İlk Gün

276 9 1
                                    

      Sabah yine alarmın o salak sesiyle kalktım aslında pek te alarmlar uyanan bir kız değilim ama bugün yeni okulda ilk günüm o yüzden erken kalktım.Saate baktığımda 06.30'du ve ben hemen banyo ya girip bir duş aldım ve çıkınca kot şortumu ve üzerine de beyaz askılı buluşunu giyip çantamı alıp salona geçtim annem kahvaltıyı hazırlamıştı.

    

      Hemen kahvaltıyı yapıp annem ve babamı öpüp evden çıktım. Okul fazla uzak olmadığı için yürüyerek gittim.Ve en sonunda okula gelebilmiştim.Tam okuila girecekken sert bir şeye çarptım kafamı kaldırıp baktım o neydi öyle ne kadar tatlı ya koyu kahve gözleri kahve saçları ve hafif çekik gözleri mükemmeldı ben onu böyle incelerken o bi anda bana"körmüsün önüne baksana"dedi. Bende"sende biraz yavaş yürü be dedim"oda sinirli bir şekilde"seninle uğraşamıycam Bücür çekil git"dedi.Bende tabi sinirlendim ve ona"AYI"diye bağırdım bana kızgınca bakarak gitti.

      Ben hemen sınıfımı bulmak için gezindin çünkü sınıfının 10\A olduğunu biliyordum en sonunda sınıfımı bulabilmiştir sınıfa girip bi göz gezdirdim en arka sıra boştu ben de hemen oraya geçtım ve oturdum sonra önündeki kız arkasıni dönüp

-Selam dedi

bende

-Selam dedim

-Benm ismim Esra seninki ne? diye sordu .

bende

-Benimkide Eda dedim

-Sen yenisini galiba dedi

-Evet dedim

kız iyi birine benziyordu kanım kaynamıştı. Sonra derse hoca girdi ve gözleri hemen beni buldu "sen yenisini galiba"dedi bende kafa sakladım ve ayağı kalkıp kendimi tanıttım sonra tekrar yerime oturdum ve hoca derse başladı.İlk gün hiç ders dinleyecek havamda değildim ve kafamı sıraya koyup uyumaya çalıştım.Sonra birden kapı açıldı ve içeri o girdi.

Bu benim ilk hikayem inşallah beğenirsiniz.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin