~ Stiles szemszöge ~
Másnap reggel az őrsön a szokásos nyugalom és csend honolt, az unalmas papírmunkát folytattuk.
- Ellenőrizd, hogy minden papíron pecséttel ellátott aláírás van-e! - utasította Parrish.
- Csak ezt csinálják az emberek gyakorlaton? - motyogtam magam elé csalódottan.
- Ja, kábé. Ilyet merünk rábízni egy zöldfülűre. Én is papírokat meg gemkapcsokat válogattam anno - vont vállat Parrish.
Az ebédszünetig nem történt semmi, akkor aztán kitört az őrület. Azzal kezdődött, hogy apa kapott egy telefonhívást. Észrevettem, hogy már nem hallok olyan jól, mivel ezt a beszélgetést se tudtam kivenni. Akkor a harapás utáni jól-hallás se tartott örökké. Megdörzsöltem a halántékomat. Apa még elintézett pár telefont, bizonyára kiküldött pár embert a helyszínre, azért volt ekkora mozgolódás.
- Mi nem megyünk? - kérdeztem Parrsiht.
- Mi biztos nem. Max én - nézett fel merően a papírokból egy pillanatra.
- Mi történt pontosan? - faggattam.
- Egy kiránduló csoportra támadtak. 13 sérült, 2 halott.
- Az alfák voltak, ugye? - váltottam halkabbra.
- Igen. Vagyis elég valószínű.
- És te miért nem mész a helyszínre? Csak veled ezerszer többet érnének, mit ennyi ártatlan emberrel - mutattam az irodát elhagyó rendőrök felé.
- Apád megmondta, hogy te semmiképp se mehetsz oda. És rám bízta, hogy tartsalak itt. Nem akarja, hogy bajod essen - mondta.
- Ne mááár! - tiltakoztam, de Parrish csak megvonta a vállát. Egy negyed óra múlva azonban a rádióvevőjén meghallottuk apa hangját.
- Parrish - kezdte bizonytalanul. - Ezt neked is látnod kell.
- Mi az? - pattantam fel izgatottan.
- Máris ott vagyok - nyomta le a vevőgombot, majd felállt. - Te maradsz - intett le, amikor követtem a példáját.
- Nem maradok itt egyedül - tártam szét a karom a majdnem üres irodában. Csak egy-két asztalnál ült valaki. - Majd azt mondjuk apának, hogy melletted nagyobb biztonságban vagyok - legyintettem. Parrish beletúrt a hajába, kis híján felnevetett, de visszafogta magát.
- Jól van, gyere - legyintett.
YOU ARE READING
Örökkön örökké
Fanfiction"Az én hősöm" folytatása Stiles, Luca és a többiek egyetemre mentek, és új kihívásokkal kell szembesülniük a szerelemben, barátságban és az életben egyaránt.