J.A.N.U.S.Z.

53 2 1
                                    

Byłem wtedy tylko gówniarzem i chodziłem do szkoły.
Nowa Sól - gwiazdka dla januszy, nawet 10 lat później wielu próbuje nadal dorwać się do jak największej przeceny. W tym Janusz.
Kiedy najdzie go ochota mówi: GRAŻYNA, IDĘ DO BIEDRONKI!
Może weźmiesz ze sobą Michałka? - odpowiada
No i kurwa się zaczęło
Janusz ubiera swoje najlepsze POLO, dżinsy i sandały i z reklamówką wyrusza szczęśliwy na łowy, jak ten nowy krążek LP The Janusz Party, tylko temu w głowie tylko "Heidi Heido Heida ŁAHAHAHA". W biedronce bierze koszyk i idzie do działu alkoholowego. Mówi mi: IDŹ SOBIE COŚ TAM KUP MICHAŁ!11. Zapomniał dodać, że że nie wolno mi wybrać nic drogiego, inaczej by mnie zgnoił i zrobił siarę, dlatego kończy się na tym, że biorę wodę POLARIS (bo Żywiec droższy) oraz jakieś żelki jeśli budżet pozwoli. Wszystko mogłoby być okej, gdyby nie to, że ten tam siedzi i porównuje 2 te same wina, identyczne, ceną również, zwykle stwierdza, że jest praworęczny i bierze to po lewej. Ostatecznie zakupy wyglądają następująco: wino jasne najtańsze możliwe 1 sztuka, czteropak taniego piwa 2 sztuki, a w sklepie siedzi 45 minut. Idzie do kasy i jakiś dziad wpierdala mu się do kolejki, to jest skutkiem tego, że całą drogę do domu przeklina sam do siebie. Na klatce schodowej śpiewa jakieś symfonie. Jakieś crossovery basu i sopranu, to jest destruktywny człowiek, raz tak głośno jebnął na klatce że talerze w mieszkaniu komuś potłukł, widać po nim, że zrobił by to podobnie. Jesteśmy w domu, janusz zajmuje kibel, choć nie robi tego długo, to jak on tam wejdzie, że żadne inne żywe stworzenie już tam nie wejdzie po nim. Idzie oglądać wcześniej nagrany TVP i TRWAM i delektuje się tym gównem. On żyje razem z telewizorem, raz widziałem jak gadał z Kaczyńskim przez telewizor. Czasem ogląda 1 z 10, potrafi ojebać cały odcinek z pamięci, zna odpowiedź na prawie każde pytanie. Szkoda, że jakimś naukowcem nie został albo nie brał udziału w tym teleturnieju kappa.  Za jego czasów gówniarze do nauki i po książkach siedzieli i słuchali radia, bo telewizorów nie było. Żałuje kasy na komputer, ale Grażynie chwali się nowym telewizorem: O PATRZ GRAŻYNA, JEST SMART, 4K 3D JUTJUBE I INNE TAKIE DUPERELE, I TAK OGLĄDAM TYLKO POLSKĄ TELEWIZJĘ ALE MUSZĘ GO MIEĆ, A TEN GÓWNIARZ NIECH TAM NIE WYŁUDZA BEEE UUU, raz dżwięki osła udawał, to aż brat przyszedł starszy i pokazał, żeby się jebnął w banie. Janusz żyje w swoim ANTYplatformowym wymiarze. Kładzie się spać, pomimo, że śpi nadal ma na uszach słuchawki i niczym ja creepypasty, on pochłania wiedzę z telewizji przez sen. Raz miał koszmar, że inny janusz mu przecenę odbiera xD. Takie to życie, ale nie jest źle. A to dopiero początek...

##TRANSMISJA J.A.N.U.S.Z.01ZAKONCZONA## BEEE UUUU

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

JanuszWhere stories live. Discover now