Překvapení

16 0 0
                                    

Šla jsem si lehnout, druhý den ráno jsem se vzbudila a šla jsem si udělat snídani, naštěstí kluci ještě spali. Donesla jsem a slyším kroky, byl to Pete. Rovnou jsem udělala snídani pro všechny ale Pete to vše snědl, to je celý on. Když byli všichni vzhůru tak jsem poprosila Patricka jestli by mě nemohl hodit do centra
- Díky že jedeš se mnou asi ten velký nákup bych neutáhla protože víš jak Pete žere.
Šli jsme do obchodu abychom nakoupili jídlo vezli je toho 2 plný košíky a lidi na nás čuměli jako kdybychom jim to tady chtěli všechno Patrick nakoupil pro Peteho a Joeho a sebe já jsem vzala pro sebe a Andyho protože on má stejný vkus pro jídlo. Všechno jsme naložili do auta a jeli jsme domů.
Patrik- Co kdybychom jsme si všichni vyjeli do toho hotelu ve kterém jsi pracovala?
- Tak jo proč ne ale musím tě připravit bude tam tak trochu zima a bude to zapadákov.
Tak jsme to řekli klukům a ti souhlasili.
Joe- Alespoň si odpočineme.
Andy- To je správně načasovaný a navíc když je léto
Patrick šel zařizovat letenky nebo co tak jsme si sedli na gauč před televizi a koukali jsme na Mladí a hladoví a najednou jsem usnula.
Ráno jsem se vzbudila a byla jsem u sebe, tak jsem šla do kuchyně dělala jsem snídani otočila jsem se a tam stál Andy s Patrickem
- To jste nemohli dát vědět že jste tu a jak dlouho jste tu?
Andy- Teď jsme přišli.
Patrick- Poletíme soukromím letadlem protože letenky byli obsazeny a pak pojedeme autem.
- Tak to je super nikdy jsem neletěla soukromím letadlem a bude to sranda.
Přišel ten den kdy jsme měli letět přišli jsme na letiště a nastoupili do letadla, všichni se bavili pak přišel ke mě Pete
Pete- Jsi v pohodě
- Jo jen jsem přemýšlela, hodně dlouho jsem tam nebyla tak doufám že si mě budou vůbec pamatovat.
Pete- Takovou osobitou holku určitě.
Patrick- Jen chci sdělit že jedeme na pobyt
Chvíli jsem byla sama a ani si nepamatuji jak jsem usnula. Probudila jsem se když jsme přistávali, už na nás čekalo auta u kterých byli bodyguardi. Dorazili jsme do hotelu. Hotel byl stejný, došli jsme na recepci a tam Bella.
Bella- No ahoj tak jak se máš?
- Ahoj no tak lepší než drátem do oka co ty?
Bella- No tak furt v práci.
- Máme tu mít rezervaci.
Bella- Ano? A na které jméno?
- Na jméno Stump.
Bella- Už to vidím jestli to nevadí dala jsem vás na 201.
- Fakt? Tak to je náhoda, jsi zlatá děkuji.
Bella- Tak to jsem nečekala, věděla že to bude nějaká pop-punková skupina ale že budeš s nima tak to jsem fakt nečekala.
Poděkovala jsem a vydali jsme na pokoj šli jsme přes restauraci a za barem paní Hynkova.
- Dobrý večer
Podívala se na mě
Paní Hynková- No ahoj malém jsem tě nepoznala, to jsi nám najednou přijela pomoci?
- No jasně jdeme se ubytovat a hned jsem dole
Tak jsme se šli ubytovat samozřejmě jsem věděla kam jít, když jsme přišli na pokoj a hned jsem si zabrala ten svůj pokoj (je to velký pokoj kde jsou 3 další pokoje oddělená sprcha a záchodem) kde jsem většinu času spavala když jsem tu byla na praxi. Když jsem tam přišla bylo na stole šampaňské a 5 skleniček, a ten pokoj byl hezky nazdoben. Koukala jsem s otevřenou pusou dokořán.
Já- Patricku je to nádhera.
Patrick- To nestojí za řeč.
Tak jsme si připili, všimla jsem si kartičky na které stalo "večeře bude na sále" bylo to napsané v češtině takže kluci tomu nerozuměli. Po večeři jsem řekla klukům aby na mě počkali na pokoji, chtěla jsem si to tu projít sama tak jsem si nasadila sluchátka, vzpomněla jsem si jaký to tu bylo. Když jsem šla z učeben rovnou jsem si to zamířila do pokoje protože jsem byla unavená.
Patrick- Jsi v pohodě
- Jo jsem jen jsem unavená co kdyby jsme spali všichni v tomhle pokoji ale museli bychom sem vzít ještě 2 madračky.
Andy- To není problém stejnak 2 bodyguardi budou sice muset spát v jednom z pokojů co jsou tady.
Patrick- Ale stejnak jsem zarezervoval ještě jeden pokoj protože jsem věděl že s náma pojedou 4 bodyguardi a budou se střídat.
Tak jsme se poskládali tak aby to bylo dobrý čili: v pokoji byla jedno dvojlůžka a jedno jednolůžko takže jsme se tam museli poskládat. Já s Patrickem jsme leželi na dvojlůžku a Andy na jednolůžku a Joe s Petem leželi na zemi na madracích. Kluci kecali já jsem zázrakem usnula, druhý den jsem se probudila, koukala jsem se na hodiny a bylo 9:00 tak jsem vzbudila kluky aby jsme se šli nasnídat a chtěla jsem vyrazit do nejbližšího města

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 29, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Můj Život S Fall Out BoyKde žijí příběhy. Začni objevovat