Recuperariile nu au durat asa mult. Chiar daca John mi a interzis sa mai fac efort, sau..sa ma antrenez pentru misiuni, normal, nu am ascultat.
Pana la urma...e viata mea, nu? Daca vreau sa fac asta o voi face, indiferent de ce spun alte persoane.
-V? Heeei...
-Buna, Maya. N-am mai vorbit de ceva vreme.
-Da, pai, eu am fost pe grup chat, tu nu erai acolo..
-Am...am treaba mai nou. Multa, multa treaba. Cum mai e John?
-La birou. E ok, nu-ti face griji. Te-am sunat sa te intreb in legatura cu misiunile...?
-Ugh, stii ca nu pot face asta, nu-i asa?
-Stiu, dar...hei. Pana la urma, daca eu vreau sa o fac? Opinia mea nu conteaza aici?
-Normal, insa John a spus...
-Nu conteaza ce a spus John, eu vreau sa continui cu misiunile si o voi face. Dca nu ma ajuti tu o sa ma ajute Grey daca nu ma ajuta Grey o sa fie alticineva care o va face. Deci ce zici, te bagi?
-Ok, dar o sa-ti dau ceva super lite.
-Bun. Ok. Super. Mersi.
-Uh, pa.
Am inchis telefonul, iar apoi m-am dus sa ma ocup de niste documente care trebuiau terminate pana maine. Nu a durat mult, era destul de...usor?
John vrea sa ma angajeze la compania lui, unde lucreaza si Jasmine, dar..nu prea vreau sa accept. Am ajuns sa imi placa misiunile si actele de aici...chiar si munca jegoasa pe care nu mai trebuie sa o fac, din fericire. Totusi, eu si John inca...nu stiu daca suntem un cuplu sau nu..Nu m am intrebat niciodata daca vreau asta, nu ca nu as vrea..
~Magical Skip Time~
Am mers la V acasa, sa sa vorbim putin despre statutul meu in aceasta organizatie. Am batut la usa, iar V mi-a deschis-o lasandu-ma sa intru in casa.
-Hei, cum mai esti? il intreb eu in timp ce-mi dau jacketa jos.
-Bine, bine. Vrei un ceai?
-Sigur...~ nu e ca si cum am facut sex pe masa din camera asta, si nu e ca si cum am fost tratata ca ultimul om, but, whateve;
-Cum merge recuperarea? Cum te mai simti?
-M-am recuperat...de-asta am venit sa vorbesc cu tine. Nu vreau sa opresc misiunile.
-Insa John..A spus...
-Insa eu si John nu avem o relatie...stabila. Eu pot sa-mi fac singura alegerile. Asa ca vreau sa iau cea mai rapida misiune.
-Cea mai rapida?
-Dap.
-Pai...ai putea sa faci un lucru chiar acum.
-Ascult.
-Deci...trebuie sa urmaresti tipa asta. Asta-i tot ce trebuie sa faci, sa aflii unde merge toata ziua si ce face.
-Cu ce ne ajuta asta la organizatie?
-Pai, trebuie sa aflam unde merge si cu cine lucreaza, deoarce urma sa devenim parteneri de afaceri.
-Ce fel de afaceri?
-Prostitutie. Te putem baga si in a ne cauta fete.
-Pentru..prostitutie?
-Da. Firma de modeling? Toate fetele astea sunt vandute arabilor pe bucati sau in viu. Sau duse in Germania, tot pe viu sau in bucati.
-Si asa facem noi..bani?
-Eh, nu chiar. Mai avem si traficanti de droguri, suntem parteneri cu camatari, chestii de genu. Te bagi sau nu?
-Trebuie sa o urmaresc pe o tipa? Atata tot.
-Si sa aflii unde merge si ce face. Si cu cine sta.
-Bine...da-mi adresa.
Am primit adresa tipei si o poza cu ea. Era roscata si avea parul scurt. Putin uratica ea asa, dar hai ca merge.
Am gasit tipa, era la un bar cu impreuna cu un barbat. Voreau, aveau o conversatie, insa nu ii puteam auzi foarte bine..
-Da, ti-am spus de 3 ori pana acum, am vorbit cu el, e de acord, si ii pot castiga increderea usor. Doar da-mi niste timp, si o sa vezi, in cateva luni....*spuse femeia cu parul de foc*
Insa, cand sa aud ce mai avea de spus, o mana ferma mi-a luat mana si m-am tras de la masa, incat nu am mai putut auzi ce urmase femeia sa zica.
-Ce faci aici? era John, si nu era foarte fericit.
-Sunt in misiune...Acum, daca nu ma scuzi ai cam stricat totul.
-Eu am stricat totul? Lasa ca vorbim noi acasa. Ti-am zis, ai terminat-o cu misiuniile
-Asculta John, iti multumes foarte mult ca ai grija de mine si toate astea, dar pana acum nu a fost nimic serios intre noi.
-Nu a fost..cum?
-A fost? Nu a fost nimic. Pot sa-mi fac si singura propriile decizii. Daca nu-ti convine asta e, raman la ce eram si inainte sa intervii tu si sa..
-Nu Maya. Las-o balta. Vad ca tu-ti bati joc.
-M-ai intrebat vreodata daca vreau sa fiu iubita ta? Nu. Mi-ai salvat viata si iti multumesc, chiar apreciez..si da...si eu te iubesc, insa nu mi pot face asta. Nu poti sa iei decizii in locul meu.
-Atunci, nu mai continuam ce avem.
-Asta e ca...noi nu avem nimic.
Mi-am luat geanta de pe scaun si am plecat. Avem lacrimi in ochi, dar stiam ca ceea ce facusem era bine. Nu ne potriveam oricum..
***
Cand am ajuns la el la apartament mi-am luat lucrurile pe care le aveam la el acasa, si m-am dus inapoi in apartamentul in care am stat si inainte sa fiu impreuna cu el. I-am si lasat un bilet de multumire pe noptiera...
Doare a dracu de tare...dar...asta e..
Bun imi pare foarte rau daca acest capitol nu e ceea ce va asteptati voi sa fie..inca mai urmeaza capitole peste capitole si o sa incerc sa le postez cat de des posibil.
CITEȘTI
Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//
Romansa*ATENTIE CARTE INSPIRATA DINTR-UN JOC OTTOME* La 21 de ani, ducea o viața foarte normala, vrand din tot sufletul sa devina model, chiar daca inaltimea nu ii permitea. Totusi a avut sansa sa mearga la un casting pentru fotomodele, de la cea mai caut...