Fatma annenin evine gelmişlerdir.Nefesin anahtarı yoktur kapıya vurdular ama açan yok oysa 1 saat önce görüştüler telefonda.Tahir kapıyı kırmak zorunda kaldı içeri girdiler salonda kimse yok nefes alt kata tahir üst kata bakıyordu.Birden aşağıdan nefesin çığlık sesi geldi tahir hemen koştu bi de ne görsün................................
.......................................
Fatma anne mutfakta yerde yatıyo nefes de iki parmağı bileğinde donmuş bir şekilde bir yere bakıyor.Tahir hemen nefesi ayağa kaldırır nefes
N:Annem ölmüş
Diyebildi sadece.
Tahir şaşkınlıkla fatma anneye baktı.Hemen kucağına alıp hastaneye götürdüler.Nefes arabada bi an karnında bir acı hissetti ama belli edemedi hâlâ şoktaydı.Tahir hemen fatma anneyi hastaneye taşıdı sedye fln getirdiler.Ameliyathanenin kapısı açıldı.
D:Fatma Zorlunun yakınları siz misiniz?
T:Evet.
D:Fatma hanım kalp krizi geçirmiş bu yüzden hayatını kaybetti.Birazdan cenaze işlerini halledersiniz.Basiniz sağolsun.Nefesin bi an karnındaki acı şiddetlendi karnını tutarak yere eğilmeye başladı.
N:Ağğg!Tahirrr!!
T:Nefes nefesum!!Nefesi kucağına alır.
Hemen yukarı dilek hanımın(nefesin doktoru)odasına çıkarır.Allah'tan içerde kimse yoktur.(hasta yoktur anlamında.)D:Nefes hanım noldu?
T:Az önce annesi kalp krizinden öldü onun şokundan galiba bi an karnını tutarak bağırmaya başladı.Nefes bayılmıştır.
T:Nefes!!
D:Sakin olun tahir bey.Yaklaşık 1 saat sonra nefes uyandı.
N:Annem(Ağlar)
Bi an nefes karnındaki acının sebebini merak eder.
N:(karnını tutar)Bebeğim yavrum?
T:Nefesum iyi misun?
N:Değilim tahir değilim ben daha anneme torunu olacağını söylemedim.
T:Doktorunu çağirim bekle tamam mı?Tahir doktorla içeri girer.
D:Nefes hanım başınız sağolsun.
N:Sağolun.
D:Biliyorum çok kötüsünüz anlıyorum da ama.....
T-N:Ama?
D:Nefes hanım düşük tehlikesi atlattınız biraz daha geç gelseydiniz bebeğiniz düşebilirdi.
N-T:NEE!!
D:Bebeğinizi sağlıkla kucaģınıza almak istiyorsanız.....
T:Tabi ki istiyoruz.
D:İstiyorsanız acınızı anlıyorum ama stresten ve üzüntüden uzak olmalısınız.Biliyorum bu biraz imkansız ama bebek için.(hafif tebessüm eder)
N-T:Peki.
D:Tekrardan başınız sağolsun.Dilek hanım odadan çıkar.
N:(Ağlar)T-tahir b-ben nasıl yapıcam a-annemi nasıl unutucam.
T:Şşştt unutmak yok sadece onun orada cennette ağrısız sızısız bir hayatta olduğunu düşün.
N:Tahir sence annem bebeğimizun isminin ne olmasinu isterdu.
T:Bilmem ki size hiç bahsetmedi mi?
N-T:Aslında...
N:Ilk sen söyle.
T:Tabi ki de sen söyliceksin.
N:O zaman aynı anda.
T:Tamam.
N-T:1-2
N:Durr!
T:Noldi?
N:Ilk erkek?
T:Tamam.
T-N:1-2-3..Yiğit
T:Sen neden yiğit dedin?
N:Annem o isimi çok severdi her masalda bi yiğit ismini koyardı bi kenara.Peki sen?
T:Benim de annem çok sever ben pek masal sevmezdim yani dinlemezdim ama yangazlara annem anlatırken hep bi yerde yiğit ismini duyardım bunun tesadüf olmadığını annemin bu ismi sevdiğini biliyorum.
N:Ne güzel herkesin sevdiği bir isim koyucaz (ağlamaklı).
T:Artık ağlamak yok.Bebeğimiz için.
N:Kız olursa?
T-N:Asya.
N-T:Sen nerden?
N-T:Babam.Hafif tebessüm ederler.
《》《》《》《》
BIR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE....🙋🏼♀️❤🦋
433 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•EFULİM•
RomanceGörücü usulü evlendurilmek istenilen bir çift, Oysa ki birbirlerune aşuk, Bunu anlayınca bakalım neler olacak...😻🙈👫💑💕❤ Nefes♡Tahir Nazar♡Murat Berrak♡Fatih Asiye♡Mustafa AH BU KALELİLER AH!💞