Instagram: _senaakaya_
MEDYA:YAMAN
Beste'nin Ağzından
Lavabodan çıktıktan sonra avmden çıktım ve melodinin arabasına doğru ilerledim.
Içine baktığımda melodi yoktu. Etrafıma bakmaya başladığımda arkamda bir nefes hissettim. Ardından da en son 3 yıl önce duyduğum sesi işittim.
"Güzelim "
Arkamı donmemle oldugum yere çivilendim sanki. Kanlı canlı karşımdaydı. Ama ben morgta görmüştüm cesedini. Bu nasıl olabilirdi?
"Seni çok özledim dayanamadım geldim yanına. Gördüğüme göre sende beni çok özlemişsin"
"S-sen ölmüştün. I-imkansız bu ben hatta morgta gördüm seni. A-ama nasıl?"
"Bunları bence evimizde de konusabiliriz"
"Uzak dur benden yaman yaklaşma. Bak ben seni sevmiyorum tamammi uzak dur benden. Eğer beni gerçekten seviyorsan benden uzak dur."
"3 yıl önce gitmem başta hataydı zaten. Seni uzaktan izlemek hiç kolay değildi sevgilim. Hadi zorluk çıkarma evimize gidiyoruz"
Tam koşacakken arkamdan yakaladı ve burnumu bezle kapatmasıyla çırpınmaya başladım.
Ama eteri kokladigimda kendimi karanlığa bıraktım. Son duyduğum şeyse yamanın"her şey çok güzel olucak bitanem"demesiydi.
Gerisi zaten karanlık..
.............................................
Ateş'in Ağzından
Hava kararmaya başlamıştı ve ben hala melodiye ulaşamıyordum.
Poyraz da besteye ulaşamıyordu. Sakin kalmaya çalıştığım her saniye daha çok delirecek gibi oluyordum.
Sarpı aramak için telefonu elime aldığımda bilinmeyen numaradan bir mesaj olduğunu gördüm.
Hemen mesaja girip okumaya başladım.
"Boşuna melodiyi merak etme artık ait olduğu yerde ve güvende kendi yoluna bak"
Mesajı okumamla telefonu duvara fırlattım. O sırada merdivenlerden koşarak poyraz indi.
"Abi bunu gormen lazim bilinmeyen numaradan mesaj geldi"
"Banada geldi abicim "
Poyraz duvara baktığında anlamıştı zaten. Hemen poyrazdan adamlarımdan birini aradım.
Biri bana yeni telefon getirirken diğerleri şehrin her yanını aricakti.
Melegimi hangi siktigim yere görüldüyse bulucaktim. Ve bulduğum zaman o piçe yaşama şansı vermicektim.
Poyrazdan sarpi da arayıp herşeyi anlattim. Evde duramicagimi anlayinca poyraza bise demeden arabanın anahtarını ve adamımın getirdiği yeni telefonu alıp evden çıktım.
Melodi'nin Ağzından
Uyandığımda bir yatakta yatıyordum. Etrafa göz gezdirdigimde yanımdaki yatakta bestenin yattığını gördüm.
Hala baygındı. Hızla yataktan kalkmaya çalıştığımda başıma keskin bir ağrı girdi. Kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve bestenin yanına ilerledim.
Hafif sarsarak uyandırmaya çalıştım ama uyanmadı. Odanın kapısının açılmasıyla başımı kapıdan tarafa çevirdim.
Doruk ve yaman gelmişti. Hızla ayağa kalktım ve dorugun üzerine yürüdüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ OKUL
Teen FictionDoğumlarında annesini kaybeden ikiz kardeşler ve annelerinin ölümüne çocuklarını sorumlu tutan bir baba. Bu hikayede ikizlerin hayatlarının dönüm noktası olmasını sağlayan aşklarını görüceksiniz. Iyi okumalar❤