanırken adamsa ön sıradaki yerinde kızının bu heyecanının nedeninin bir adam olmamasını umuyordu.
Devam gelecek....
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Çünkü yorumlara cevap vermek her zaman çok hoşuma gidiyor. Ayrıca bu bölümü haftalar önce bana yb yi soran Foreverwinterwidow a ithaf ediyorum